Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljonko sinulla menee rahaa ruokaan viikossa?

Vierailija
01.07.2016 |

Kuinka usein käyt kaupassa? Missä kaupassa käyt? Oletko työssäkäyvä vai opiskelija?
Mitä ruokaa teet? ideoita?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea arvioida, koska en ole erotellut ruuan osuutta muiden päivittäistavaroiden (pesuaineet, talouspaperit, kissanhiekat, eläinten ruuat, puruluut yms) joukosta. Lisäksi käyn vaihtelevasti ravintolassa syömässä tai tilaan jotain Pizza Onlinestä, koska mulla on lounasetu. Tilaan kerran viikossa Cittarista kotiinkuljetuksella ja kertalasku on noin 100-120 €. Meitä on kahden aikuisen (ja siis koiran sekä kahden kissan) talous. Joskus joudun hakemaan täydennystä lähikaupasta, jos olen unohtanut laittaa tilaukseen kahvin tms. 

Vierailija
22/34 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä noin 50 - 60 euroa viikossa. Viikolla syön töissä linjastolla lämpimän ruoan, iltaisin vain esim. leivän ja jogurttia ja jotain hedelmiä. Eli arkiviikolla rahaa ei mene ruokaan paljon mitään. Viikonloppuisin tehdään sitten miehen kanssa esim. kunnon kalafileet lisukkeineen. Silloin en katso hintoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinaan ja tupakkiin menee 22€ /pv = 650€ /kk. Maksullisiin naisiin n. 300€/kk.

Sillä pitää pärjätä. Ei oo helppoa!

Vierailija
24/34 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni sinkkuna noin 150 € viikossa ja nyt parisuhteessa samat. En pidä summaa korkeana, koska siihen kuuluu kaikki kotitaloustavarat, lähes kaikki hygieniatuotteet, 95 % alkoholituotteista ja eväät töihin.

Vierailija
25/34 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kahden teinin töissäkäyvä, suhteellisen pienituloinen yh. Olen hamstrannut melko hyvän puskurin niin kuivakaappiin kuin pakkaseenkin. Meiltä löytyy kaikkia perustarvikkeita, eli kun mietin tekisinkö vaikka pannarin, löytyy kaikki ainekset kotoa, aina.

Käytän paljon hyödykseni -60% ilta-aleja. Siksi summa joka menee kuussa ruokaan, on pieni, noin 50-70€.

Vierailija
26/34 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kahden teinin töissäkäyvä, suhteellisen pienituloinen yh. Olen hamstrannut melko hyvän puskurin niin kuivakaappiin kuin pakkaseenkin. Meiltä löytyy kaikkia perustarvikkeita, eli kun mietin tekisinkö vaikka pannarin, löytyy kaikki ainekset kotoa, aina.

Käytän paljon hyödykseni -60% ilta-aleja. Siksi summa joka menee kuussa ruokaan, on pieni, noin 50-70€.

Korjaus, viikossa n 50-70€.

Vierailija
27/34 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun katsoin oli mennyt hieman yli 2 tonttua. Toki tuossa on tupakat mukana. Liikaa menee

mies51v

Niin viikossa menee tuon ~500€..en lukenut otsikkoa kunnolla

mies51v

Vierailija
28/34 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ja mun miehellä varmaan noin 70 euroa menee kauppaan viikossa. käydään kerran prismassa viikossa prismassa, mutta tuo summa ei sisällä miehen ruokia töihin. hän käy ite aina ennen töitä kaupadda ja ostaa mitä haluaa päiväks.

syödään aika paljon puolivalmiita ruokia ja aika vähän lihaa.

Vierailija
29/34 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viinaan ja tupakkiin menee 22€ /pv = 650€ /kk. Maksullisiin naisiin n. 300€/kk.

Sillä pitää pärjätä. Ei oo helppoa!

Tonni menee kuussa laskuihin ja ne loput kaksi tonnia tuhlaan.

Vierailija
30/34 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 50 euroa viikossa. Sinkku nainen.

Vierailija
31/34 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin 30-35e, mieluiten söisin edullisia pastoja mutta Suomessa myydään vain durumvehnää jota vatsani ei kestä kauppojen valikoimat ovat kalliit ja puutteelliset. Kasvissyöjille tarjotaan valikoimiksi vehnämössöruokia Suomessa.

Vierailija
32/34 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 120 euroa. Ruoat tällä viikolla:

- naudan ulkofileepihvit ja salaattia

- uunilohta, uuniperunoita, kermaviilikastike ja salaattia

- itse tehtyjä hampurilaisia

- broileria aura-ananaskastikkeessa ja riisiä

- nakit, perunasalaatti, vihersalaatti, patonki (uusivuosi)

- spagetti bolognese

- täytetyt paprikat

Lisäksi aamu- ja iltapaloina tuoretta leipää, juustoa, hedelmiä, munia, marjasmoothieita. Juomina maito, appelsiinimehu, kivennäisvesi ja alkoholiton olut. Ostan yleensä laadukkaita raaka-aineita, esim. Burgereihin kunnon cheddaria, nakit lihaisimpia, salaatiksi kaikkea muuta paitsi jäävuorta jne. Saisihan sitä halvemmallakin, mutta en halua.

Vierailija
33/34 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

150€/ viikko. Olen sinkku nainen. Hintaan sisältyy ruuan lusäksi hygienia tuotteet, kosteusvoiteet, linnun ruuat, pesuaineet, talouspaperit ja wc-paperit.... 

Vierailija
34/34 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

5xlounas = 80€

2xillallinen = 100€

yksi kauppareissu = 150€

eli yhteensä 330€. 

vaimolla tulee vielä lisää toi sama 180€ ja kauppareissun ruuilla syödään molemmat.