Lopettakaa TISUT-sanan käyttö!! Ällöttävän kuuloista kun viitataan aikuisen naisen rintoihin!
Kuulostaa niin pervolta, alentavalta! Yök, "maitotisut" on vielä pahemmat!! Naisella ei ole "tisuja", PISTE.
Kommentit (31)
Mua ei haittaa yhtään että mieheni kutsuu näitä meikän pikkuisia tisuiksi, Naurettavampaa olisi puhua rinnoista, ryntäistä tms, kun kuppikoko on b. N40.
Voit itse olla käyttämättä valitsemiasi sanoja, et voi määrätä muita niin tekemään.
Jooh, tisut ovat sellaiset pienet ja kauniit rinnat. Mammoille on padanaluset sitten, siksi tisut vituttaa.
Koskeeko kieltosi myös englantia puhuvien "tits"-, ruotsia puhuvien "tuttar"- ja saksaa puhuvien "Titten"-sanojen käyttöä?
Kyllä "tisut" sopii naisen rintojen nimitykseksi sopivassa asiayhteydessä. "Rakas, sulla on ihanat tisut" on OK, mutta lääketieteellisessä keskustelussa sana ei sovi.
Pienille rinnoille tisut sopii paremmin. 😄 Tissit vaatii jo vähän enemmän rintavarustusta.
Mulla oli tisut vielä 30- vuotiaana v.2005, kun elämäni ihanin suhde alkoi. (Nyt jo päättynyt - ja nykyisin mulla on roikkuvat läskitissit)
Kiihottava sana😛 Ja olen nainen.
Saako aikuinen mies sitten kutsua omaa penistään pippeliksi?
Vierailija kirjoitti:
Mua ei haittaa yhtään että mieheni kutsuu näitä meikän pikkuisia tisuiksi, Naurettavampaa olisi puhua rinnoista, ryntäistä tms, kun kuppikoko on b. N40.
B ei ole koko.
Edelleenkään.
Laita ap kuva sun tisuista, jooko?
Miten olis lollot? Tai munkit? Vai kuulostaisiko hinkit kivemmalle?
Vierailija kirjoitti:
Koskeeko kieltosi myös englantia puhuvien "tits"-, ruotsia puhuvien "tuttar"- ja saksaa puhuvien "Titten"-sanojen käyttöä?
En ole ap, mutta tits on ällö, tuttar ja titten aika neutraalit. Kai se on se ässä siellä. Boobies on ihana ❤️
Henkilökohtaisesti ällöttää kun mun isoäitini puhui imetyksen yhteydessä "imeekö tiinuliinu vielä tisua?" "Tuleeko sieltä tisuista muka jotain maitoa" Koko on kuitenkin 75G et kyllä kuulostaa hassulta. (Ja tuli maitoa vaikka pitkä ja hoikka vauva olikin) Rinnat on paras sana. Kamalin yökötys oli exän käyttämä "kikit". Niistä tulee mieleen sellaiset pelkät ylöspäin sojottavat nännit rintalastassa. Mitkä kyllä ovat ihan hyvät rinnat, mutta sanana nyt ei vain sovi isoihin ja pyöreisiin "boobeihin".
Parasta on, kun pääsee hinkkaamaan kikuliaan tisuleiden väliin. uuh, aah, uuh, aah, HNNNGGhh *spruits*
Vierailija kirjoitti:
Kiihottava sana😛 Ja olen nainen.
Saako aikuinen mies sitten kutsua omaa penistään pippeliksi?
Pikkupiliä kyllä :)
Mielestäni pieniä rintoja paremmin sana "tissette", jonka äsken keksin.
Pikkukannut on petits ja isommat on lollottimet.
Tisulit!
M