Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies epäilee jatkuvasti, tuntuu, että tukehdun sen takia

Vierailija
03.07.2016 |

Mies on ollut aina mustasukkainen, mutta viimeisen vuoden aikana se on vain pahentunut. Ihan hirveän epäileväinen ja harhaluuloinen tullut.
En voi enää edes kaverin viestiin vastata hyvällä omallatunnolla, kun tuntuu, että teen nyt jotain väärin ja että pitäisi heti raportoida kenelle laitan viestiä.
Ikinä en ole miestä pettänyt enkä sellaista voisi ikinä kenellekään tehdä, niin sitten kun toinen ihan turhasta sellaista kuvittelee ja syyttää, niin turhauttaa ja ottaa päähän.
Ja sitten mies ihmettelee, miksi en halua seksiä sen kanssa, kun ensin on päivän kytännyt jokaista liikettänikin.

Tekisi mieli oksentaa, kun niin paljon ahdistaa.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap haluatko edes miestäsi?

Miten seksi? Entä pusut ja halit? Keskustelu ja yhessä nauraminen?

Jos nuo kunnossa ja edelleen sairaalloisen mustasukkainen niin eikö ero ainut vaihtoehto?

Jos ei kunnossa ja haluat mustasukkaisuuden kuriin joka kuulostaa olevan se ongelma muuten hyvässä miehessä niin helpolla saat sen pois yllä mainituilla parisuhteessa normaaleilla asioilla.

Ei sitä mustasukkaisuutta saa pois jos se on perusluonteessa. Ap:han sanoi, että on aina ollut mustasukkainen. Nyt vain pahentunut.

Vierailija
22/31 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on ollut aina mustasukkainen, mutta viimeisen vuoden aikana se on vain pahentunut. Ihan hirveän epäileväinen ja harhaluuloinen tullut.

En voi enää edes kaverin viestiin vastata hyvällä omallatunnolla, kun tuntuu, että teen nyt jotain väärin ja että pitäisi heti raportoida kenelle laitan viestiä.

Ikinä en ole miestä pettänyt enkä sellaista voisi ikinä kenellekään tehdä, niin sitten kun toinen ihan turhasta sellaista kuvittelee ja syyttää, niin turhauttaa ja ottaa päähän.

Ja sitten mies ihmettelee, miksi en halua seksiä sen kanssa, kun ensin on päivän kytännyt jokaista liikettänikin.

Tekisi mieli oksentaa, kun niin paljon ahdistaa.

Jotain on vuoden aikana tapahtunut?

Ja siitä kierre jossa sinä et halua seksiä ja varmaan et kauheasti halaile ja pussaile? Ja miehesi kyttää sun liikkeitä kun mustasukkainen luonne ja epäilee että kun häntä et huomioi niin joku muu saa sun "huomion". Ja kuten joku sanoikin jo niin ei se ongelma monesti ole se seksi, vaan arkiset toimet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiskaiset herran housut nilkkoihin ja lopetat kierteen :) ja arjessa hymy ja halaus päivässä piristää.

Vierailija
24/31 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap haluatko edes miestäsi?

Miten seksi? Entä pusut ja halit? Keskustelu ja yhessä nauraminen?

Jos nuo kunnossa ja edelleen sairaalloisen mustasukkainen niin eikö ero ainut vaihtoehto?

Jos ei kunnossa ja haluat mustasukkaisuuden kuriin joka kuulostaa olevan se ongelma muuten hyvässä miehessä niin helpolla saat sen pois yllä mainituilla parisuhteessa normaaleilla asioilla.

Ei sitä mustasukkaisuutta saa pois jos se on perusluonteessa. Ap:han sanoi, että on aina ollut mustasukkainen. Nyt vain pahentunut.

Mikä muuttunut?

Seksin puute? Onko ap ajatellut että joku mikä omasta mielestä ok, ei toisen mielestä ole tms. Flirtti esimerkiksi.

