Saako hautuumaan läpi kävellä pyörää taluttaen?
En halua jättää pyörää telineeseen (pelkään varastamista), joten taluttaisin nätisti haudalle. Onko kauhea ajatus? En tietenkään aja sillä (kuten helsinkiläiset trikoosukkulat)
Kommentit (28)
Ei liene suotavaa käyttää hautausmaata läpikulkuun.
Mun on hyvin vaikea kuvitella, miten jonkun mielestä hautausmaalle olisi sopimatonta mennä a) polkupyörän kanssa b) juoksulenkillä. Siis häh?? Vaatteistako se johtuu (trikoot)? Vai etenemisnopeudesta (juokseminen)? Onko polkupyörä jotenkin rienaava laite?
Jos jostain loukkaantuisin hautausmaalla, niin vierailijasta joka kiroilee ja huutaa kovaan ääneen, on räyhä-juovuksissa tai tuhoaa istutuksia repimällä/potkimalla.
Meillä päin ei saa viedä koiraa hautausmaalle, mutta pyörää ainakin saa taluttaa. En ole kenenkään koskaan nähnyt ajavan pyörällä hautausmaalla.
Vierailija kirjoitti:
Mun on hyvin vaikea kuvitella, miten jonkun mielestä hautausmaalle olisi sopimatonta mennä a) polkupyörän kanssa b) juoksulenkillä. Siis häh?? Vaatteistako se johtuu (trikoot)? Vai etenemisnopeudesta (juokseminen)? Onko polkupyörä jotenkin rienaava laite?
Jos jostain loukkaantuisin hautausmaalla, niin vierailijasta joka kiroilee ja huutaa kovaan ääneen, on räyhä-juovuksissa tai tuhoaa istutuksia repimällä/potkimalla.
Ehkä teillä siitä ei ole haittaa, jos on yhden hautajaiset kuukaudessa. Isommilla paikkakunnilla niitä maahanlaskuja on pitkin päivää, eikä se ihan oikeasti tunnu saattoväestä kauhean mukavalta laskea läheistään hautaan kauhean hulabaloon keskellä.
Musta tää on jotenkin taas uskomatonta keskustelua, miten minä-minä-minä tahdon ulkoiluttaa koiraa fillarin kanssa ja Minulla on siihen Oikeus!!! Koska tahdon, niin aivan sama miten siinä pilaan jonkun hautajaiset, tai aiheutan lisää ahdistusta kun joku on tullut sinne hiljentymään juuri kuolleen läheisensä haudalle. Minä-minä-minä. Minä tahdon juuri siellä lenkkeillä / pyöräillä / heittää kärrinpyörää, ettekä te voi sitä estää, hähähähä. Eikö ole mitään muuta paikkaa juosta, kusettaa koiria ja pyöräillä?
No saahan siellä sähkötuolillakin ajaa.
Vierailija kirjoitti:
Musta tää on jotenkin taas uskomatonta keskustelua, miten minä-minä-minä tahdon ulkoiluttaa koiraa fillarin kanssa ja Minulla on siihen Oikeus!!! Koska tahdon, niin aivan sama miten siinä pilaan jonkun hautajaiset, tai aiheutan lisää ahdistusta kun joku on tullut sinne hiljentymään juuri kuolleen läheisensä haudalle. Minä-minä-minä. Minä tahdon juuri siellä lenkkeillä / pyöräillä / heittää kärrinpyörää, ettekä te voi sitä estää, hähähähä. Eikö ole mitään muuta paikkaa juosta, kusettaa koiria ja pyöräillä?
Voiko sinne mennä ryyppäämään ja kuunnella mankasta technomusaa?
Saa taluttaa pyörää, ellei kenenkään kulkua haittaa.
Fiksu laittaa lemmikkinsä hautausmaan aidan viereen kiinni odottamaan. Koiran kakkoja näkyy haudoillla ja se on äärimmäisen ikävää omaiselle ellei puutarhuri/hautausmaan työntekijä ehdi poistaa .