Pojan tyttöystävän erikoinen vaatevalinta
Poikani, 17, tyttöystävä tuli käymään meillä tuossa pari tuntia sitten. Äsken kävi kysäisemässä minulta keittääkö kahvia myös minulle. Meinasin pudota tuolilta kun huomasin mitä tytön paidassa luki, oli aiemmin ollut huppari päällä. Isolla tekstillä suurinpiirtein näin: I kiss girls, I fuck girls, I love girls.
Paita ei ainakaan meidän pojan ole, tyttö on varsin pienikokoinen, joten uskallan olettaa että on ihan hänen omansa. Aivan varmasti myös on tietoinen sen tekstistä. Ihmetyttää kovasti, sillä en jotenkin usko hetero tyttöjen tuollaisia paitoja käyttävän. Itse en teinivuosina olisi kuvitellutkaan mihinkään tuollaiseen pukeutuvani.
Asiahan ei minulle kuulu, ja vaikka kuuluisikin se ratkeaisi kysymällä, mutten kyllä tiedä kehtaanko asiasta mitään mainita tai kysäistä.
Kommentit (12)
Oliskohan pukenut juuri sinun kaltaisiasi kauhistelijoita varten.
Vierailija kirjoitti:
Kuuluuko se sinulle, jos tyttö on biseksuaali?
Biseksuaalilla lukee " I kiss girls and boys"
Eiköhän jokaisella sukupolvella ole olleet vaatteita ja muotityylejä, joita vanhemmat ovat kauhistelleet. Vai etkö muista omasta nuoruudestasi? Onhan tuo toki vähän provosoiva, mutta sellaiseksi maailma on muuttunut (ikävä kyllä). Sen sijaan seksuaalisen suuntautumisen kauhistelua en ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Poikani, 17, tyttöystävä tuli käymään meillä tuossa pari tuntia sitten. Äsken kävi kysäisemässä minulta keittääkö kahvia myös minulle. Meinasin pudota tuolilta kun huomasin mitä tytön paidassa luki, oli aiemmin ollut huppari päällä. Isolla tekstillä suurinpiirtein näin: I kiss girls, I fuck girls, I love girls.
Paita ei ainakaan meidän pojan ole, tyttö on varsin pienikokoinen, joten uskallan olettaa että on ihan hänen omansa. Aivan varmasti myös on tietoinen sen tekstistä. Ihmetyttää kovasti, sillä en jotenkin usko hetero tyttöjen tuollaisia paitoja käyttävän. Itse en teinivuosina olisi kuvitellutkaan mihinkään tuollaiseen pukeutuvani.
Asiahan ei minulle kuulu, ja vaikka kuuluisikin se ratkeaisi kysymällä, mutten kyllä tiedä kehtaanko asiasta mitään mainita tai kysäistä.
Trolli... Ja vielä tyhmä sellainen...
Onko varmasti tyttöystävä vai oletko sellainen vanhempi jonka mielestä kaikki vastakkaista sukupuolta olevat kaverit on automaattisesti seurustelukumppaneita?
Nythän on pride-viikko menossa joten voi olla, että hän osoittaa tukeaan seksuaalivähemmistöjä kohtaan tuolla tavalla...
Tyttö on kuitenkin vasta 17 vuotta, joten tuon ikäisellä paidan teksti on todennäköisesti vain tapa herättää huomiota.
Relaa.
Ei kaikki teinit välttämättä välitä, mitä paidassa lukee, se voi olla hänestä hauskalla fontilla tai värillä kirjoitettu. Paidan teksi voi olla hänestä hauska vitsi tai sitten se on hänen kannanotto, että lesbot on jees.
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki teinit välttämättä välitä, mitä paidassa lukee, se voi olla hänestä hauskalla fontilla tai värillä kirjoitettu. Paidan teksi voi olla hänestä hauska vitsi tai sitten se on hänen kannanotto, että lesbot on jees.
No aika paska kannanotto.
Oletko varma, ettei se ollut poikasi "tyttöystävä"? Harvoin äidit huomaavat jos omat lapsensa ovat homoja. Muille se ei tule yllätyksenä kun kertovat "meidän tomppa pudotti tänään pommin!".
Kysy siltä mistä noita paitoja saa! Mulle kans!
Kuuluuko se sinulle, jos tyttö on biseksuaali?