Vierailija
25/31 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä valivali-viestejä... Miksi ihmeessä ap tulet tänne valittamaan karmeasta äijästäsi ja hirveästä elämästäsi, jos et ole valmis mitään muuttamaan?!? En ymmärrä tuollaisia saamattomia ihmisiä, jotka kyllä osaavat valittaa, itkeä ja ruikuttaa surkeuttaan, mutta eivät saa mitään aikaiseksi kuitenkaan. Vakuuttelevat vain, että mies on kyllä hyvä ja luotettava, ja lapset ovat nyt se syy miksi ei voi muuta kuin täällä valittaa, mutta silti elämä jatkuu samanlaisena shittinä kuin tähänkin asti. Hohhoijaa, omapa on elämäsi ap, sinua en sure, mutta valitettavasti vain pakotat lapsesikin katsomaan henkistä väkivaltaa ja kierre tulee luultavasti jatkumaan jollakin tavoin heidän elämässäänkin.

Vierailija
26/31 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap saitko apuja kommenteista?

Vierailija
27/31 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon kysymyksiä ja ehdotuksia, mutta ap taitaa jatkaa ihanaa elämäänsä samalla kaavalla. Valivali kyllä se on mukava lapsille näyttää miten vanhemmat kinastelee. Toinen kyttää ja toinen pihtaa.

Vierailija
28/31 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se kierre.Jos mies kyttää ja tuntuu uhkailevalta niin eihän se ihme taas ole jos naisella ei tee mieli seksiä eikä muutakaan läheisyyttä uhkaavan miehen kans kun läheisyydenhaluun tarvitaan turvallisuudentunnetta.

Vierailija
29/31 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkohan vaimoni. Meillä vastaava tilanne, melkein. Ongelma meillä se (omasta mielestäni) että vaimo ei osoita mitään mielenkiintoa kohtaani. Ei kosketuksia, ei ehdottelua sängyssä, juttelu tasoa mitä syödään tänään. Sitten minä oletan että hän tekee kaiken hauskan kavereidensa kanssa ja random miehille lirkuttaa jne. En usko että pettää, mutta kusipää kun olen niin kyttäys, mykkäkoulu, kitinä jne. tulee harrastettua. Vaikka tiedän että nämä ei asiaa auta.

Oikeasti haluaisin vain että vaimoni haluaisi minua aidosti. Kosketuksia, naurua, iloisuutta.

Seksikään ei ole ongelma vaan se että rakastamani nainen käpertyisi kainaloon..

Kierre päällä siis ja välillä olen omalla perääntymisellä ja sinnilllä koettanut olla että kaikki on hyvin. Mutta ehkä se on että toinen ei vaan rakasta ja halua tukeutua minuun. Itse ei aina halua olla se joka tekee aloitteet.

Vierailija
30/31 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taisi kadota ja jatkaa kierrettä?

Vierailija
31/31 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletkohan vaimoni. Meillä vastaava tilanne, melkein. Ongelma meillä se (omasta mielestäni) että vaimo ei osoita mitään mielenkiintoa kohtaani. Ei kosketuksia, ei ehdottelua sängyssä, juttelu tasoa mitä syödään tänään. Sitten minä oletan että hän tekee kaiken hauskan kavereidensa kanssa ja random miehille lirkuttaa jne. En usko että pettää, mutta kusipää kun olen niin kyttäys, mykkäkoulu, kitinä jne. tulee harrastettua. Vaikka tiedän että nämä ei asiaa auta.

Oikeasti haluaisin vain että vaimoni haluaisi minua aidosti. Kosketuksia, naurua, iloisuutta.

Seksikään ei ole ongelma vaan se että rakastamani nainen käpertyisi kainaloon..

Kierre päällä siis ja välillä olen omalla perääntymisellä ja sinnilllä koettanut olla että kaikki on hyvin. Mutta ehkä se on että toinen ei vaan rakasta ja halua tukeutua minuun. Itse ei aina halua olla se joka tekee aloitteet.

Alapeukut ansaittu, mutta mustasukkainen luonne helposti ajattelee pahinta jos kotona asiat huonosti. Ei läheisyyttä ja tieto että oma naama ei vaimoa miellytä. Siitä sitten hauskanpitoon kavereiden kanssa ja taas kotona mökötys ja sängyssä pakit.

Mustasukkaisuus kun on sisään rakennettu ei parisuhde ilman aitoutta ja lämpöä toimi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi