Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut ihmiset on niin helvetin tyhmiä!?

Vierailija
03.07.2016 |

Esim. Parikymppinen nainen, joka ei osaa käyttää nettipankkia tai pankkikorttia, vaan nostaa aina käteistä. On muutenkin niin yksinkertainen kaikissa päivittäisissä asioissa (paitsi itsensä meikkaaminen). Ei tajua yksinkertaisia laskutoimituksia, ei tiedä yhtään mitä maailmalla tapahtuu (kysyi mm. onko Putin Saksan presidentti!?), mitä tämä on?? Joo, en minäkään mikään nero ole, mutta normaalit asiat on kyllä hallussa.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. En siedä tuollaisia ihmisiä. Pahimpia ovat tyhmät, jotka pitävät itseään älykkäinä, mutta kyky loogiseen ajatteluun puuttuu täysin.

Vierailija
2/46 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei kyllä tosin välttämättä ole varsinaista tyhmyyttä (siis matala ÄO). Jotkut tyhmät ihmiset, siis matalalla älykkyysosamäärällä varustetut tietävät yllättävän paljonkin asioita ja seuraavat aikaansa. En kyllä tiedä mistä johtuu, riippuu varmaan ihmisestä. Raivostuttavaa joka tapauksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaaah kuulostaa niin yhdeltä ystävältäni, en tajua miten pärjää koulussa ja töissä kun käy niin hitaalla... Kai se on se kun vanhemmat pedanneet kaiken aina valmiiksi ja vieläkin tyttären puolesta hoitavat kaiken. Shoppailla kyllä osaa ja laittaa itseään mutta tuntuu että kaiken ajattelun esim koulujutuissa joudun sen puolesta tekemään, mitenköhän tuo pärjää kun ollaan valmistuttu tai saa lapsia joku päivä...

Vierailija
4/46 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun kyseessä ei ole mitenkään kehitysvammainen ihminen, vaan täysin "terve". On kuitenkin koulut läpäissyt ja työelämässäkin ollut, mutta jotenkin käy niin vajaalla. Huomaa, että ihmisiä oikeasti ärsyttää tämän ihmisen seura eikä hänellä liiemmin kavereita ole. Ehkä jonkinlainen yksinkertaisuus voi olla söpöäkin, mutta tuollainen ihan älyvapaa tyhmyys ei ole. Ihminen, jonka kanssa ei ikinä voisi pelata edes Junior Aliasta...

Vierailija
5/46 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä elämässä onkin ottaa pulttia muiden teoista ja tavoista.  Jos ei elämässä muitamurheita ole niin huh huh..

Vierailija
6/46 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta sellaiset ihmiset ovat suoraan sanottuna raivostuttavan vastenmielisiä, keitä ei kiinnosta mikään.

Vain oma hyvin suppea elämä kiinnostaa. Ei koskaan katsota uutisia, ei lueta yhtään mitään. Mitään kieliä ei osata, ei edes yhtä sanaa englantia.

Inhottavaa kun tuollainen henkisesti laiska ihminen kysyy jotakin ja vaatii että hänelle pitää selittää joku asia.

Se on raivostuttavaa kun tietää ettei hän voi sillä käsityskyvyllään tajuta sitä, vaan pitäisi pohjustaa ja pohjustaa ja pohjustaa. Täytyisi pikapakettina valmiiksi pureskella peruskoulun oppimäärä sille laiskiaiselle, joka on ylpeä siitä ettei yhtään kirjaa ole koskaan lukenut.

Vierailija
7/46 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Toisaalta ennustan tällaisen yleisen tietämättömyyden ja suoranaisen tyhmyyden lisääntyvän entisestään. On erinomaisen helppoa tuudittautua siihen  uskomukseen, että kaikki tarvittava tieto löytyy vain googlaamalla tai naamakirjasta. Saattaa paljon löytyäkin, jos osaa etsiä ja hakea, mutta jostain tarvitsisi saada se pohjatieto e. perusta, minkä päälle rakentaa. Sen luomiseen palljolti varmasti vaikuttaa mm. se lukevatko tai seurataavatko läheiset maailman menoa Seiskan sivuilta ja satunnaisista blogeista  vai jostain  muualta(kin).    

Vierailija
8/46 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tärkeintä elämässä onkin ottaa pulttia muiden teoista ja tavoista.  Jos ei elämässä muitamurheita ole niin huh huh.." 

- Niin tietyllä tavalla hieman ihailen näitä täysin omassa kuplassaan eläviä ihmisiä. - Ikävä vain, että me muut kuplan ulkopuolella olevat joudumme kantamaan ja ottamaan vastuuta muiden teoista ja tavoista, jota kuplassaan elävät eivät ymmärrä, vaikka heidän usein pitäisi ja olisi kyetävä.  Kuka antoi Sinulle heittää ja jättää maahan roskasi, vaikka roskis olisi ollut kymmenisen askeleen päässä.  

Vierailija
9/46 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun ne kuplaihmiset käyvät hyödyntämässä sitä äänioikeuttaan. Heille on joku heidän ystävänsä kertonut ketä pitää äänestää. Se tietäjä ystävä on sitten päättänyt kahden äänen edestä, lukemalla jonkun otsikon iltapaskasta, ja mitään lähdekritiikkiä ei ole.

Vierailija
10/46 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Toisaalta ennustan tällaisen yleisen tietämättömyyden ja suoranaisen tyhmyyden lisääntyvän entisestään. On erinomaisen helppoa tuudittautua siihen  uskomukseen, että kaikki tarvittava tieto löytyy vain googlaamalla tai naamakirjasta. Saattaa paljon löytyäkin, jos osaa etsiä ja hakea, mutta jostain tarvitsisi saada se pohjatieto e. perusta, minkä päälle rakentaa. Sen luomiseen palljolti varmasti vaikuttaa mm. se lukevatko tai seurataavatko läheiset maailman menoa Seiskan sivuilta ja satunnaisista blogeista  vai jostain  muualta(kin).    

Mä luulen, että tämä ihminen ei osaa edes käyttää googlea. Fb hänellä kyllä on. Esimerkiksi pyysin häntä siirtämään tililleni rahaa, jonka oli velkaa. Sanoi, ettei voi tehdä tätä ennen, kuin poikaystävänsä tulee kotiin, kun EI OSAA yksin!? Ja poikaystävä tuli seuraavana päivänä ja olisin tarvinnut tuon summan juuri sinä päivänä, kuin pyysin (meillä sama pankki).

Vierailija
11/46 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen, että tämä ihminen ei osaa edes käyttää googlea. Fb hänellä kyllä on. Esimerkiksi pyysin häntä siirtämään tililleni rahaa, jonka oli velkaa. Sanoi, ettei voi tehdä tätä ennen, kuin poikaystävänsä tulee kotiin, kun EI OSAA yksin!? Ja poikaystävä tuli seuraavana päivänä ja olisin tarvinnut tuon summan juuri sinä päivänä, kuin pyysin (meillä sama pankki).

Ja minä kun olen ihmetellyt, miksi jotkut kysyvät vauva-palstalta asioita, jotka selviäisivät helpommin googlaamalla. Nyt ymmärrän.

Vierailija
12/46 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni ihminen joka alkaa seurustelemaan tuollaisen perässävedettävän aivokääpiön kanssa on todella arveluttava.

Vierailija
13/46 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tärkeintä elämässä onkin ottaa pulttia muiden teoista ja tavoista.  Jos ei elämässä muitamurheita ole niin huh huh..

Ai jos tekee aloituksen, niin se on sitten se tärkein asia elämässä?

Etkö itse sitten vastatessasi tuohon aloitukseen sortunut juuri samaan mistä syytit muita?

Eikö sinulla ole muita murheita kuin tuo aloitus?

Vai kalahtiko joku sinuun poloiseen? Onko sinulle monestikin kerrottu että olet tyhmä?

Vierailija
14/46 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta sellaiset ihmiset ovat suoraan sanottuna raivostuttavan vastenmielisiä, keitä ei kiinnosta mikään.

Vain oma hyvin suppea elämä kiinnostaa. Ei koskaan katsota uutisia, ei lueta yhtään mitään. Mitään kieliä ei osata, ei edes yhtä sanaa englantia.

Inhottavaa kun tuollainen henkisesti laiska ihminen kysyy jotakin ja vaatii että hänelle pitää selittää joku asia.

Se on raivostuttavaa kun tietää ettei hän voi sillä käsityskyvyllään tajuta sitä, vaan pitäisi pohjustaa ja pohjustaa ja pohjustaa. Täytyisi pikapakettina valmiiksi pureskella peruskoulun oppimäärä sille laiskiaiselle, joka on ylpeä siitä ettei yhtään kirjaa ole koskaan lukenut.

Olen samaa mieltä noin suurinpiirtein mutta esimerkiksi kielellinen lahjakkuus on sellainen asia että sitä joko on tai ei ole, ei sellaista voi väkisin pakottaa jos siihen ei ole luontaisia, syntyjään saatuja lahjoja. Toiset oppivat sujuvasti jopa useita eri vieraita kieliä, toiset eivät vuosien opettelun jälkeenkään. Kaikilla ei sellaiseen ole kapasiteettia mutta enpä lähtisi ketään tuollaisen asian perusteella tuomitsemaan.

