Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhdyntä ja limainen vuoto

Itkuinen
01.07.2016 |

Olin yhdynnässä 28.6. Nyt 1.7 minulla alkoi tulemaan limaista vuotoa. Käytimme kondomia eikä se mennyt rikki (täytin lopuksi vedellä ja tarkistin). Kondomi kuitenkin liukui välillä vartta alas muttei tainnut koskaan terskaa paljastaa. Taisi valua välillä noin puoleen väliin. Rullasimme kondomia ylöspäin kun huomasimme sen 'valuneen'. Mies myös piti penistään emättimen suulla ilman kondomia.

Melkein pari viikkoa ennen jouduin ottamaan je-pillerin joten tällä kertaa en uskaltanut ottaa toista varmuudevuoksi. Onko minulla kuinka suuri mahdollisuus tulla raskaaksi? Olenko voinut tulla raskaaksi viime kerrasta kerta taisin nyt ovuloida? Mitä merkkejä kannattaisi seurata nytten mahdollisen raskauden alkamisesta? Milloin olisi hyvä tehdä raskaustesti? Pelottaa todella paljon että tulen raskaaksi.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

missä vaiheessa kiertosi on? Joillakin naisilla tulee ovulaation aikaan eli kierron puolivälissä sitkeää ja kirkasta limaa emättimestä. Tätä voi tapahtua säännöllisesti tai sillointällöin.

Jos olette käyttäneet kondomia eikä se ole missään vaiheessa luiskahtanut kokonaan pois peniksen päältä on erittäin epätodennäköistä, että tulisit raskaaksi. Peniksen pitää olla emättimessä, että raskaus on mahdollinen. Vulvan alueen koskettelu peniksen päällä esim. esileikin aikana ei tee naista raskaaksi.

Jos asia vaivaa sinua, tee raskaustesti kun kuukautisiesi on määrä alkaa tai jos ne ovat myöhässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi