Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen haluaisitko seksuaalisesti kokemattoman miehen? Nykyisessä elämäntilanteessasi?

Vierailija
03.07.2016 |

Haluaisitko siis kumppaniksesi miehen jollen olet se ensimmäinen? Minä en. Olen 3 lapsen yh (leski) ja mielestäni kokemukset rikastuttavat sekä kasvattavat ihmistä. Itse nautin kokeneen kumppanin kanssa enemmän kuin kokemattoman. Kuinkas teillä? Olisiko jännää opettaa untuvikkoa, vai kokea osaavan miehen otteet?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän se kokemus välttämättä takaa osaamista. Voihan se näiden kokeneidenkin kanssa olla aikamoista sähläämistä aluksi.

Vierailija
2/6 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua, koska kyseessä on kaltaisesi assburger jankuttaja. Ps. Älä ikinä muuta tyyliäsi, jotta tästä lähin voi skipata nämä "Nainen, oletko xxxxxxxyz" -aloitukset!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se nussiminen on niin tärkeää? Kyllähän jokainen panemaan oppii nopeastikin. Elämänkokemusta voi kyllä saada muualtakin runsaasti, esimerkiksi työssään ja harrastuksissa kehittymällä. Ei panemiseen aivoja tarvita, apinatkin sen osaa. Mutta vaikkapa musiikkiharrastukseen vaaditaankin jo paljon enemmän. Kokematon mies on luultavasti henkisesti paljon kehittyneempi ja tasapainoisempi kuin jokaista kylän lissua polkenut panomies. Kokemattomalla kun on ollut aikaa kehittää itseään eri tavoin sillä välin kun jännämiehet ovat nussineet monet naiset piloille.

Vierailija
4/6 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se nussiminen on niin tärkeää? Kyllähän jokainen panemaan oppii nopeastikin. Elämänkokemusta voi kyllä saada muualtakin runsaasti, esimerkiksi työssään ja harrastuksissa kehittymällä. Ei panemiseen aivoja tarvita, apinatkin sen osaa. Mutta vaikkapa musiikkiharrastukseen vaaditaankin jo paljon enemmän. Kokematon mies on luultavasti henkisesti paljon kehittyneempi ja tasapainoisempi kuin jokaista kylän lissua polkenut panomies. Kokemattomalla kun on ollut aikaa kehittää itseään eri tavoin sillä välin kun jännämiehet ovat nussineet monet naiset piloille.

Tiedoksesi, apinoillakin on aivot. Ja aloituksessa puhutaan seksuaalisesti kokemattomista sekä kokeneista MIEHISTÄ. Ei apinoista tai musiikista.

Miten keksitkin yhdistää nämä kolme toisiinsa?

Vierailija
5/6 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kauaa olisi kokematon.

Ja liikaa kokeneet on joka tapauksessa pilalla, yök. En jaksaisi miettiä asiaa yhtään ylimääräistä. Jokaisen kanssa se homma tavallaan alkaa 'alusta', koska ihmiset on erilaisia. Aina sitä joutuu opetteleen uudestaan. Ei kannata tehdä ongelmaa asiasta, mikä ei ole ongelma.

Vierailija
6/6 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, haluaisin. Olen itsekin täysin kokematon.

N23

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi