Koiraa puri kyy. Eläinlääkärin jälkeen täysin voimaton.
Eilen labradorinnoutajaamme puri mökillä kyy tassuun, vietiin koira eläinlääkäriin ja se sai nestetipan suoneen sekä vahvaa opioidipohjaista kipulääkettä.
Ikenet näyttävät hyvältä, puremakohta on paljon parempi kuin eilen, mutta koira on täysin voimaton. Se pitää nostaa seisomaan, josta hiukan vaivalloisesti kyllä itse kävelee pissalle.
Normaalia?
Kommentit (12)
On ihan normaalia. Parissa päivässä tilanne kohentuu. Myös kovat kipulääkkeet vievät voimat, ei pelkkä purema.
Ellei tila kohennu, niin ota yhteyttä lääkäriin.
Ihan normaalia noin vahvan lääkityksen ja pureman jälkeen. Olkaa huoleti. Jos olo huononee, niin soitat lääkäriin. Voimia koiralle :)
Vierailija kirjoitti:
Voisin kuvitella että on normaalia. Ei kuitenkaan koiralle ihan pikkujuttu. Kannoitteko koiraa sen jälkeen kun sai pureman vai kävelijä itse?
Käveli itse, kun oli ollut vapaana koko päivän ja huomattiin pureman uhka vasta myöhemmin. Eläinlääkärissä löytyi sitten karvojen ajelun jälkeen pistojäljet. Liki 35-kiloista isoa koiraa on tosi hankala kantaa, joten nilkutti itse autoon.
T. Ap
Se vetelee viimeisiään. Oon pahoillani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin kuvitella että on normaalia. Ei kuitenkaan koiralle ihan pikkujuttu. Kannoitteko koiraa sen jälkeen kun sai pureman vai kävelijä itse?
Käveli itse, kun oli ollut vapaana koko päivän ja huomattiin pureman uhka vasta myöhemmin. Eläinlääkärissä löytyi sitten karvojen ajelun jälkeen pistojäljet. Liki 35-kiloista isoa koiraa on tosi hankala kantaa, joten nilkutti itse autoon.
T. Ap
Oho, ilmaisinpa oudosti. Huomattiin siis koiran huonontunut kunto ja turvonnut tassu, ja alettiin epäillä kyynpuremaa.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Se vetelee viimeisiään. Oon pahoillani.
Höpsis. Älä nyt huolestuta toista, ei ole hauskaa. Huonokuntoisuus tuollaisen jälkeen on ihan normaalia, jos se ei parissa päivässä tokene niin sitten taas yhteyttä eläinlääkäriin.
T. Kultaistennoutajien kasvattaja
Oletko varma, ettei koira purrut ensin? Ei kannattaisi aina kyitä syytellä, jos se on ensin ollut uhri!
Ei koira siitä yleensä ole millänsäkkään.
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma, ettei koira purrut ensin? Ei kannattaisi aina kyitä syytellä, jos se on ensin ollut uhri!
No nyt :DDD Koira ei ole pentuiän hampaiden vaihtumisen jälkeen purrut mitään eikä ketään, ja koska purema on tassussa on koira ilmeisesti juostessaan astunut kyyn päälle.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei koira siitä yleensä ole millänsäkkään.
Koiralle hengenvaarallista, kissa ei ole millänsäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt :DDD Koira ei ole pentuiän hampaiden vaihtumisen jälkeen purrut mitään eikä ketään, ja koska purema on tassussa on koira ilmeisesti juostessaan astunut kyyn päälle.
T. Ap
Älä selittele! Kuvottavaa miten et ajattele ollenkaan kyytä. Silläkin on tunteet!!