Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ammatin edustajien seurassa et vain viihdy?

Vierailija
02.07.2016 |

Oletko huomannut, ettet viihdy tietyn ammatin edustajien seurassa (vaikka olet tavannut monta saman ammatin edustajaa)? Miksi?

Olen tavannut paljon nuorisotyönohjaajia vuosien varrella eri puolella Suomea ja jostain syystä ei olla ollenkaan samalla aaltopituudella. Tuntuu, että nuorisotyönohjaajien joukossa on paljon teinimäistä käytöstä, jota en aikuisilta enää odottaisi (kiukuttelua, piilov*ttuilua, kova tarve olla esillä). Kaikki eivät varmasti tällaisia ole, mutta omalle kohdalle näitä on osunut.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettajien. Kaikki tuntemani tosikoita, joille opetusrooli jää herkästi päälle. Insinöörit ovat ratkiriemukkaita näihin verrattuna.

Vierailija
2/13 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autonasentajien. Exä oli tällainen ja voi luoja, kun ei muusta puhutakaan, kuin jostain hihnoista ja akseleista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaslääkärit. Jotenkin sadistista että pitävät työstään.

Vierailija
4/13 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekonomit. No veljeni on poikkeus, mutta välillä ei vaan jaksa sen juttuja. Itse olen insinööri ja yksi vanha opettajani sanoi osuvasti: Ekonomit säästää rakennukset pilalle. Veljeni on just sellainen. 

Vierailija
5/13 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä ap:n kanssa. Olen lisäksi huomannut, että kirkon työntekijät ovat usein sanoinkuvaamattoman suvaitsemattomia ja kärkkäitä arvostelemaan epäasiallisesti, vaikka juuri heiltä odottaisi päinvastaista. Tarkoitan nyt yksityiselämän puolella harrastuksissa, järjestötoiminnassa jne. Kun inhottavasti yai huonosti käyttäytyneen ihmisen tausta selviää, niin kas, työ löytyy kirkon piuristä ja sillä perusteella odottaisi ihan muuta.

Vierailija
6/13 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pappien. En tosin heidän seuraansa usein joudu, joissakin sukutilaisuuksissa. On hirveän vaivaannuttavaa ajatella, että toinen tienaa leipänsä opettamalla kansalle taikauskoa.

Vierailija
7/13 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimintaterapeutit. Yliaktiivisia, jatkuvasti pitää keksiä jotain tekemistä. Illanistujaisten rauhallinen jutustelu on liikaa, vähintään pitää leikkiä jotain seurapelia.

Vierailija
8/13 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä ap:n kanssa. Olen lisäksi huomannut, että kirkon työntekijät ovat usein sanoinkuvaamattoman suvaitsemattomia ja kärkkäitä arvostelemaan epäasiallisesti, vaikka juuri heiltä odottaisi päinvastaista. Tarkoitan nyt yksityiselämän puolella harrastuksissa, järjestötoiminnassa jne. Kun inhottavasti yai huonosti käyttäytyneen ihmisen tausta selviää, niin kas, työ löytyy kirkon piuristä ja sillä perusteella odottaisi ihan muuta.

Uskovaiset yleensä. Pomoni on ei ole kirkon työntekijä, mutta uskovainen ja muuten aktiivinen seurakunnassa. En tiedä montaa miestä, jotka puhuisivat niin paljon pahaa muista ihmisistä. 

Vierailija
9/13 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekonomit, asianajajat ja kaikkien marttyyrien kuningattaret eli sairaanhoitajat.

Vierailija
10/13 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastentarhaopet. Sellaisia nössöjä, että oksat pois.

Vierailija
11/13 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorisotyöntekijöillä on kova tarve olla nuorten tykkäämä, ja tuoda sitten sitä aikuisten parissa esille. Kuraattoreilla on vähän samaa vaivaa, että ovat "nuoren puolella" ja dissaavat opettajien tai vanhempien näkemyksiä. Mutta nuorisotyöntekijät ovat pahempia, kuraattorit sentään yleensä järki-ihmisiä. Nuorisotyöntekijöiden täytyy luonnollisesti myös vaatetuksellaan ja tyylillään ilmentää, että ovat poikkeuksellisia, cuuleja ihmisiä. Itse tulen kyllä juttuun heidän kanssaan, mutta lastentarhanopettajia en jaksa muutoin kuin lasten asioissa kuunnella. En jaksaisi vapaa-ajan seurana, olen kokeillut.

Vierailija
12/13 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin kuin ap, mulla nuorisotyöntekijät. Heillä on monilla kova tarve esittää, että ovat niin cool, niin nuorekkaita. Vievät älyttömästi tilaa henkisesti, ottavat johdon käsiinsä ja ovat meluisia tai vaihtoehtoisesti (miehet) vetäytyvät tilanteesta tarkkailevan näköisenä.

Lisäksi oman nuoruuden kokemuksen mukaan ovat kiinnostuneita vain niistä nuorista, joille sattuu ja tapahtuu, jotka luovat kiinnostavaa draamaa ympärilleen. Kiusaamiset yms. ei heitä luonnollisesti kiinnosta, koska miten he voisivat olla yhtä aikaa kiusaajien silmissä cooleja ja laittaa heitä sitten ruotuun. Helpompi on hengata ja ymmärtää.

Vierailija
13/13 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähihoitajat. nasty backstabbing bitches... senhän voisi jo liittää ammattikuvaukseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän