Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten te 45+ naiset pukeudutte nyt kesällä?

Vierailija
01.07.2016 |

Itsestäni tuntuu, etten ikinä löydä kivoja vaatteita itselleni. Vaatekaupoissa pyöriessäni löydän itseni lopulta aina lastenvaate osastolta ostamassa pojalle vaatteita, vaikkei hän niitä tarvitsisikaan.
Töissä minulla virkapuku käytössä, joten mitään siistiä toimistovaatetta en tarvitse, vaan lähinnä vapaa-ajan vaatteita hakusessa. Olen normaalipainioinen ja kokoinen, joten ei luulisi olevan vaikea löytää kivoja vaatteita.

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulla on lähes aina farkut ja T-paita. Jos on viileämpää niin lisäksi neuletakki. Olen 50-vuotias ja hiukan ylipainoinen. Toisinaan pidän farkkujen kanssa myös tunikaa tai lyhyehköä mekkoa (sellaista että en voisi sitä ilman farkkuja pitää, en halua että polveni näkyvät). Kirpparilta olen ostanut huvikseni myös pari retroa "vanhainkotimummomekkoa", ne näyttävät yllättävän hyviltä päälläni kun koko on oikea, ei siis liian iso.

Vierailija
2/56 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maximekkoon. Kylmemmillä ilmoilla housut ja pusero.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeuden samoin kuin 10 v sitten, koska hellevaatteeni ovat jo vanhoja. Eivät ehdi kulua...

Jos on lämmin, niin pilvipituinen hame ja t-paita. Takkina on farkkutakki.

N47

Vierailija
4/56 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilvipituinen, ihana....

Vierailija
5/56 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tosi tylsä kesät talvet aina farkut. Pillit tai suora-malli. En ole oikein mekko/hame ihmisiä. Sit jos alkaa olee yli hellerajan jotkut caprit. Paitana t-paita. Farkkurakki tai lyhyt musta nahkatakki.

Vierailija
6/56 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukat trikoot ja stringit alle, et kaikile näkyy MUN hyvä Peba!!!!  N 44v

Vierailija
7/56 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä joudun pukeutumaan auringolta peittävästi (ihosairaus). Kuumaa on. Viskoosi- ja pellavamekot ovat hyviä. Ikä ei ole este pukeutua miten hyvänsä, vaan terveys. Suojatkaa ihonne auringolta. Tyylikäs aurinkohattu on päivittäin käytössä. Leggareita inhoan, mutta pakko käyttää, peittää jalat auringolta.

Vierailija
8/56 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilaisia toppeja (tykkään hihattomista) joissa on nätit leikkaukset, ei mitään nuoriso-osaston tavaraa. Tykkään farkuista, joten minulla on farkkucaprit, sekä kangascapreja. Olen hoikka,mutta en tykkää esitellä sääriäni lyhyissä shortseissa. Mekkoja on jonkin verran, mutta käytän harvemmin. Olen aina tykännyt mukavista istuvista vaatteista. Tunikoista en tykkää, eikä muodottomat jättiyläosat sovi vartalooni muutenkaan, koska olen leveäharteinen ja kapealanteinen (muutoin Kate Middleton vartalo, mutta 10-15 kiloa enemmän painoa ja iso kuppikoko). Ehkä sunkin pitäisi miettiä kysymystä omasta vartalostasi lähtien? Ei mulle istuvista vaatteista ole sinulle vinkeiksi, jos et sitten sattumalta edusta samaa vartalotyyppiä.

Vierailija
9/56 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nanson trikoomekko, niitä ei mummotyylisiä (joo, näitä ei ole kovin paljoa tarjolla). Tai ohuet stretch-housut ja joku paitapusero. Yritän välttää capreja. Haluaisin pukeutua vähän paremmin (siistimmin ja naisellisemmin), mutta nyt kiloja 61. Tunnen hölskyväni.

Vierailija
10/56 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erilaisia toppeja (tykkään hihattomista) joissa on nätit leikkaukset, ei mitään nuoriso-osaston tavaraa. Tykkään farkuista, joten minulla on farkkucaprit, sekä kangascapreja. Olen hoikka,mutta en tykkää esitellä sääriäni lyhyissä shortseissa. Mekkoja on jonkin verran, mutta käytän harvemmin. Olen aina tykännyt mukavista istuvista vaatteista. Tunikoista en tykkää, eikä muodottomat jättiyläosat sovi vartalooni muutenkaan, koska olen leveäharteinen ja kapealanteinen (muutoin Kate Middleton vartalo, mutta 10-15 kiloa enemmän painoa ja iso kuppikoko). Ehkä sunkin pitäisi miettiä kysymystä omasta vartalostasi lähtien? Ei mulle istuvista vaatteista ole sinulle vinkeiksi, jos et sitten sattumalta edusta samaa vartalotyyppiä.

mulla tosiaan leveähköt hartiat, kapea lantio ja olematon ja litteähkö perä ahkerasta salitreenistä ja lenkkeilystä huolimatta...myöskään vyötäröä ei löydy, eli olen suora pötkylä:(

Vierailija
11/56 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on shortsit (melkein polviin asti, ei minit) ja valkoinen ihana ohut löysä liehukepaita, joka peittää takapuolen ja alla toppi. Hyvä, tyylikäs ja viileä asu, joka sopii pitkälle pitkäkinttuiselle. Tykkään. Tykkään myös mekoista. Liian tiukat vaatteet ovat mennyttä aikaa, vaikken varsinaisesti lihava olekaan, pikkuisen pyöreä ja varsin rintava vaan.

Vierailija
12/56 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten milloinkin. Nyt on polvipituinen hame ja t-paita, ja tämä onkin mun yleisin kesäasu. Käytän paljon myös mekkoja, joko pitkiä tai polvipituisia. Kylmemmällä säällä on farkut ja t-paita tai paitapusero, takkina ohut neuletakki. Mulla ei ole ollenkaan capreja, sortseja eikä leggingsejä.

Vierailija
13/56 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiukat trikoot ja stringit alle, et kaikile näkyy MUN hyvä Peba!!!!  N 44v

Tää kysely ei ollutkaan sulle.

Vierailija
14/56 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkut ja lyhythihainen paita. En esittele läskejäni.

Vierailija
15/56 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leggingsit, iso paita/mekko, takki, tennarit. Silleen.

Vierailija
16/56 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekkoon oikeastaan aina, on vaan niin mukavia päällä. Omistan lukuisia pellavamekkoja.

Vierailija
17/56 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mekkoon oikeastaan aina, on vaan niin mukavia päällä. Omistan lukuisia pellavamekkoja.

Sama! Mukavuuden lisäksi ne ovat niin kauniita ja naisellisia <3

Vierailija
18/56 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi capreja pitäisi välttää? Edelleen esim. Roomassa kesäisin paikallisten suosiossa, hameiden ja mekkojen ohella. Mikäs päähänpisto tämä on? T. Ulkosuomalainen

Vierailija
19/56 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väljiin, viileisiin pellava- tai puuvillahousuihin, pellavapaitoihin tai (oikeankokoisiin) T-paitoihin (3/4 -hiha jos on allit), kesämekkoihin. Puuvillaneuleita illan viileyttä vastaan. Aina joku kiva, iso puuvillahuivi, nastat korut, mukavat sandaalit. Siis hyvin laskeutuvia luonnonmateriaaleja, joita ei rypistyminen pilaa. 

Vielä pari vuotta sitten mulla oli tosi nasta pellavainen "liivihamme": väljähkö, kauniisti leikattu mekko, joka toimi erilaisten lisukkeiden kanssa suunnilleen rannasta iltajuhliin. Käytin sen loppuun (vuosikausia), enkä ole löytänyt uutta samanlaista. 

Vierailija
20/56 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin kuin ollessani 40, 35, 30, 25, 20 ja 15. Kuumalla kelillä sortsit ja toppi, pilvisemmällä kelillä collegeverskat ja pitkähihainen neule, kaupungille lähtiessä vaihdan farkut jalkaan. Helteellä kotipihassa bikinit. En piittaa, mitä muut ajattelevat vaatteistani. En osta muutenkaan muotivaatteita vaan halpahallikamaa, joka tuntuu hyvältä päällä eikä kiristä ja hinkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan