Miten löytää naisia kunnioittava mies yhdeksi illaksi?
Eron jälkeen haluaisin jo taas seksiä. Ajattelin että yhden yön juttu kelpaisi nyt hyvin, mutta haluaisin silti mukavan miehen. Miesten kanta tuntuu jakautuvan niihin, jotka harrastavat itsekin irtosuhteita mutta eivät arvosta jos nainen tekee samaa, ja niihin, jotka harrastavat ja arvostavat. Miten erottaa nuo toisistaan ja valita jälkimmäisen kaltaisia?
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä erota ja siksi en harrasta mitään irtoseksiä. Niin ikävää kuin se onkin, koska seksiähän naisena saisi hyvinkin laadukkaan oloisilta miehiltä. Se vaan, että miehen arvomaailmaa ei noin nopeasti saa selville.
Tuo ei itse asiassa ole totta. Laadukkaan oloisen miehen saamiseen ei todellakaan riitä että on nainen. Tuota väitettä toistelevat kaikki, vaikka eivät ole käytännössä koskaan kokeilleet. Ei läheskään kaikkia miehiä edes kiinnosta seksi, saati sitten kenen kanssa tahansa.
Ei varmaankaan tietysti kaikki naiset, ajattelinkin liialti vain oman kokemukseni perusteella.
Minkä kokemuksen? Sanoit että et harrasta irtosuhteita. Et siis voi mitenkään tietää, olisitko saanut ketään mukaasi.
Miehet ovat yrittäneet iskeä & saada minua sänkyyn, mutta kuten sanoin en harrasta irtoseksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootkos sä mistä kaukaa? Täällä olis sulle mies jolla on paljon kokemusta jo ennestäänkin ja josta on kovasti tykätty. On monen tytön orgasmineitsyys miehenkanssa viety ja sehän ei onnistu jos ei ota huomioon naista tai ole jotenkin erityisen hyvä ja lahjakas. M31v
Osaatko myös itkuorkut?
Kyllä ne jotku on onnesta itkeneetkin kun saaneet kunnolla...
M31v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä erota ja siksi en harrasta mitään irtoseksiä. Niin ikävää kuin se onkin, koska seksiähän naisena saisi hyvinkin laadukkaan oloisilta miehiltä. Se vaan, että miehen arvomaailmaa ei noin nopeasti saa selville.
Tuo ei itse asiassa ole totta. Laadukkaan oloisen miehen saamiseen ei todellakaan riitä että on nainen. Tuota väitettä toistelevat kaikki, vaikka eivät ole käytännössä koskaan kokeilleet. Ei läheskään kaikkia miehiä edes kiinnosta seksi, saati sitten kenen kanssa tahansa.
Ei varmaankaan tietysti kaikki naiset, ajattelinkin liialti vain oman kokemukseni perusteella.
Minkä kokemuksen? Sanoit että et harrasta irtosuhteita. Et siis voi mitenkään tietää, olisitko saanut ketään mukaasi.
Miehet ovat yrittäneet iskeä & saada minua sänkyyn, mutta kuten sanoin en harrasta irtoseksiä.
No kaikkia naisia on. Tässä oli kyse ns. laatumiehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootkos sä mistä kaukaa? Täällä olis sulle mies jolla on paljon kokemusta jo ennestäänkin ja josta on kovasti tykätty. On monen tytön orgasmineitsyys miehenkanssa viety ja sehän ei onnistu jos ei ota huomioon naista tai ole jotenkin erityisen hyvä ja lahjakas. M31v
Osaatko myös itkuorkut?
M31v
Oman kokemuksen mukaan itkuorkut tulee kun ottaa hellästi.
Ei yhtä iltaa haluavaa naista pidäkkään kunnioittaa
Vierailija kirjoitti:
Yhyy..
Niinpä, pöytä olisi täynnä ruokaa, mutta en tiedä mitä söisin.
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtä iltaa haluavaa naista pidäkkään kunnioittaa
Mies, joka ei osaa kirjoittaa, on ongelmajätettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaatko myös itkuorkut?
M31vOman kokemuksen mukaan itkuorkut tulee kun ottaa hellästi.
Hellästihän se pitääkin tehä ja kauan... Toisaalta olen oppinut lukemaan naista kuin paksua romaania ja tarvittaessa rajuuttakin löytyy... ei niin itselleni edes väliä saanko vai en kunhan nainen saa, sillä periaatteella ja jotenkin perverssillä mielikuvalla olenkin huomannut että kun on sen aika niin itse saan kaikista rajuimmin kun olen ensin ollut naiselle enemmän kuin monesti todellisuudessa voi kuvitellakkaan olevan.
M31v
Mistä kukaan edes löytäisi epäkunnioittavia, jos sosiaalinen silmä ei ole täysin onneton?
Vierailija kirjoitti:
Mistä kukaan edes löytäisi epäkunnioittavia, jos sosiaalinen silmä ei ole täysin onneton?
:Ddddd Ja mistähän tällaisen taikasilmän saa, joka erottaa? Meinaan noita sovinisti-sankareita on tuolla aika paljon. Onneksi täyspäisiä miehiä ainakin yhtä paljon
Netti on hyvä. Voit ensin vähän tutustua. Tosin jotkut sanovat mitä tahansa saadakseen seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:Ddddd Ja mistähän tällaisen taikasilmän saa, joka erottaa? Meinaan noita sovinisti-sankareita on tuolla aika paljon. Onneksi täyspäisiä miehiä ainakin yhtä paljon
Onko sukupolveen sidottu asia? Olen 21-vuotias ja minulla on ollut lukuisia miesjuttuja baarista yms., vaikka vain pienen osan kanssa menimme sänkyyn. Korkeintaan yksi oli ahdasmielinen, mutta siitäkään en ole varma (oli tympeä pakeista).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sukupolveen sidottu asia? Olen 21-vuotias ja minulla on ollut lukuisia miesjuttuja baarista yms., vaikka vain pienen osan kanssa menimme sänkyyn. Korkeintaan yksi oli ahdasmielinen, mutta siitäkään en ole varma (oli tympeä pakeista).
Et voi tietää millaisia ne ovat olleet. Monet noista sankareista kehuskelee tutuille nimellä ja halveksii jälkikäteen.
Nykyään on se riski, että sinua kuvataan salaa. Monet miehet tekevät sitä kännykkä- tai webbikameralla välillä, vaikka eivät kovemman luokan Phiidörin oppipoikia olisivatkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et voi tietää millaisia ne ovat olleet. Monet noista sankareista kehuskelee tutuille nimellä ja halveksii jälkikäteen.
Olen varma, että eivät halveksi. En koskaan halunnut yksipuolisia tavallisia panomiehiä vaan sydämellisiä tyyppejä.
Vierailija kirjoitti:
Netti on hyvä. Voit ensin vähän tutustua. Tosin jotkut sanovat mitä tahansa saadakseen seksiä.
Kyllä, näitä pitää varoa... Minäkin olen lopulta pelkkä pervo, mutta myös sen minkä naiselle lupaan ehdottomasti myös herrasmiesmäisesti toteutan.
M31v
Axl on ainakin kuudenkymmenen naisen kokemuksella hyvä, kokeile sitä ja nyt sillä ois aikaakin.