Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa mielipiteenne (riitatilanne kotona)

Vierailija
03.07.2016 |

Lähdin eilen kaveriporukalle prideen ja aamuun asti meni. Tulin kotiin seitsemän aikoihin aamulla. Nyt mies pitää minulle mykkäkoulua. Minä olin vielä laittanut hänelle viestin, että olemme menossa klubilta puistoon jatkoille. Miksi ihmeessä ei saisi pitää hauskaa jos on vielä kesälomakin?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä naimisissa oleva hetero tekee homoparaatissa ja vielä aamuun asti?

Olin tukemassa seksuaali- ja sukupuolivähemmistöjä ja samalla tapaamassa kavereitani ja pitämässä hauskaa. -ap

Vierailija
22/46 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on joka sunnuntai ketju aiheesta: "Mieheni ei tullut yöksi kotiin, pettääkö se vai onko sattunut jotain?" Eli kyllä yön yli poissa kotoa herättää huolestumista. Ja monesti tuo agressiivinen suhtautuminen onkin todellisuudessa huolestumista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysypä häneltä mikä loukkasi, kuuntele ja yritä ymmärtää. Pyydä anteeksi ja toimi seuraavalla kerralla toisin.

Vierailija
24/46 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tätä mökötystä onkin tänään liikkeellä! Tarttuva tauti 😀 otin eilen kotona itsekseen loman alkamisen kunniaksi ja kas mies veti herneet. Nukkuu vieläkin sohvalla.....

Vierailija
25/46 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähdin eilen kaveriporukalle prideen ja aamuun asti meni. Tulin kotiin seitsemän aikoihin aamulla. Nyt mies pitää minulle mykkäkoulua. Minä olin vielä laittanut hänelle viestin, että olemme menossa klubilta puistoon jatkoille. Miksi ihmeessä ei saisi pitää hauskaa jos on vielä kesälomakin?

Onpa typerä.

Meil mies lähti perjantaina talkoisiin ja sanos et tulee illal tai aamul kotiin. Ja se oli ok. Illal pisti viestin et menee aamuun.

Ja itse voin tehdä samoin.

Huom. Kumpikin käydään viihteel todella harvoin. Pari kertaa vuodes.

Vierailija
26/46 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mykkäkoulun pitäminen on lapsellista tekipä sitä mies tai nainen. Itse pidän tuollaista toimintaa naurettavana eikä se todellakaan suhdetta paranna. Jos hän on aikuinen niin täytyy osata ilmaista tyytymättömyytensä ääneen eikä mököttää hiljaa. Eli olen tässä asiassa sun puolella.

Älkää ihmiset pitäkö mykkäkouluja toisillenne, se satuttaa suhdetta.

Vierailija
27/46 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on panta päätä puristaa -porukkaa vastailemassa täällä. Tottakai on aivan ok pitää kesälomalla hauskaa ja mennään puistoon baarin jälkeen. Viime yö oli aivan ihanan lämmin, itsekin menin baarista yksin pitsalle nautiskelemaan ja saavuin kotiin vasta viiden maissa. Olen 32-vuotias naimisissa oleva nainen, ja nautimme aviomieheni kanssa elämästämme myös näin, että käymme juhlimassa omien kavereidemme kanssa.

Juttele ap miehesi kanssa tästä mustasukkaisuudesta. Kysy häneltä, mitä hän pelkäsi ja kannusta pohtimaan, mitä tapahtuisi, jos hän irtaantuisi mustasukkaisuudestaan; eikö se toisi kevyen olon ennen kaikkea hänelle itselleen? Tai sitten miehesi vain ei ole tottunut siihen, että iltasi venyy. Mutta äkkiäkös siihen tottuu. :)

Vierailija
28/46 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi rutiset täällä?! Ei auta sua yhtään! :D

Vierailija
29/46 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ikää oli?

34v. -ap

Miksi sitten käyttäydyt, kuin teini?

En ole AP, mutta olen huomannut, että ne jotka pitävät esim. juhlimista "teininä" liikkuvat vain erilaisissa piireissä. Esim. taideporukoissa on ihan normaalia juhlia aamuun asti. Taidat itse liikkua jossain WT-piireissä?

En tiedä juhlimisesta, mutta jos 34v mies ilmoittaisi naiselleen yöllä tekstiviestillä olevansa kaveriporukalla menossa baarista jatkoille ja kömpii kotiin aamuseitsemältä, tuskin tätä kovin aikuismaisenakaan toimintana pidettäisiin.

Vierailija
30/46 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ukko oli huolissaan tai ärtynyt niin kai se itse olisi ap:lle viestiä laittanut tai soittanut että missä hän on ja koska aikoo tulla. Jos ei ole mitään viestittänyt niin ei luulisi olevan syytä mököttää.

Vierailija
31/46 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä esti miestä lähtemästä johonkin jos ei lapsiakaan ole?

Vierailija
32/46 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen bilettämistä ja juomista on jostain syystä niin helppo paheksua. Mutta eihän siitä ole vielä kauaa, kun nainen ei edes saanut mennä baariin ilman miestä.

Aloittaja, olithan laittanut vielä viestinkin, joten ei tuossa ollut mitään pahaa. Eri asia on sitten, jos pariskunta sopii keskenään, ettei yöksi jäädä. Silloin täytyy mennä kotiin. Se harvoin toimii, että toinen bilettää ja toinen istuu aina kotona. Ellei sitten asuta eri osoitteissa.

