Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isäni esti minua ajattelemasta omia tarpeitani

Vierailija
02.07.2016 |

Ja äitini myös, mutta äiti lähinnä sitä kautta, että "siunasi" sen, mitä isä minulle aiheutti, eikä nähnyt isän itsekkyyden läpi eikä oman lapsensa tarpeita. Nyt isä on jo vanha (ja varakas) ja hänen vaimonsa hakee hänelle edunvalvontaa. Vaadin yleistä edunvalvojaa, koska en luota vaimoon. Isä kysyi onko se siksi kun vaadin yleistä, että olen itsekäs? Ehei "isä", se on siksi, ettei sinun vaimosi pääse kusettamaan (enää) minua. Hyvää loppuelämää, "isi". Onneksi omaisten mielipidettä tässä kysytään, toisin kuin isä ja vaimo koskaan tekivät tehdessään päätöksiä, joilla oli vaikutusta minunkin elämääni.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin hullulle tuskin edunvalvontaa voidaan antaa. Suoltamasi tekstit kertonevat myös oikeudelle selkeää kieltään sinun pääkopastasi ja "mielenkoukeroistasi". Jos edunvalvontaa tarvitsevan omaiset vaikuttavat liian kahjuilta, hänelle määrätään edunvalvoja viran puolesta.

Enkä minä ole oikeudelle mitään tekstiä suoltanut, vaan asianajajalle, joka laati sen pohjalta kanssani vastineen. Täysin asiallinen teksti.

Ap

Vierailija
22/29 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ap terapiaan. Näytät olevan niin kiinni asiassa, että tuskin pääset selville vesille itseksesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta sataa viestiä jaksat tänään kirjoittaa marina-ketjuusi?

Vierailija
24/29 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lääkkeet.

Vierailija
25/29 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunge ne vanhemmat perseeseesi. Nelikymppinen akka marisee kuin neljätoistavuotias.

Vierailija
26/29 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on pelottava ajatella, että äitihullu saisi jonain päivänä ison perinnön. Hoitoon hänen pitäisi joutua.

Vierailija
27/29 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottavaa ajatella, että Äitihullu ajattelisi enemmän omia tarpeitaan

Vierailija
28/29 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelottavaa ajatella, että Äitihullu ajattelisi enemmän omia tarpeitaan

No jos omat tarpeet tulevat täytetyksi niin sitä jaksaa ja kykenee ottamaan huomioon muidenkin tarpeet paremmin.

Ap

Vierailija
29/29 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on pelottava ajatella, että äitihullu saisi jonain päivänä ison perinnön. Hoitoon hänen pitäisi joutua.

Sinulla ei ole yhtäkään kriteeriä miksi minut pitäisi panna hoitoon. Tai sano edes yksi. Nonni, et tullut sanomaan, tiesinhän mä sen, koska niitä ei ole. En ole koskaan "päässyt" hoitoon, vaikka on ollut aikoja, kun olisin halunnut. Ne ajat olivat kuitenkin yli 10 vuotta sitten, enkä ole enää kokenut niin. Lähinnä olin silloin niin väsynyt, että halusin siksi hoitoon, kun mistään ei tullut ikinä mitään. Mutta eihän se ole Suomessa tai missään päin maailmaa hoitoon ottamisen syy. Ihmisen annetaan mieluummin vaikka syrjäytyä.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi