Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joudunko kärsimään kuukautisista 70v asti??

Vierailija
03.07.2016 |

Olen 45v. Kuukautiset loppuivat vuodenvaihteessa ja loppukeväästä sain hormonikorvaushoidon. Ohjeita lukiessa selvisi, että aina kun laatta loppuu tulee kuukautiset, ja niin tosiaan tulee. Nytkin repivät alavatsakipu! Mun äiti on 70v ja käyttää edelleen hormonikorvaushoitoa, mutta häneltä on kohtu poistettu joten kuukautisia ei tule. Entäs minä?? Kokemusta kellään?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän Femoston hormoneja, kuukautiset loppuivat 1,5 v. sitten. Aluksi yritin sinnitellä ilman hormoneja, tuhlasin luontaistuotteisiin pitkän pennin. Hankin pillerit, koska yöt olivat katkonaisia palelun ja kuumien aaltojen takia. Joudun heräämään työpäivinä klo 5. Olin rättiväsynyt ja äkäinen, suorastaan raivokas. En yhtään ihmettele, jos minun ikäisiä haukutaan piruiksi, olotila sen tekee.  Olo parani heti, tietenkin vuoto tuli takaisin, mutta ei onneksi yhtä runsaana mitä oli luonnollisten kuukautisten aikaan. Sellaisiakin pillereitä on, joista ei tule kuukautisia. Lääkäri suositteli minulle ekaksi hoidoksi näitä. Jos en olisi töissä, ehkä sinnittelisin ilman mitään hoitoja.

Minkä ikäinen olet?

Vierailija
22/23 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kohdun limakalvo kasvaa, se pitää vuodattaa pois syöpäriskin vuoksi. Yleensä nuoremmilla naisilla näin. Monet ratkaisevat asian laittamalla hormonikierukan, joka osalla naisista lopettaa vuodot kokonaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytän kuukauden päästä 52, eikä loppua näy. En ole koskaan käyttänyt mitään hormonaalista ehkäisyä. Mekaanista vain. 

häh? Mekaanista ehkäisyä.. mitä se on? hohotan taas

Kondomi, pessaari esim.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi