Lapsi löysi alapään kuvani tietokoneelta!
Nyt on ihan kauhea tilanne!!!
14v tyttöni oli tietokoneella,lähti äkäisesti pois ja sanoi että poista edes tuollaset kuvat jos semmosia otat!
Menin kauhuissani katsomaan ja nyt ahdistaa niin että pyörryttää ja oksettaa!
Otin aikaisemmin alapäästäni kuvia koska minua huolestutti eräänlaiset kyhmyt,poistin kyllä kkuvat mutta sieltä ne nyt oli löytyneet.Mitä nyt teen,mitä sanon selitykseksi?Hävettää ihan kauheasti!!!
Kommentit (33)
Sanot totuuden ja pokka pitää. Et todellakaan takeltele ja selittele. Kun mitään pahaa ei ole tapahtunut. Voit pahoitella, että tytär sen näki, mutta ei siitä ole syytä kauhistua. Kyllä naisen on tottuva näkemään värkkejä ja tarkkailemaan kaikenmaailman kyhmyjä ja vuotoja.
En ymmärrä, miksi kukaan koskaan laittaa alapäästään kuvia nettiin. Lääkärit ovat sitä varten, että kysellään kyhmyistä yms.
Kyllä annat huonon kuvan itsestäsi lapselle.
Vierailija kirjoitti:
Hulvatonta, että tässä nyt kerrotaan, miten tuollaiset kuvat voi piilottaa muilta. Ihan kuin se nyt ap:ta enää auttaisi.
Näitäkö lukee vain tuo ap?
En ole gynekologi, mutta voisin vilkaista niitä kyhmyjä.
Mikäs ja kenen kyhmy sittem siinä kuvassa on?
Jos tuollaisia kuvia laittaa koneelleen, kannattaa antaa kansion nimeksi esim. "Ihana Kreikan-matka 2007". Sitä ei takuulla kukaan ystävä, sukulainen, kylänmies tai varas halua vahingossakaan avata.
On mullakin kaikenmaailman näppyjä, patteja, siipiä ja lersakkeita. Taitaa alapäässäkin olla synnytysten jäljiltä jotain pussakkeita. En mä niistä kuitenkaan kuvia ota. Eivät huolestuta, mutta jos huolestuttaisivat niin googlaisin ja vertailisin peilin avulla. Näkeehän ne sieltä ja vertaa sitten kuvaan. Tämän takia en ymmärrä AP:n logiikkaa. Miksi pitää ottaa kuvaa heltoistaan??
No onpas taas haloo ihan tyhmästä asiasta!! Mä olen ollut lapsena äidin kanssa hoitamassa isoäitiäni ja KYLLÄ hän tarvitsi vessa ja pesuapua . Nyt olen omaa äitiäni pessyt (aivoinfarktiX2) ja hän haluaa välillä jopa karvoituksen siistimistä joka ei ole mikään ongelma minulle. Netistä tuon ikäinen varmaan löytää pahempaa, kuin aapään kuva! Selitä tilanne tytölle ja älä opeta tuollaiseen häpeä kulttuuriin. On kyllä jotkut niin vieraantuneet luonnosta. Pojat ne varmaan traumatisoituu kaikki kun vehkeet ei ole piilossa ja käyvät saunassa ja uimahalleissa isiensä kanssa :D
Kun windowsissa valitsee "delete (poista)", tiedosto menee "recycle biniin (roskakoriin)", josta se on helppo palauttaa. Jos haluaa poistaa suoraan, painaa shiftin alas ja klikkaa/painaa delete.
Vierailija kirjoitti:
On mullakin kaikenmaailman näppyjä, patteja, siipiä ja lersakkeita. Taitaa alapäässäkin olla synnytysten jäljiltä jotain pussakkeita. En mä niistä kuitenkaan kuvia ota. Eivät huolestuta, mutta jos huolestuttaisivat niin googlaisin ja vertailisin peilin avulla. Näkeehän ne sieltä ja vertaa sitten kuvaan. Tämän takia en ymmärrä AP:n logiikkaa. Miksi pitää ottaa kuvaa heltoistaan??
Pääseehän sitä paljon tarkemmin katsomaan kohtuulaatuisesta valokuvasta kuin peilin kautta. Ja miten katsoisit peilillä selässä olevaa luomea?
Paljon kiitoksia kaikille vastauksistanne!
Tytär ei ole maininnut kuvasta enää mitään mutta kerron kyllä miksi kuva on otettu jos hän haluaa tietää.Miehenikin varmasti ihmettelee jos kuulee että olen ottanut kuvan alapäästäni,ei hänen kanssaan voi puhua tämmöisistä asioista.
Peilin avulla toki voi tutkia mutta halusin ottaa kuvan ja verrata sitä netissä oleviin kuviin.Enää en uskalla kuvia ottaa vaikka minun olisi tärkeä seurata tilannetta,epäilen että jotain on vialla.
No kaikkein huojentavinta tässä asiassa on ettei lapsesi löytänyt tietokoneelta sinun yläpään kuvaa.
olisit sanonut että tuo röpelö yhdisti muinoin sinut ja tuonpuoleisen,
muista kunnioittaa jatkossa.