Miksi eräs mies toimi näin?
Olin isäni kyydissä kun eräs mies soitti hänelle ja tarvitsi apua yhden asian kanssa. Poikkesimme siellä sitten matkanvarrella. Nyt sen verran välitietoa, että tämän miehen kanssa olemme molemmat varattuja. Yhteen aikaan pidimme tiiviisti yhteyttä, mutta keskustelut meni sille tasolle, että oli parasta ottaa etäisyyttä. Hänen avovaimonsa sai tietää meidän keskusteluista ja suuttui kovasti.
No nyt sitten isäni kanssa mentiin sinne ja sattumalta tämän miehen avovaimo juuri sattui soittamaan miehelle. Mies sanoi puhelimeen, että "x" (eli minä) on juuri nyt täällä kylässä ja hän soittelee sitten myöhemmin. Kuulin kuinka hänen avovaimonsa alkoi huutamaan puhelimen toisessa päässä, mutta mies vain sanoi heipat ja sanoi soittavansa uudelleen. Hän ei siis maininnut isästäni mitään! Ei sanonut että minun isänihän siellä hänen luonaan oli, minä olin vain sattumalta kyydissä. Miksi ihmeessä mies teki näin? Sanoin hänelle että nyt "Minna" luulee ties mitä kun noin menit sanomaan, mutta mies vaan naureskeli ja meni isäni luokse keskustelemaan.
Kommentit (6)
Halusi vaimonsa mustasukkaiseksi mitäs muutakaan.
No siinä tapauksessa olisi voinut käyttää jotain muuta tämän aikeensa toteuttamiseen, koska tämä nainen soittaa tästä asiasta taatusti miehelleni ja tuo mies tietää sen. Onneksi kuitenkin isäni oli paikalla ja tietää miten tapahtumat oikeasti meni. AP
Juokse ap, juokse! Olen ollut samanlaisessa tilanteessa työkaverini kanssa. Olimme kummatkin erittäin tietoisia vaimon sairaalloisesta mustasukkaisuudesta, mutta siitä huolimassa mies oikein "ruokki" tahallaan tilannetta. Yritin vältellä miestä parhaani mukaan, mutta lopulta mieskin kääntyi vaimonsa puolelle haukkumaan minua ties miksi ahdistelijaksi, vaikka en ikinä ollut edes ollut kahdestaan samassa tilassa miehen kanssa, saati pitänyt työn ulkopuolella mitään yhteyttä. Jouduin vaihtamaan lopulta työpaikkaa tuon sairaan mustasukkaisuuskuvion takia.
Aaargh! Mies laittoi viestiä, että et kai suuttunut ja sehän oli vain läppää. Vastasin, että enemmän sun pitäis olla huolissaan siitä, suuttuiko sun avovaimo. Mies vastasi, että sillä ei ole mitään merkitystä, että sehän kilahtaa asiasta kun asiasta. Laitoin vielä, että kerro nyt kuitenkin hänelle miten asiat oikeasti meni. Mies sanoi että ei kannata enää koska avokki ihmettelisi miksi ensin valehteli. Tuon jälkeen en ole enää vastaillut. AP
No halusi tehdä naisensa mustasukkaiseksi? Oli joku kärhämä meneillään ja kiusasi tilaisuuden tullen vähän lisää?