Mitä mieltä ootte tämmöisestä mieskaverini fb käytöksestä? Ov
Kirjottelee muille naisille kuviin kommentteja "vau, olet kaunis" kyllä oot nätti" "hurmaavan kaunis" "Ooh seksikäs nainen" "upea leidi" jne.
Ollaan oltu parisen vuotta yhdessä. Miehellä lähes kaikki fb kaverit kauniita naisia, joita kehuu usein. Keräilee naisia. Useat vähäpukeisia.
Mielipiteitä kiitos?
Kommentit (36)
Häiritseekö sua AP enemmän se, että mies kirjoittelee muille naisille vai se, että fantasioi ja vetää käteen niiden naisten kuvilla?
Miten teistä muista, kumpi on pahempi?
Neiti Marmeladi kirjoitti:
Häiritseekö sua AP enemmän se, että mies kirjoittelee muille naisille vai se, että fantasioi ja vetää käteen niiden naisten kuvilla?
Miten teistä muista, kumpi on pahempi?
Se, että kirjoittelee. Varmasti mies fantasioi vaikka mistä naisista. Ne ovat kuitenkin vain fantasioita. Kirjoitteleminen on muuta.
Olen kertonut miehelle, ettei tunnu mukavalta. Miehen mielestä on normaalia kehua ja katsella kauniita naisia. Miehen mielestä tuommoinen kehuminen on kohteliasta. Minun kuvia ei kehu tai kommentoi koskaan. Kuulemma siksi kun voi sanoa henkilökohtaisesti. Ei ole sanonut aikoihin. Taas oli imestynyt kommentteja " Vau upea kaunotar" "paljon suukkoja sinulle" "ihana olet" jne. Mitä mieltä olette ihastusnappulan käytöstä? Mies painelee sitä ahkerasti kauniiden naisten kuvissa ja päivityksessä? Minun seinällä ei ole koskaan käyttänyt ihastusnappulaa missään yhteydessä. Mies ei mitenkään peittele tekemisiään. Ap
Mielipiteitä kiitos, ja kertokaa jos teillä tai tutuillanne on samanlaisia kokemuksia Ap
Eikö tuossa oo jo aika yksimielisiä mielipiteitä? Äärimmäisen noloa ja junttimaista käytöstä, erityisesti kun ei huomioi sinua lainkaan. Poikkikseltas puuttuu kunnioitus sua kohtaan, vedä siitä johtopäätökset.
Yrittää vakuutella olevansa hetero. Liian läpinäkyvää.
En tiedä suhteenne laata muuten, mutta tuo piirre on kyllä todella epäilyttävä. Minun arvoillani se ei kävisi. Käskisin lopettamaan kokonaan, koska se loukkaa. Ja jos FB on hälle vain naisille huutelupaikka, niin sieltäkin pois. Jos hän haluaa sitoutua sinuun, hän pystyy kyllä lopettamaan. Jos hän ei pysty lopettamaan, mä kyllä vaihtaisin parempaan mieheen. Niitä on!
Mun kaverin mies tykkäilee fitnesspimujen kuvista mut ei kommentoi sentään. Ajattelen aina niistä kommentoivista miehistä että ne on jotai urpoja joilla ei oo ikinä oikeaa naista ollukkaa. Niin noloa. Mä en kehtais tollasen kans olla. Muut ajattelis (aiheestaki) et oma nainen ei riitä ja äijä kuolaa semmosia joista oikeasti haaveilee.
Kauhea mis sulla. En kattelis sekuntiakaan. Jätä se.
Ei ole normaalia käytöstä. Ei varmaan kellään kokemuksia kun kukaan ei sietäis tollasta.
Ei kellään varmasti kokemuksia kun ei kukaan tollasta kattelis.
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Voisiko naiset, jotka saavat paljon tuollaisia kommentteja kertoa miltä se heistä tuntuu? Itse sain joltain mieheltä jonkun "seksikäs kissa"-kommentin kun näyin siskoni facebook-kuvassa taustalla bikineissä. Tuntui oikeasti ällöttävältä. Voin vain kuvitella miltä tuntuu niistä naisista, jotka saavat jatkuvasti tuollaisia kommentteja.
Eli tätä taustaa vasten itsestäni tuntuisi pahalta, jos mies laittaisi alentavia kommentteja kellekään. Tykkäämiset erikseen.
Nuoret naiset laittavat tarkoituksella nykyääm noita kuvia, saadakseen ihailevia kommentteja. Minustakin se on outoa ja epämiellyttävää. Mutta näin maailma muuttuu...
Itse ap tilanteessa nostaisin kytkintä.
Paljon oudompaa että niin monet miehet sitä huomiota niin helpolla antaa.
Minulla ei ole omakohtaista kokemusta tälläisesta mutta tiedän pariskunnan jossa mies tekee ihan samaa. Tämä mies on myös jäänyt useasti kiinni pettämisestä. Ilmeisesti hänen puolisoaan asia ei haittaa kun ovat vielä yhdessä. Itse en sietäisi tuollaista käytöstä enkä tosiaankaan ymmärrä miksi kukaan haluiaisi viimeiseen asti olla yhdessä pettävän junttimiehen kanssa.
Nuoret naiset laittavat tarkoituksella nykyääm noita kuvia, saadakseen ihailevia kommentteja. Minustakin se on outoa ja epämiellyttävää. Mutta näin maailma muuttuu...
Itse ap tilanteessa nostaisin kytkintä.