Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mistä mailiseuraa naimisissa olevalle miehelle?

Vierailija
03.07.2016 |

Luit oikein. Pettämistä en halua, vaan jonkun jolle voi kertoa juttuja ja saada toinen hyvälle tuulelle. Kotona vastassa vain ynseä jöröttäjä joka ei halua kuulla mitään minulta päin.
Vieraille miekkosille tämä kodinhengetär kyllä lirkuttaa..... Niin kyllästynyt enää jaksamaan, kun arki jaetaan kyllä mutta ei iloja ja huveja.
Mistä kirjekamu?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja koska tässä paska liitossa lasten takia tulee jatkettua niin anonyymina tietty viestittelyt.

Vierailija
2/17 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin aluksi 'malliseuraa'. Av:n tuntien oisit saanut aika monen naisen äkäiseksi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja koska tässä paska liitossa lasten takia tulee jatkettua niin anonyymina tietty viestittelyt.

Niin meinaakko niitä sähköposteja, että pitäisi löytyä nainen, joka anonyymin tyypin kanssa kirjoittelisi? Vai täällä viestittelet anonyymina.

Vierailija
4/17 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin aluksi 'malliseuraa'. Av:n tuntien oisit saanut aika monen naisen äkäiseksi...

Minä taas aattelin, että mies etsii juoksuseuraa ja koittaa olla vähän hienompaa ja käyttää tuommoista termiä. :D Tuhahtelin jo, että eikö kilometrit kelpaa.

Vierailija
5/17 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiliseuraa? Minäkin olin jo lähdössä juoksemaan mutta eikös maili ole vain noin kilsa.

Vierailija
6/17 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin tarjoutua, mutta en taida jaksaa kuitenkaan. Onnea etsintään.

Vierailija
7/17 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meiliseuraa? Minäkin olin jo lähdössä juoksemaan mutta eikös maili ole vain noin kilsa.

Maili on noin 1,6 km ja merimaili (ilmailussa ja merenkulussa) on 1,8 km.

Vierailija
8/17 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehheh joo meili tai maili. Meni liikaa aikaa vastauksiin niin ehdin jo perua ajatuksen. Vanhanaikaisena en kuitenkaan halua viestitellä "salassa" vaimolta, vaikka hän näyttää oikein hymyhuulilla hakkaavan viestejä sinkkumiesten kanssa. Kelpaa se niille lirkuttaa ja omalle miehelle öristä puutelistoja ja kertoa mitä voisi ostaa....

Arki jaetaan ja ilot tarjotaan muille....

Lievää aggressiota ilmassa :)

Vierailija
9/17 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatketaan tähän vielä niin pahin laantuu.

Perheen yhteiset reissutkin vaimo on mukana ja naama norsun... muka kivaa ja hei sitten voi sanoa kun erehdyn yrittämään jotain kivaa hupailua tai saada hänelle hymynhuulille ( en tarkoita seksiä) että aina me ollaan yhdessä... Yhteisten juttujen asiat sitten kerrottuna vieraille miehille onkin sitten ollut niin hauskaa että.

Äh vaikeeta on, mutta saa yhteiset jutut nyt loppua. Perhejutut hoituu tästä lähtien minun ja lasten voimin. Jääköön lirkuttaa eukko.

Vierailija
10/17 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile sen mailin lähettämistä vaimollesi ennen kuin lyöt hanskat tiskiin! Älä siis lähetä mitään "miksi sä aina ja miksi sä et koskaan" -valitusvirttä, vaan ihan toisen sävyinen teksti, kerro vaikka, kuinka kaipaat suhteenne alkuaikojen ja kysy, miten voisit saada hänen mielensä piristymään ja mitä vaimosi toivoisi suhteeltanne. En väitä, että vaimosi toimisi oikein kiukutellessaan, mutta hänen selän takanaan avautuminen tuntemattomille naisille johtaa takuuvarmasti katastrofiin. Jokin aika netissä kiersi juttu miehestä, jonka piti lähettää tuhma viesti rakastajattarelleen mutta joka lähettikin sen vahingossa vaimolle. Vaimo viestin saatuaan ilmestyi innoissaan sukkanauhaviritelmissä nauttimaan päiväkahviseurasta miehen työpaikalle. Vaikka juttu ei olisikaan totta, kuvastaa se hyvin sitä, että usein kuvittelemme tietävämme, mitä toinen haluaa, emmekä viitsi ottaa asiasta selvää.

