Sinkkumies yksin baariin/terassille
Miten miehenä olla yksin baarissa/terassilla, jos tarkoitus olisi tehdä tuttavuutta kiinnostaviin naisiin? Tarkoituksena ei ole kumminkaan täysin juopua, joten pitäisi keksiä muutakin, kuin tiskillä perättäisten tuoppien tyhjentäminen? Entä miten lähestyä kiinnostavaa naista, kun naiset on kumminkin laumassa liikkeellä?
Onneton sinkkumies
Kommentit (72)
Kyllä mä olen käyny yksin ja saanu säälittäviä katseita koska eihän nainen voi yksin lähteä terassille tai baariin. Pienellä paikkakunnalla vielä korostuu joten en enää käy. Terassilla ei yleensä saa seuraa mut baarissa saa.En kuitenkaan ite uskalla mennä terassilla juttelee kuin vain tutuille. Jos joskus meeny jonku yksin olevan miehen luo niin hetken päästä sen nainen tulee paikalle.
N35
Sinä sentään lähdet sinne baariin.
Itse en edes kehtaa. :/
- nössö sinkkunainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota mukaan joku mielenkiintoinen kirja ja pidä sen yli maltillista silmäpeliä. Siitä saa sitten keskusteluun aihettakin.
Et oikeasti ole tosissasi? Ehkä jos olisin boheemin näköinen voisin herättää sillä naisten huomion, mutta tuskin tavismies saa Vares-pokkarilla naista.
Ap
Sanoin mielenkiintoinen kirja. Miksi et saisi? Itse olen lukenut esim. kreikan mytologiaa terassilla ja miehiä pörräsi ympärillä koko ajan kysymässä mitä luen ja juttelemassa aiheesta. Kirjan kanssa et vaikuta niin tavikselta koska harvempi niin tekee. Erotut muista ja vaikutat sellaiselta hieman etäiseltä ja kiinnostavalta.
Eri asia, kun olet nainen. Niiden miesten oli vain helpointa lähestyä kirjasta kysymällä.
Ap
No ei kai se eri asia ole, niiden naistenkin olis sitten helppo lähestyä sua. Mutta ei väkisin, itse vaan tykkään ja menen aina juttelemaan lukevan miehen kanssa joten sillä ehdotin.
Okei. Millaiseen paikkaan menet lukemaan kirjaa ja mihin aikaan? Otat juoman ja menet jonnekin pöytään lukemaan sitä? Pahoin pelkään, että miehenä saat vaikka lukea koko kirjan alusta loppuun ilman, että kukaan on noteerannut mitenkään.
Ap
Rauhallisen, rennon baarin terassille, joskus iltapäivästä kun ihmiset vielä juttelee eikä vaan huuda ja mesoa. Huomasinkin äsken että kello on jo ehkä liikaa kirjalle :)
Voihan se noinkin käydä mutta eipä maksa mitään joskus kokeilla.
Näin naisena sanon, että koko baariin lähtemisesi lähtökohta on väärä. Haluat tutustua kiinnostaviin naisiin. Siis monikossa. Millä tavalla kiinnostaviin? Niihin, joilta saat illan päätteeksi piparia? Jos näin ja olet tilapäisesti pienellä paikkakunnalla, jossa et tunne muita, niin kysy paikallisilta miehiltä, keneltä baarin naisilta irtoaa helpoiten. Ja keskitä huomiosi ja parhaat flirttailutaitosi tähän naiseen. Jos tavoitteesi on jokin muu kuin ensi yö yhdessä, niin millä tavalla aiemmin olet tutustunut kiinnostaviin naisiin? Millä tavalla yleensäkään olet tutustunut naisiin? Millä tavalla yleensäkään olet tutustunut ihmisiin? Millä tavalla lapsena sait kavereita? Mieti näitä asioita, niin tiedät, millä tavalla voit tutustua toiseen ihmiseen.
Eilen minulle tuli baarissa juttelemaan mies, joka oli siellä yksin liikenteessä. Mies oli kohtelias ja hymyilevä, sanoi moi ja heti kärkeen esitteli itsensä. Kysyi, jos voitaisiin mennä juttelemaan hetkeksi ja suostuin, vaikka olin porukalla liikenteessä. Kun oltiin juteltu ja olin tekemässä lähtöä, mies ei jankannut jäämään, vaan antoi käyntikorttinsa ja pyysi soittamaan, jos kiinnostaa. Jäi hyvä fiilis.
Kokeile ap sinäkin jotain tuollaista!
Vierailija kirjoitti:
- nössö sinkkunainen
Mistä päin olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- nössö sinkkunainenMistä päin olet?
Vähän sieltä ja tuolta.
Sinä?
Mä olen joskus ollut baarissa joko kirjaa lukemassa tai sitten itse kirjoittamassa jotain tajunnanvirtaa. Täysin rauhassa olen saanut tehdä kumpaakin, mitä nyt tarjoilija saattanut kysyä tuodaanko uutta tuoppia entisen tyhjennyttyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän sieltä ja tuolta.
Sinä?
Olen täältä eli tiemme eivät kohtaa :/
Vierailija kirjoitti:
Eilen minulle tuli baarissa juttelemaan mies, joka oli siellä yksin liikenteessä. Mies oli kohtelias ja hymyilevä, sanoi moi ja heti kärkeen esitteli itsensä. Kysyi, jos voitaisiin mennä juttelemaan hetkeksi ja suostuin, vaikka olin porukalla liikenteessä. Kun oltiin juteltu ja olin tekemässä lähtöä, mies ei jankannut jäämään, vaan antoi käyntikorttinsa ja pyysi soittamaan, jos kiinnostaa. Jäi hyvä fiilis.
Minulle käyny joskus aikoja sitten samalla tavalla. Sen jälkeen kaverinsa tuli kertomaan että kyseinen mies on naimisissa. Myöhemmin taksia odottaessa mies tunnusti kun menin tenttaamaan että puhuko kaverinsa totta.Että se siitä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän sieltä ja tuolta.
Sinä?Olen täältä eli tiemme eivät kohtaa :/
Eihän ne muutenkaan kohtaisi, sillä olen vain kämpässäni. :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Autismi mittarini sykähtelee
Yhdyssanamittarisi taitaa olla epäkunnossa?
:DDDDDDD
Vierailija kirjoitti:
Jos todellakin asut penessä kylässä, on varmaan vaikea löytää seuraa. Kaikki tuntee toisensa ja ne naiset siellä kylän ainoassa pubissa ei ehkä ole ihan vaimomatskua. Lähde lähimpään kaupunkiin, ota hotellihuone ja nauti kesästä ja elämästä.
Se mikä toimii naisille, ei toimi miehille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän sieltä ja tuolta.
Enkä tiedä missä asut, jotta voisin tulla luoksesi ja ehkä pitää kiinni kädestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen joskus ollut baarissa joko kirjaa lukemassa tai sitten itse kirjoittamassa jotain tajunnanvirtaa. Täysin rauhassa olen saanut tehdä kumpaakin, mitä nyt tarjoilija saattanut kysyä tuodaanko uutta tuoppia entisen tyhjennyttyä.
Ei saa olla liian uppoutunut vaan ihmisiä pitää välillä katsella silmiin, lähettää viesti että kyllä mua saa tulla "häiritsemään".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän sieltä ja tuolta.
Enkä tiedä missä asut, jotta voisin tulla luoksesi ja ehkä pitää kiinni kädestäsi.
Asun idässä, eikä kukaan haluaisi pitää minua kädestä.
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Sinulla täytyy olla sellainen asenne, että ei ole niin väliä, vaikka juuri tuo nainen ei lähdekään matkaani. Toisin sanoen, sinun täytyy olla avoimin mielin liikenteessä. Se ei ole helppoa, mutta sen oppii kyllä ajan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän sieltä ja tuolta.
Asun idässä, eikä kukaan haluaisi pitää minua kädestä.
Kaukana niin kaukana. Ehkä joku vielä haluaa. Koita pärjäillä :)
Okei. Millaiseen paikkaan menet lukemaan kirjaa ja mihin aikaan? Otat juoman ja menet jonnekin pöytään lukemaan sitä? Pahoin pelkään, että miehenä saat vaikka lukea koko kirjan alusta loppuun ilman, että kukaan on noteerannut mitenkään.
Ap