Vierailija
15/46 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä noin suurinpiirtein mutta esimerkiksi kielellinen lahjakkuus on sellainen asia että sitä joko on tai ei ole, ei sellaista voi väkisin pakottaa jos siihen ei ole luontaisia, syntyjään saatuja lahjoja. Toiset oppivat sujuvasti jopa useita eri vieraita kieliä, toiset eivät vuosien opettelun jälkeenkään. Kaikilla ei sellaiseen ole kapasiteettia mutta enpä lähtisi ketään tuollaisen asian perusteella tuomitsemaan.

Eli ei pysty yhden yhtä sanaa oppimaan vierasta kieltä? Minusta siinä on jo vähän asenneongelmaa mukana silloin.

Tuota selitystä en osta että joko on lahjakkuutta tai ei. Ei varmasti opi yhtään mitään jos päättää että minä en osaa, en voi oppia, olen lahjaton ei minun tarvitse opiskella.

Kyllähän niiden muka lahjakkaidenkin täytyy nähdä vaivaa sen oppimisensa eteen.

Vierailija
16/46 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään luontaisia ja syntämästä saatuja superlahjoja kielenoppimiseen ei minulla ole, olen joutunut ihan opettelemaan ja uhraamaan aikaani että välttävästi osaan edes englantia ja ruotsia.

Olen sortunut joskus tuohon samaan lässyn lää lahjattomuus kyvyttömyys hömppään sen suhteen etten ole matemaattisesti kehittynyt.

Ei ole oikeasti mikään perustelu olla opiskelematta, jos joku muu näyttää oppivan kuin itsestään.

Oikeasti ne ihmiset joista luullaan että oppivat helposti, tekevät tosi paljon töitä oppimisensa eteen.

Vierailija
17/46 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ihmiset tuntee jonkun tyhmän henkilön. Niin se vaan on, että joskus niiden kanssa joutuu tekemisiin. Jos olet niin onnekas, ettet tunne tai joudu sellaisen kanssa tekemisiin olet varmaankin itse se typerys.

Vierailija
18/46 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta, sitä mukavampaa on, kun törmää ihmiseen jolla on hyvä yleissivistys ja jonka kanssa pystyy keskustelemaan monista aiheista ilman, että tarvitsee selitellä käsitteitä ja tapahtumia sen kummemmin. Luulen, että tuollaisen ap:n kuvaileman tyypin kanssa keskustelu olisi joko äärimmäisen pinnallista tai sitten vastavuoroisesti hyvin syvälle menevää plaatua. Kaikki siitä keskeltä puuttuu. :D

Niin ja älykkyyden kanssa tuolla ei ole välttämättä mitään tekemistä - tiedän itsekin pari todella älykästä tyyppiä, jotka ovat tällaisen taviksen mielestä tosi tyhmiä, juu. En silti lähde heidän kanssa ÄO-pisteistä kilpailemaan.

Vierailija
19/46 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa että tässäkin ketjussa on tyhmiä ihmisiä. Ette niin kuin ymmärrä, että maailmassa on erilaisia ihmisiä, joilla on eri lähtökohdat tähän elämään. Minulla on tuttavapiirissä kehitysvammaisia, jotka eivät näytä kehitysvammaisilta. He kuitenkin ovat sitä, vaikka kaikki teistä olisivat sitä mieltä, että he eivät ole kehitysvammaisia. Tutkimukset on tehty ja diagnoosit saatu, mutta niistä ei teille huudella, sillä miksi pitäisi?!

On myös olemassa erittäin pahasti lukihäiriöisiä ihmisiä. Ihmisiä, jotka ovat päässeet peruskoulun läpi suorittamalla kokeet suullisesti, koska eivät ymmärrä lukemaansa eivätkä osaa kirjoittaa kovin hyvin.

Kaikki diagnoosit kun ei näy naamasta. Ihmisellä voi olla kehitysvamma, lukihäiriö, monimuotoista neurologista ongelmaa.

Tällaisten ihmisten on kyllin vaikea suoriutua ihan perus elämisestä, niin miten heidän voi olettaa pysyvän kärryillä monimutkaisemmista asioista, kuten politiikasta. Jos olette huomanneet, että tv:ssä ja radiossa nykyään pyörii selkokieliset uutiset, niin ne on juuri näitä ihmisiä varten.

Vierailija
20/46 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höpö höpö aloittaja. Nuoret naiset jos ketkä on todella taitavia kaikenlaisessa netin käytössä. Nuoret naiset maksaa kaupassa aina kortilla. Juopot miehet käteisellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi