Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pistin eilen ihastukselleni kunnon avautumisviestin ja nyt hävettää!

Vierailija
02.07.2016 |

Olen ollut jonkun aikaa ihastunut työkaveriini ja en ole ottanut hänen tunteistaan selvää. Hän käyttäytyy kun tuuliviiri, välillä on mukava ja välillä kohtelee minua huonosti. Olen todella kyllästynyt tähän tilanteeseen ja eilen päätin sitten avautua hänelle. En siis sanonut suoraan mitään ihastuksesta, mutta avauduin kumminkin tietyistä asioista. Hän vastasi kohteliaasti minulle, mutta koska olen niin sekaisin näiden tunteideni kanssa niin en enää edes tiedä pitäiskö hänen viestinsä ottaa kohteliaisuutena vai ei. Kun luin sen ensimmäisen kerran niin minua alkoi todella v-tuttaa, mutta kun luin viestin myöhemmin uudelleen, niin se saattoikin olla positiiviseksi tarkoitettu. Mutta kaipa se ensireaktio kertoo totuuden? Taidan ihastuspäissäni tulkita vaan peruskohteliaan viestin joksikin muuksi kun oikein sitä analysoin.. Nyt joka tapauksessa hävettää, että mitä meninkin avautumaan, en tajua mikä minuun meni..

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan ap tuntea sinut ja tämän miehen, ja minulla on seksisuhde tuon miehen kanssa...    

Vierailija
22/28 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidan ap tuntea sinut ja tämän miehen, ja minulla on seksisuhde tuon miehen kanssa...    

Ei voi olla, koska tämä mies ei petä vaimoaan.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko varattuja? Miksi päätit avautua nimenomaan sähköpostilla eikä esim. keskustelemalla miehen kanssa?

Olemme molemmat varattuja. Pistin hänelle viestiä whatsappissa.. Ja hyvä kysymys. Mutta kun olen varmaan viisi kertaa yrittänyt puhua tälle miehelle kasvotusten, mutta hänestä ei saa mitään otetta. Ja itsellänikin on mennyt pari kertaa sitten lopulta sisu kaulaan .. Muutenkin puhun tämän miehen seurassa aivan typeriä ja aivan eriasioita mitä minun piti alunperin puhua..

Ap

No eikös tuo sitten ole ihan selvää, ettei mies ole kiinnostunut! Varattujakin olette. Onko sulla tavoitteena siis pettäminen? Mikset eroa?

En halua pettää enkä erota, mulla on vaan joku ihmeen pakonomainen tarve saada tämä mies myöntämään, että hänelläkin on tunteita mua kohtaan. En tiedä miksi. Nyt yritän kuitenkin parhaani mukaan unohtaa koko miehen.

Ap

Vierailija
24/28 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko sun viestin käsittää myös eri tavalla kun tarkoitit?

Jospa mies ei sittenkään kässännyt?

Vierailija
25/28 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä lapsia??

Vierailija
26/28 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko varattuja? Miksi päätit avautua nimenomaan sähköpostilla eikä esim. keskustelemalla miehen kanssa?

Olemme molemmat varattuja. Pistin hänelle viestiä whatsappissa.. Ja hyvä kysymys. Mutta kun olen varmaan viisi kertaa yrittänyt puhua tälle miehelle kasvotusten, mutta hänestä ei saa mitään otetta. Ja itsellänikin on mennyt pari kertaa sitten lopulta sisu kaulaan .. Muutenkin puhun tämän miehen seurassa aivan typeriä ja aivan eriasioita mitä minun piti alunperin puhua..

Ap

Eli siinä se syy miksi et kerro kaikkea. Ettet jää kiinni.

Vierailija
27/28 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
28/28 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset Ap vastaa? Onko sulla tai sillä miehellä lapsia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän