Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihminen voikaan vihata itseään näin paljon

Vierailija
03.07.2016 |

Jatkuvasti kauhea syyllisyys omista vanhoista virheistä. Tiedän ettei mennyttä voi muuttaa, olen yrittänyt unohtaa mutta ei onnistu. Inhoan ja vihaan itseäni. Itsetunto on ihan nollissa, mieli tekisi vaan laihduttaa ja hirveä halu muuttua. Seksi ei enää nappaa, pikemminkin kuvottaa. Siitäkin onnistun itseäni syyllistämään. Olen surkea sängyssä, liian lihava ja kaikinpuolin huono ihminen. Ei enää edes haluta. Ei mikään ei kukaa. Jos harrastan, se alkaa heti itkettää. Tunnen itseni likaiseksi ja haluan vaan lopettaa kesken kaiken. Tästä sitten kinaa syntyykin.

Haluaisin olla parempi puoliso, välillä nauttia ja olla ihan rennosti jatkuvasti syyllistämättä itseäni. Mutta miksi en pysty siihen enää? Välillä ärsyttää kun en pysty edes nukkumaan öitä kunnolla, kamalan syyllisyyden takia :(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tekisit niin kuin sinun tekee mieli, vaikka se laihduttaminen? Mikset laihduta?

Vierailija
2/4 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tekisit niin kuin sinun tekee mieli, vaikka se laihduttaminen? Mikset laihduta?

Olen minä herkut jättänyt kokonaan pois ja lenkkeillyt....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulle joskus nuorena tai lapsena sattunut jotain pahaa tai onko sua kiusattu yms.? Mietin vaan, että mistä noin kamala itseinho? Voisitko hauketua jollekin ammattilaiselle?

Vierailija
4/4 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä niin kamalaa olet omasta mielestäsi tehnyt, että kannat jatkuvaa syyllisyyttä? Minusta kuulostaa aivan siltä kuin olisit masentunut. Jatkuvasta syyllisyydestä on mahdollista päästä eroon ja itsetuntoa voi saada paremmaksi. Mutta taidat tarvita ulkopuolisen apua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme