Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkkumies yksin baariin/terassille

Vierailija
01.07.2016 |

Miten miehenä olla yksin baarissa/terassilla, jos tarkoitus olisi tehdä tuttavuutta kiinnostaviin naisiin? Tarkoituksena ei ole kumminkaan täysin juopua, joten pitäisi keksiä muutakin, kuin tiskillä perättäisten tuoppien tyhjentäminen? Entä miten lähestyä kiinnostavaa naista, kun naiset on kumminkin laumassa liikkeellä?
Onneton sinkkumies

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset voi vain mennä nauttimaan kesäillasta? Naiset kyllä tulevat tekemään tuttavuutta kanssasi, jos ovat sinusta kiinnostuneita.

No tätä ihmettä ei kyllä Suomessa tapahdu, ja se on piste.

Vierailija
62/72 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä sentään lähdet sinne baariin.

Itse en edes kehtaa. :/

- nössö sinkkunainen

Mistä päin olet?

Vähän sieltä ja tuolta.

Sinä?

Olen täältä eli tiemme eivät kohtaa :/

Eihän ne muutenkaan kohtaisi, sillä olen vain kämpässäni. :/

Enkä tiedä missä asut, jotta voisin tulla luoksesi ja ehkä pitää kiinni kädestäsi.

Asun idässä, eikä kukaan haluaisi pitää minua kädestä.

Kaukana niin kaukana. Ehkä joku vielä haluaa. Koita pärjäillä :)

Hyvää kesän jatkoa sinne. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset voi vain mennä nauttimaan kesäillasta? Naiset kyllä tulevat tekemään tuttavuutta kanssasi, jos ovat sinusta kiinnostuneita.

Jos ovat sinusta kiinnostuneita ;)

Eli tätä tapahtuu noin yhdelle miehelle kolmestakymmenestä.

Vierailija
64/72 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota mukaan joku mielenkiintoinen kirja ja pidä sen yli maltillista silmäpeliä. Siitä saa sitten keskusteluun aihettakin. 

Et oikeasti ole tosissasi? Ehkä jos olisin boheemin näköinen voisin herättää sillä naisten huomion, mutta tuskin tavismies saa Vares-pokkarilla naista.

Ap

Sanoin mielenkiintoinen kirja. Miksi et saisi? Itse olen lukenut esim. kreikan mytologiaa terassilla ja miehiä pörräsi ympärillä koko ajan kysymässä mitä luen ja juttelemassa aiheesta. Kirjan kanssa et vaikuta niin tavikselta koska harvempi niin tekee. Erotut muista ja vaikutat sellaiselta hieman etäiseltä ja kiinnostavalta. 

Mies 1: "Kyllä nykyään seurustelu on helppoa, menee vaan baariin, seuraa on tungokseen asti ja seksiä saa niin paljon kuin haluaa ja jättävät vielä numeronsakin"

Mies 2: "oho, koskas sinulle noin on käynyt?"

Mies 1: "No ei minulle, mutta siskolleni..."

Vierailija
65/72 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, taitaa olla mahdotonta uskoa että itse olisi epäkiinnostava. Mukavampi ajatella että kaikki naiset ovat täysin passiivisia.

Vierailija
66/72 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, taitaa olla mahdotonta uskoa että itse olisi epäkiinnostava. Mukavampi ajatella että kaikki naiset ovat täysin passiivisia.

Totta, on raskasta ajatella että kukaan ei ole kiinnostunut itsestä.

Vierailija
67/72 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On minulle noin käynyt, mutta tämä nainen halusi rahaa vastineeksi palveluksistaan.

Vierailija
68/72 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon muutaman kerran käynyt yksin baarissa ja olisin kyllä hyvin voinut lähestyä siellä yksinäistä miestä, jos semmoinen olisi vastaan sattunut. N26

Vierailija
69/72 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

I

Vierailija kirjoitti:

Näin naisena sanon, että koko baariin lähtemisesi lähtökohta on väärä. Haluat tutustua kiinnostaviin naisiin. Siis monikossa. Millä tavalla kiinnostaviin? Niihin, joilta saat illan päätteeksi piparia? Jos näin ja olet tilapäisesti pienellä paikkakunnalla, jossa et tunne muita, niin kysy paikallisilta miehiltä, keneltä baarin naisilta irtoaa helpoiten. Ja keskitä huomiosi ja parhaat flirttailutaitosi tähän naiseen. Jos tavoitteesi on jokin muu kuin ensi yö yhdessä, niin millä tavalla aiemmin olet tutustunut kiinnostaviin naisiin? Millä tavalla yleensäkään olet tutustunut naisiin? Millä tavalla yleensäkään olet tutustunut ihmisiin? Millä tavalla lapsena sait kavereita? Mieti näitä asioita, niin tiedät, millä tavalla voit tutustua toiseen ihmiseen. 

Ihan tositarkoituksella olen liikkeellä, jos olisin pelkästään seksiä vailla järjestäisin sen helpommalla tavalla.

Ap

Vierailija
70/72 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

I

Vierailija kirjoitti:

Näin naisena sanon, että koko baariin lähtemisesi lähtökohta on väärä. Haluat tutustua kiinnostaviin naisiin. Siis monikossa. Millä tavalla kiinnostaviin? Niihin, joilta saat illan päätteeksi piparia? Jos näin ja olet tilapäisesti pienellä paikkakunnalla, jossa et tunne muita, niin kysy paikallisilta miehiltä, keneltä baarin naisilta irtoaa helpoiten. Ja keskitä huomiosi ja parhaat flirttailutaitosi tähän naiseen. Jos tavoitteesi on jokin muu kuin ensi yö yhdessä, niin millä tavalla aiemmin olet tutustunut kiinnostaviin naisiin? Millä tavalla yleensäkään olet tutustunut naisiin? Millä tavalla yleensäkään olet tutustunut ihmisiin? Millä tavalla lapsena sait kavereita? Mieti näitä asioita, niin tiedät, millä tavalla voit tutustua toiseen ihmiseen. 

Ihan tositarkoituksella olen liikkeellä, jos olisin pelkästään seksiä vailla järjestäisin sen helpommalla tavalla.

Ap

Harmi että et asu Lounais-Suomessa.

N35

Vierailija
71/72 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
72/72 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon sinkkunainen,  mutta käyn paljon baarissa yksin samasta syystä. Yökerhoon en mene mistään hinnasta ja harvoin baaritiskille notkumaan täysin ilman syytä muutenkaan. Kaikkein mukavinta ja tuloksekkainta on ollut käydä katsomassa joku live-esiintyjä. On joku syy mennä ja jäädä hengailemaan, mahdollisesti myös valmiiksi tarjoiltu keskustelunaihe. Ehkä tämä on sitten erilaista naiselle, mutta yleensä joku tulee aina juttelemaan. Tyypillisin "iskulause" tosin on ollut "miksi sä olet täällä yksin?" No, saa siitäkin keskustelun aikaan. Toisena vaihtoehtona katseet osuu yhteen jonkun kanssa ja kun hymyilee nätisti, seuraa vailla olevat tulee juttelemaan. Jopa tosi kivojakin miehiä olen tavannut näinkin passiivisesti. Itse en ole uskaltanut aloitteita tehdä, varsinkaan porukassa olevalle en uskaltaisi mennä juttelemaan. Jos olisi pakko tehdä aloite itse, varmaan menisin jutustelemaan baaritiskille juoman haun yhteydessä. Siihen on luontevaa jäädä notkumaan tai jos ei innosta, lähteä pois lasin kanssa toivottaen hyvät illan jatkot. Mainitaan nyt vielä, että en ole kylmä ja ylpeä akka, jonka pitää saada miehet polvilleen anelemaan, keräilen vaan vielä vähän itsetuntoa läjään edellisen suhteen lopun jälkeen ja lukutaito miesten suhteen on totaalisen hukassa. Tovottavasti tässä itsekin vähän rohkaistuisi. Muita ihmisiähän siellä baarissa vaan on. Ei tämän pitäisi olla näin vaikeaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi