Haluan merkkilaukun! En Luis Vuittonia, tai ainakaan mitään niistä kuoseista
Suosittele jotai kivaa. Saisi olla keskikoinen veska.
Kommentit (22)
Eli pääasia on, että on *merkki*laukku? Miten olisi Hermes'n Birkin tai Kelly? Maksavat sellaisen 20 000 euroa per peruskassi, eksoottiset nahat ja kullitetut ja timantoidut voivat maksaa jopa 300 000 e. ;)
Vierailija kirjoitti:
Mk
Jotenkin ei...junttimainen kuva tästä merkistä. Olisikohan palstan ansiota.
Suomalainen Lumi. Furla tai Lancel.
Merkkilaukkuja on kaupat täynnä. Senkus valkkaat mieleisimmän ja omaan käyttöösi sopivimman. En tajua mihin tarvit suosituksia, ellei tarkoituksena ole löytää mahdollisimman massa veska?
Vierailija kirjoitti:
Eli pääasia on, että on *merkki*laukku? Miten olisi Hermes'n Birkin tai Kelly? Maksavat sellaisen 20 000 euroa per peruskassi, eksoottiset nahat ja kullitetut ja timantoidut voivat maksaa jopa 300 000 e. ;)
No hintahaarukka ei ihan mätsää tuohon mainitsemaani. Kivoja laukkuja varmasti.
Kato mulberryn ale, sieltä vois irrota suht klassinen nahkalaukku sun budjetilla.
Osta Marimekolta joku kangaslaukku kuosilla. Sitten postaa instaan kuva, niin ei oo ulkomaalaisilla samanlaisii ja ovat kadeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hintahaarukka ei ihan mätsää tuohon mainitsemaani. Kivoja laukkuja varmasti.
Jep, sorry, olin jo ehtinyt aloittaa viestin kirjoittamisen ennen kuin täsmensit hintaa.
Niin tyhjäpäistä nuo merkkilaukut, mutta onhan se hyvä että tunnistaa kaupungilla ja somessa heti laukusta ne tyhjäpäät.
Vierailija kirjoitti:
Niin tyhjäpäistä nuo merkkilaukut, mutta onhan se hyvä että tunnistaa kaupungilla ja somessa heti laukusta ne tyhjäpäät.
Miten voi tällaisella idiootin järjenjuoksulla varustettu pitää itseään ei-tyhjäpäänä?
Mä voin myydä sulle Mulberryn kohtuuhinnalla, jos käytetty kelpaa
Minä haluaisin tämän http://www.barneys.com/stella-mccartney-falabella-shaggy-deer-mini-ruck…
Louis Vuitton Epi Cluny kelpaisi mulle. Ihanan ladylike laukku!
Mulberry, Longchamp, Celine, Saint Laurent, Vuittonin Epi-nahkaiset mallit... Onhan noita monen tyylisiä joissa ei ole logoja joka puolella.
Onks tää merkkilaukkuhomma joku lesbojen juttu? Ei me miehet mitään laukkumerkkejä tunnisteta eikä niillä miestä saa.
Mä haluisin damier azur neverfullin.
Jos sä haluat keskikokoisen laukun alle 800€ niin et edes saisi vuittonia.
Hae sokokselta dkny. Se sopii sun budjetilles.
Ja hinta mielellään alle 800€.