Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vasta kolmannen lapsen kohdalla tajusin imetysvaatteet

Vierailija
03.07.2016 |

Aivan mahtavia nämä imetyspaidat, rinnan saa pidettyä piilossa ja imetettyä häpeilemättä.

Vaikka ei siinä mitään hävettävää olekkaan, mutta itsestäkin mukavempi imettää kun ei tarvise koko tissiä paljastaa.

Harmillisen moni antaa korviketta pullosta ihan vaan viimeaikaisten keskustelujen myötä joiden mukaan imetys on pervoa.

Suosittelen kaikille hommaamaan pari imetyspuseroa!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytin imetysajan sellaista systeemiä, että mulla oli alla toppi (jonka kaula-aukon saa alas) ja sen päällä sen verran löysä paita, että sen saa nostettua hyvin ylös ja se laskeutuu peittävästi rinnan päälle. Toimi sekin.

Vierailija
2/7 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käytin imetysajan sellaista systeemiä, että mulla oli alla toppi (jonka kaula-aukon saa alas) ja sen päällä sen verran löysä paita, että sen saa nostettua hyvin ylös ja se laskeutuu peittävästi rinnan päälle. Toimi sekin.

Sama. Yhtään imetysvaatetta en omistanut. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetyspaita oli tällaiselle rintavammaiselle paljon parempi. Jouduin käyttämään rintakumia ja koko sen asentamisen ajan pystyin pitämään rinnastani näkyvissä erittäin vähän eikä tarvinnut kiskoa mitään paitaa vauvan silmille tai vaihtoehtoisesti koko ajan pitelemään käsillä kiinni paidasta. Eräs tuttavakin osti lopulta imetyspaidan, vaikka ensin suunnattomasti niitä arvosteli. Tajusi kai, että vaikka itse ei huomaa mitään, niin muut saattavat ja että voi olla helpompi ja miellyttävämpikin tapa tehdä asia. Imetyspaidan etu on se, että rintaa ei näy mistään suunnasta eikä hetkeäkään, kun paita joustaa sopivasti rintakumin asennuksenkin ajan.

Miten käytännössä tuo toppi toimii vai etkö käyttänyt lainkaan rintaliivejä? Nimittäin paita ylös, toppi alas ja rintaliivi alas ja vauva rinnalle ei tunnu kovin näppärältä ja huomaamattomalta.

Vierailija
4/7 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Imetyspaita oli tällaiselle rintavammaiselle paljon parempi. Jouduin käyttämään rintakumia ja koko sen asentamisen ajan pystyin pitämään rinnastani näkyvissä erittäin vähän eikä tarvinnut kiskoa mitään paitaa vauvan silmille tai vaihtoehtoisesti koko ajan pitelemään käsillä kiinni paidasta. Eräs tuttavakin osti lopulta imetyspaidan, vaikka ensin suunnattomasti niitä arvosteli. Tajusi kai, että vaikka itse ei huomaa mitään, niin muut saattavat ja että voi olla helpompi ja miellyttävämpikin tapa tehdä asia. Imetyspaidan etu on se, että rintaa ei näy mistään suunnasta eikä hetkeäkään, kun paita joustaa sopivasti rintakumin asennuksenkin ajan.

Miten käytännössä tuo toppi toimii vai etkö käyttänyt lainkaan rintaliivejä? Nimittäin paita ylös, toppi alas ja rintaliivi alas ja vauva rinnalle ei tunnu kovin näppärältä ja huomaamattomalta.

Käytin myös rintakumia molempia lapsia imettäessäni ja rintaliivejä tietenkin myös. Ei se musta mitenkään hankalalta tuntunut, enkä mä nyt tiedä, pitäisikö sen jotenkin erityisen "huomaamattomalta" näyttää, kyllähän nyt kaikki varmasti ymmärtävät, että se imetysliivin luukku pitää avata. Ei mun tarvinnut kiskoa paitaa tai pidellä siitä kädellä kiinni. Vedin ensin topin alas ja avasin liivit, sitten laitoin rintakumin paikalleen ja nostin vauvan rinnalle. En mä sen takia sitä kommenttia kirjoittanut, että jotenkin "vastustaisin" imetysvaatteita, mutta mun ei tehnyt yhtään mieli sellaisia ostaa, enkä myöskään niitä kaivannut. Kiva, jos muut ovat havainneet käteviksi.

Vierailija
5/7 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytin myös rintakumia molempia lapsia imettäessäni ja rintaliivejä tietenkin myös. Ei se musta mitenkään hankalalta tuntunut, enkä mä nyt tiedä, pitäisikö sen jotenkin erityisen "huomaamattomalta" näyttää, kyllähän nyt kaikki varmasti ymmärtävät, että se imetysliivin luukku pitää avata. Ei mun tarvinnut kiskoa paitaa tai pidellä siitä kädellä kiinni. Vedin ensin topin alas ja avasin liivit, sitten laitoin rintakumin paikalleen ja nostin vauvan rinnalle. En mä sen takia sitä kommenttia kirjoittanut, että jotenkin "vastustaisin" imetysvaatteita, mutta mun ei tehnyt yhtään mieli sellaisia ostaa, enkä myöskään niitä kaivannut. Kiva, jos muut ovat havainneet käteviksi.

Niin, ja siis jos joku nyt kuvittelee, että tein tuon kaiken tissi paljaana, niin en tehnyt, vaan sen päällimmäisen paidan alla.

Vierailija
6/7 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Yhtään imetysvaatetta en omistanut. :D

Nyt kun on kesä niin imetys topit on ollut hyviä kun ei viitti useampaa paitaa kuumalla pitää päällekkäin. Kahden ekankaa ajattelin imetysvaatteiden olevan turhia, mutta nyt kun ostin pari käytettyä tajusin kuinka paljon helpompaa on.

Kotona otan tissin vaan kaula-aukosta. Mutta sitten omistan paljon vaatteita jotka ei veny ja joiden kaula-aukko on liian pieni. Ja löysiä paitoja joita joutuu leuan alle asetteleen kun etsii rintaa alakautta jne.

Jotkut asiat tajuaa vasta sitten kun kokeilee ;) ennen pidin mun vanhaa kännykkääkin ihan kätevänä kunnes sain älypuhelimen. Ap

Vierailija
7/7 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla näkyy tissistä enemmän kun käytän imetyspaitaa, koska siinähän se rinta tulee kokonaan näkyviin siitä luukusta. Kun käytän tavallista tunikaa, niin avaan imetysrintsikat paidan alla ja laitan vauvan paidanhelman alle. Kun vauva imee, niin paitaa voi nostaa, kun eihän siellä näy silloin kun se vauva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi