Hauskoja kirjoitusmokia
Mitä hauskoja kirjoitusmokia on tullut vastaan tai itse kirjoiteltua ja epähuomiossa julkaistua jossain, jossa ei pitäisi.. Itse kirjoitin pöytäkirjan ja päällikkö oli pällikkö. Pihamaalta siistin ruohot lippuun vaikka piti nippuun.
Kommentit (14)
Jossain pöytäkirjassa tms. oli työpaikallani painovirhe:
johtotyhmä (= johtoryhmä).
T- ja r-kirjaimet ovat vierekkäin näppäimistössä, joten inhmillinen virhe. Annetaan anteeksi.
:)
Vierailija kirjoitti:
Jossain pöytäkirjassa tms. oli työpaikallani painovirhe:
johtotyhmä (= johtoryhmä).
T- ja r-kirjaimet ovat vierekkäin näppäimistössä, joten inhmillinen virhe. Annetaan anteeksi.
:)
AMK:ssa opettaja oli kirjoittanut yhteen monisteeseen "B-tyhmä".
Mulle tulee vain mieleen se yksi ketju av:lla jossa aloittaja oli tehnyt joulukortteja ja lähettänyt sukulaisille. Muistaakseni piti lukea "joulun taikaa" mutta virheen vuoksi lukikin "joulu naikaa".
Kirjoitin sähköpostiin "kyse isäpuolen ikkunoista" (po. sisäpuolen)
Kirjoitin kerran että: käyn kurjastaa, kun kävin kirjastossa.
Meilläpäin oli kerran myynnissä talo, jossa oli kakkahuone. Kohtalon ivaa, sillä samalla viikolla koulun ruokalistassa oli kakkakaalikeittoa.
Pienempänä kirjoitin äitille: Käyn Kaljalla = Katjalla
Mitä sä niuhotat=mitä sä nauhotat.
Kanaa yrittikermakastikkeessa
Sukkakampaviineri
Nussilippu
Olen aloittanut työsähköpostin huutamalla 'Liitos!' Piti tietenkin olla 'kiitos'.
Joskus hei-aloituksesta jää ensimmäinen kirjain pois, siis: EI!
Outi = outo
Pietu = pieru
Hyvä minä.
Martina Aitolehden blogit ovat kirjoitusmokien ehtymätön aarreaitta:
"Pukua olen myös metsästänyt oikeanlaista missä olisi ihana raikas keväinen väri sekä hyvä istuva leikkaus ja muutenkin elegantti ja minun näköinen."
"Isabella kasvaa tosi hyvin ja on kyllä myös ihan mieletön lapsi kuten Victoriakin. Ihanat ja terveet tytöt olen saanut aikaan joista olen kovin ylpeä."
"Sain ennen vauvan syntymää lahjaksi laitteen mikä todella on nyt tullut kovaan käyttöön. Naked Skin laserin millä saan ihokarvat pikkuhiljaa katoamaan, kasvun hidastumisella. Laitetta ei kuitenkaan raskaana voinut käyttää mutta nyt olen uuden suosikkini löytänyt ja pienen helpotuksen arkipäiväisiin rutiineihin."
"Tänään olen tehnyt ahkerasti koneella töitä ja kohtapuoli hilaan itseni Elixialle hiukan urheilemaan ja vauveli menee lapsiparkkiin viihdyttämään :)"
Sara Siepin tyhmyydestä kärsii koko pää.
Mulla jostain syystä usein ilmoitus vaihtuu sanaksi ilmiotus.