Vierailija
33/46 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ikää oli?

34v. -ap

En ole AP, mutta olen huomannut, että ne jotka pitävät esim. juhlimista "teininä" liikkuvat vain erilaisissa piireissä. Esim. taideporukoissa on ihan normaalia juhlia aamuun asti. Taidat itse liikkua jossain WT-piireissä?

En tiedä juhlimisesta, mutta jos 34v mies ilmoittaisi naiselleen yöllä tekstiviestillä olevansa kaveriporukalla menossa baarista jatkoille ja kömpii kotiin aamuseitsemältä, tuskin tätä kovin aikuismaisenakaan toimintana pidettäisiin.

Ihan normaalia - olkoon "aikuismaista" tai ei. Mitä se aikuismaisuus muuten on ja miksi siihen pitäisi pyrkiä? Miksi 34v ei voisi tavata ystäviään baarissa ja mennä jatkoille?

Vierailija
34/46 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
35/46 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysypä häneltä mikä loukkasi, kuuntele ja yritä ymmärtää. Pyydä anteeksi ja toimi seuraavalla kerralla toisin.

Höpö höpö, ei ole mitään anteeksipyydettävää, jos on kerran ilmoitettu että menee myöhään. Tuollainen mykkäkoulun pitäminen on vallankäyttöä ja puolison kontrollointia. Ex-mieheni teki samaa, eli aina kun olin ulkona kavereiden kanssa, alkoi murjotus. Minulle tuli aina huono omatunto, vaikka en ollutkaan tehnyt mitään väärää, ja aloin rajoittamaan omia menojani. Myöhemmin tajusin, että siihenhän mieheni juuri pyrkikin! Kyseinen  herra onkin nykyään ex ihan syystä, sillä en siedä mustasukkaisuutta ja kontrollointia.

Vierailija
36/46 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ikää oli?

34v. -ap

Omassa parisuhteessani tämä on ihan normaalia. Teemme paljon asioita yhdessä, mutta molemmilla on myös omat kaverinsa ja menonsa, ja kunhan vaan ilmoittaa että nyt menee aamuun asti, on kaikki ok. Ehkä sen takia suhteemme toimiikin niin hyvin, emme kyttää ja murjota, vaan annamme toisillemme tilaa ja luottamus pelaa. Yhdessä jo yli 15 vuotta.

Vierailija
37/46 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos mies tekisi näin, niin täällä oltaisiin ihan eri  mieltä, kuten aina... Huudeltaisiin, että mies oli pettämässä ja ei ole soveliasta olla pois yötä jne... Kaksoisstandardi jytää taas tässäkin asiassa. 

(nyt tulee sata kommenttia ettei todellakaan ole näin ja kerrotaan kuinka miehellekin on sopivaa olla pois yötä, kunhan ilmoittaa, ymv ymv...heh heh :D )

Vierailija
38/46 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voit mennä rauhassa ystävien kanssa baariin ja jatkoille. Ilmoitit miehellekin, jottei hän huolestuisi, joten en keksi mitä väärää muka olet tehnyt. Itse en todellakaan mökötystä suvaitsisi, sehän tarkoittaa, että mies haluaa kontrolloida sinua.

Itsekin olin viime yönä jatkoilla, oli upea kesäyö! Tällä kertaa oli kyllä aviomies mukana, mutta kyllä me juhlimme myös erikseen. Mies lähtee usein aiemmin kotiin, kun ei ole samanlainen yökukkuja kuin minä.

Ei kiinnosta, jos elämäntapaamme ei pidetä riittävän "aikuisena". Olemme nelikymppisiä ja ystäväpiirimme koostuu lähinnä muusikoista. Juhlimme kun huvittaa, ja se on hauskaa.

Vierailija
39/46 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mielstä kotona pitäs olla viimestään klo 05. Koska baarit menee 04 kiinni + pitsalle + matka kotiin = klo 05.

Jos mun mies ilmottas lähtevänsä jatkoille, haluasin tietää kenen kotiin ja missä porukassa. Jos porukka tuttua niin ok, mutten tykkäisi että menee jonkun tuntemattoman naisen kotiin jossain random porukassa.

Vierailija
40/46 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jos mies tekisi näin, niin täällä oltaisiin ihan eri  mieltä, kuten aina... Huudeltaisiin, että mies oli pettämässä ja ei ole soveliasta olla pois yötä jne... Kaksoisstandardi jytää taas tässäkin asiassa. 

(nyt tulee sata kommenttia ettei todellakaan ole näin ja kerrotaan kuinka miehellekin on sopivaa olla pois yötä, kunhan ilmoittaa, ymv ymv...heh heh :D )

No, kyllä minun mielestäni mies voi ihan hyvin olla yön poissa, kunhan ilmoittaa. Jatkoilla juhliminen aamuun asti on kuitenkin mielestäni eri asia kuin muualla nukkuminen. Kyllä me kotiin nukkumaan tullaan aina.

On varmasti naisia jotka miehiltään eivät hyväksy kumpaakaan. Minä en kyllä sellaisessa parisuhteessa suostuisi olemaan, jossa toista määräillään ja rajoitetaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän