Kertokaa mielipiteenne (riitatilanne kotona)
Lähdin eilen kaveriporukalle prideen ja aamuun asti meni. Tulin kotiin seitsemän aikoihin aamulla. Nyt mies pitää minulle mykkäkoulua. Minä olin vielä laittanut hänelle viestin, että olemme menossa klubilta puistoon jatkoille. Miksi ihmeessä ei saisi pitää hauskaa jos on vielä kesälomakin?
Kommentit (46)
No mikset juhli ukkos kanssa ja mun mielestä pilettäminen puistossa on vanhanaikaista varsinkin noin vanhana..ja minäkin ukkonasi saattaisin mieltäni osoittaa, mieti ens kerralla toistenkin tunteita. tai saat ryypätä toisenkin kerran ilman odottavaa ukkoasi
En tiedä, mitä ajattelet parisuhteestasi ja mitä haluat siltä.
Sanoisin näin, että vaikka juhlimaan menisit, niin kotiin tullaan aina yöksi. Baarit yms menee kiinni 3-4 jälkeen, joten sen jälkeen suoraan kotiin. Ei txt viestejä, että menee kavereille yöksi. Jos yötä on pois kotoa, niin se kannattaa puhua paljon ennen iltaa eikä txt viestinä yöllä.
Kannattaisi keskustella miehen kanssa, että mikä on sopivaa juhliessa ja kotiintulo aikataulu. Vaikka puistossa olittekin koko yön ja varmasti siinä ei ollut mitään väärää, niin kannattaa miettiä kaksi kertaa onko pois koko yön vai ei.
sivistynytsipula kirjoitti:
No mikset juhli ukkos kanssa ja mun mielestä pilettäminen puistossa on vanhanaikaista varsinkin noin vanhana..ja minäkin ukkonasi saattaisin mieltäni osoittaa, mieti ens kerralla toistenkin tunteita. tai saat ryypätä toisenkin kerran ilman odottavaa ukkoasi
No eikö vanhojen ihmisten olisikin soveliasta tehdä vanhanaikaisia asioita?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mitä ajattelet parisuhteestasi ja mitä haluat siltä.
Sanoisin näin, että vaikka juhlimaan menisit, niin kotiin tullaan aina yöksi. Baarit yms menee kiinni 3-4 jälkeen, joten sen jälkeen suoraan kotiin. Ei txt viestejä, että menee kavereille yöksi. Jos yötä on pois kotoa, niin se kannattaa puhua paljon ennen iltaa eikä txt viestinä yöllä.
Kannattaisi keskustella miehen kanssa, että mikä on sopivaa juhliessa ja kotiintulo aikataulu. Vaikka puistossa olittekin koko yön ja varmasti siinä ei ollut mitään väärää, niin kannattaa miettiä kaksi kertaa onko pois koko yön vai ei.
Tai hankkia kumppani joka ei ole sairaalloisen mustasukkainen. Minä tein niin ja elämänlaatu nousi silmissä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerroitko koska tulet? Jos et, miehellä on täysi oikeus pitää mykkäkoulua. On odottanut varmaan hereillä ja hermoillut koko yön.
En kertonut, koska en minä tiennyt kuinka pitkään meillä olisi kivaa. Osa ihmisistä lähti vielä jatkamaan läheisille kämpille, mutta minä päätin lähteä silloin seitsemän maissa. -ap
Jos et kertonut miehelle tekstarissa että voi mennä aamuun, olet täysi itsekäs paskiainen, jonka mies toivottavasti tajuaa jättää. AINA kerrotaan kauanko menee, ja jos ei ole varma, kertoo senkin.
Jotenkin naurettavaa, että jotkut tuomitsevat aamun asti juhlinnan "teininä". Lapsettomana 32-vuotiaana teen juuri niinkuin huvittaa - ja nautin joka hetkestä! Mieheni kanssa toisinaan tulee juhlittua aamun tunneille saakka, joko yhdessä tai erikseen. Mainittakoon, että olemme kummatkin akateemisesti koulutettuja ja hyvin toimeentulevia. Matkustelua ja kivaa elämää. Täysi luottamus puolin ja toisin.
Nämä arvostelijat, joiden mielestä tietyn ikäisenä pitäisi käyttäytyä/pukeutua/elää jonkin tietyn kaavan mukaisesti, elävät omissa pienissä maailmoissaan, omissa pienissä piireissään. On helmikorvakorut, twinsetit ja caprihousut, eikä naureta liian kovaan ääneen. Onneksi en itse kuulu heihin, enkä haluakaan.
Eli parisuhteessa olisi hyvä, että molemmat osapuolet kuuluvat kumpikin samaan ryhmään. En kestäisi jatkuvaa nälvimistä ja mustasukkaisuutta siitä, etten käyttäydy jollain tietyllä tavalla tai jonkun muun odotusten mukaisesti.