Vierailija
11/17 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatketaan tähän vielä niin pahin laantuu.

Perheen yhteiset reissutkin vaimo on mukana ja naama norsun... muka kivaa ja hei sitten voi sanoa kun erehdyn yrittämään jotain kivaa hupailua tai saada hänelle hymynhuulille ( en tarkoita seksiä) että aina me ollaan yhdessä... Yhteisten juttujen asiat sitten kerrottuna vieraille miehille onkin sitten ollut niin hauskaa että.

Äh vaikeeta on, mutta saa yhteiset jutut nyt loppua. Perhejutut hoituu tästä lähtien minun ja lasten voimin. Jääköön lirkuttaa eukko.

Mistä siis tiedät, että viestittelee "vieraiden miehien" kanssa? Oletko lukenut niitä viestejä, vai sanooko vaimo, että älä nyt häiritse, kun just chattailen Pekan kanssa? Vai onko ne ystäviä? Kavereita? Työkavereita?

Vierailija
12/17 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut tästä avautumisesta. Meinaa sydämessä asti riipiä kun niin sapettaa.

Toista ei voi pakottaa rakastamaan vaan miten voikin ihminen satuttaa sellaista jonka tietää rakastavan enemmän kuin elämää.

Valheita inhoavat ihmiset on näköjään petollisimpia. Asioita tekee sen mukaan mikä on omasta mielestään ok, eikä mieti että voisiko se loukata jotain toisinajattelijaa.

Vierailija
13/17 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää olla meiliseuraa anonyyminä, mikset voi vaan hankkia ihan rehellisiä kavereita itsellesi?

Kuulostaa mun korvaan kyllä oudolta että halutaan vaan puhua vaimosta (haukkua vaimoa?) netissä. Mielummin ottaisin miehen joka harrastaa seksiä muiden naisten kanssa kuin miehen joka (nolosti) lirkuttelee muille ja vielä haukkuukin minua!

Vierailija
14/17 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meilikö sun mielestä on parempi sana?

Mä luulen et molemmat mailittelijat tajus kyllä et sähköpostista on kyse.... Kunhan luulevat olevansa kovinkin hauskoja

Mut tää aloitus on outo, eikö sulla ap ole ystäviä?

Vierailija
15/17 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monissa perheissä on jatkuvasti tällaisia mörököllejä, jotka ei osaa koskaan olla onnellisia.

Vierailija
16/17 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehheh joo meili tai maili. Meni liikaa aikaa vastauksiin niin ehdin jo perua ajatuksen. Vanhanaikaisena en kuitenkaan halua viestitellä "salassa" vaimolta, vaikka hän näyttää oikein hymyhuulilla hakkaavan viestejä sinkkumiesten kanssa. Kelpaa se niille lirkuttaa ja omalle miehelle öristä puutelistoja ja kertoa mitä voisi ostaa....

Arki jaetaan ja ilot tarjotaan muille....

Lievää aggressiota ilmassa :)

Joo, sellasta se monesti on... Toisille näytetään jotain ihan muuta ku mitä kotona ollaan. Tsemppiä! Mut muista, ettei sunkaan tarvi tuollaista loputtomiin katsella. Oletteko keskustelleet asiasta ollenkaan?

Vierailija
17/17 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikäs se "meili" sitten on?? :D ei yhtään mitään.