Sinkkumies yksin baariin/terassille
Miten miehenä olla yksin baarissa/terassilla, jos tarkoitus olisi tehdä tuttavuutta kiinnostaviin naisiin? Tarkoituksena ei ole kumminkaan täysin juopua, joten pitäisi keksiä muutakin, kuin tiskillä perättäisten tuoppien tyhjentäminen? Entä miten lähestyä kiinnostavaa naista, kun naiset on kumminkin laumassa liikkeellä?
Onneton sinkkumies
Kommentit (72)
No jos olet yksin miehenä pikkupaikkakunnalla, niin taatusti saat seuraa, koska paikalliset naiset ovat taatusti lopenkyllästyneitä paikallisiin sankareihin, tämä tosin edellyttää sitä että et saa ensin turpiisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset voi vain mennä nauttimaan kesäillasta? Naiset kyllä tulevat tekemään tuttavuutta kanssasi, jos ovat sinusta kiinnostuneita.
9/10 miehestä jää tätä neuvoa noudattamalla yksin.
Jopa 10/10.
Ota mukaan joku mielenkiintoinen kirja ja pidä sen yli maltillista silmäpeliä. Siitä saa sitten keskusteluun aihettakin.
Vierailija kirjoitti:
Autismi mittarini sykähtelee
Yhdyssanamittarisi taitaa olla epäkunnossa?
Vierailija kirjoitti:
Ota mukaan joku mielenkiintoinen kirja ja pidä sen yli maltillista silmäpeliä. Siitä saa sitten keskusteluun aihettakin.
Et oikeasti ole tosissasi? Ehkä jos olisin boheemin näköinen voisin herättää sillä naisten huomion, mutta tuskin tavismies saa Vares-pokkarilla naista.
Ap
Kyllä minä ainakin menen juttelemaan jos näen mielenkiintoisen ihmisen, en välttämättä iskumielessä, vaan ihan siksi, että tykkään tutustua uusiin ihmisiin. Jos joku näyttää mielenkiintoiselta ja avoimelta persoonalta, niin ihan sama missä porukassa olen mennäkseni juttelemaan. Terveisiä pohjoisesta pieneltä paikkakunnalta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et oikeasti ole tosissasi? Ehkä jos olisin boheemin näköinen voisin herättää sillä naisten huomion, mutta tuskin tavismies saa Vares-pokkarilla naista.
Ap
Paras konsti on ikivanha, eli rohkeasti vaan kyselemään jos joku mukava nainen voisi hivenen esitellä sinulle paikkakuntaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sanoin mielenkiintoinen kirja. Miksi et saisi? Itse olen lukenut esim. kreikan mytologiaa terassilla ja miehiä pörräsi ympärillä koko ajan kysymässä mitä luen ja juttelemassa aiheesta. Kirjan kanssa et vaikuta niin tavikselta koska harvempi niin tekee. Erotut muista ja vaikutat sellaiselta hieman etäiseltä ja kiinnostavalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kyllähän nyt Varesta lukeva mies herättää mielenkiinnon. ;)
Vierailija kirjoitti:
Miksi menet yksin, eikö sinulla ole ystäviä? Yksin on väistämättä paljon vaikeampaa tutustua uusiin ihmisiin kuin rennossa seurassa. Koeta ainakin paikan päällä ottaa kontaktia muihin ihmisiin, siis muihinkin kuin kiinnostaviin naisiin. Heittäydy juttuun pöytäseurueen kanssa, jos istahdat penkin kulmalle tai vaihda muutama sana baaritiskillä. Kun on hyvä fiilis ja positiivinen meno, niin siitä on helppo alkaa jututtaa myös naisia.
Pahinta mitä voit tehdä: istua yksin, seurata katseella (vain) kauniita naisia, tupata heidän seuraansa ilman minkäänlaista sanatonta viestintää heidän suunnaltaan ja juopua liikaa.
Tuollaisia kommentteja saa yleensä kuulla, jos uskaltautuu yksin lähteä terassille. Mikä ihme siinä on, että aina pitäisi olla lauman ympäröimänä, muutenko ei saa mennä ihmisten ilmoille, vaan pitää hautautua neljän seinän sisälle? Vai tuliko tuollainen kysymys siksi, että ap on mies?
Yksin on lähes mahdotonta. Naiset katsovat kuin halpaa makkaraa, jos mies on yksin baarissa
T. toinen sinkkumies, ei koskaan lykästänyt yksin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sanoin mielenkiintoinen kirja. Miksi et saisi? Itse olen lukenut esim. kreikan mytologiaa terassilla ja miehiä pörräsi ympärillä koko ajan kysymässä mitä luen ja juttelemassa aiheesta. Kirjan kanssa et vaikuta niin tavikselta koska harvempi niin tekee. Erotut muista ja vaikutat sellaiselta hieman etäiseltä ja kiinnostavalta.
Eri asia, kun olet nainen. Niiden miesten oli vain helpointa lähestyä kirjasta kysymällä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kouvola?
Ei
Ap
Vierailija kirjoitti:
Yksin on lähes mahdotonta. Naiset katsovat kuin halpaa makkaraa, jos mies on yksin baarissa
Pöh ite ainaki tykkään lähestyä yksin olevia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä pitää sitten keksiä jotain muuta.
Ap
Usein baarissa näkee 2 hengen nais"porukoita" heille on helpompi mennä juttelemaan kun 4-6 hengen ryhmille. Yleensä mitä isompi ryhmä sen todennäköisimmin ovat pitämässä VAIN hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eri asia, kun olet nainen. Niiden miesten oli vain helpointa lähestyä kirjasta kysymällä.
Ap
No ei kai se eri asia ole, niiden naistenkin olis sitten helppo lähestyä sua. Mutta ei väkisin, itse vaan tykkään ja menen aina juttelemaan lukevan miehen kanssa joten sillä ehdotin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset voi vain mennä nauttimaan kesäillasta? Naiset kyllä tulevat tekemään tuttavuutta kanssasi, jos ovat sinusta kiinnostuneita.
9/10 miehestä jää tätä neuvoa noudattamalla yksin.
Vaikka sitten niin, mutta aloittajan kysymys on yhtä järjetön kuin kysyä millainen sää on Lieksassa 31.5.2017 klo 21:25. En tiedä sinusta, mutta ainakaan mulla ei ole kristallipalloa, jolla katsoa, millaisia naisia aloittajan valitsemalla terassilla tänä iltana on, taikka edes millaisia naisia aloittaja pitää kiinnostavina.
Aha. No koeta edes asettua seisomaan jonnekin sellaiselle paikalle, missä naiset väistämättä pysähtyvät. Siis baaritiskin tuntumaan. Hymyile, ole rento, hyvällä fiiliksellä. Tee avaus sanattomalla viestinnällä ja silmäpelillä. Heittäydy juttusille kevyesti, niin että nainen/naiset tietää, että et aio jumittaa hänen/heidän seurassa koko iltaa, jos teillä ei natsaa.