Kuinka usein käyt Tallinnassa
tai muualla Virossa?Mitä matkalta ostat tai teet ja missä käyt?Paljonko kuluu rahaa?
Itse käyn noin 3 kertaa vuodessa ja yleensä Tallinnassa tai Tartossa.Ostan alkoholia,karkkia ja kosmetiikkaa.Rahaa kuluu reissuun noin 200-300 e.
Kommentit (19)
Vuoden välein. Keskityn lähinnä ravintoloissa ja kahviloissa käymiseen. Rahaa menee jotain satasia ja yleensä viihdytään pidempi viikonloppu. Ostetaan matkakortit ja liikutaan ympäri Tallinnaa, esim. kesäisin on ihana mennä piknikille Kadriogin palatsin puistoon.
Aina kun siellä tehdään vallankumousta. Eesti vabaks!
Olen 45vuotias ja olen käynyt Virossa yhteensä 6 kertaa, joten en liian usein siellä käy. Pari kertaa bilettämässä, pari kertaa urheilun vuoksi ja pari kertaa vain kiertelemässä ja katselemassa, syöden hyvin.
Pari kertaa-kerran vuodessa. Yleensä ollaan päiväreissulla ostoksilla, juomat ja ruokaa, ehkä ravintolakäynti. Harvemmin mutta joskus majoitutaan. Nyt olin kesälomalla yhden yön ja yhdistin kirppiskierroksen muuhun shoppailuun ja nähtävyyksiin.
Ensi kesänä ollaan pitempään ja käydään pidemmällä Baltiassa.
Kerran olen käynyt, Tartossa kokouksessa 90-luvulla. Muissa Baltian maissa työreissuilla pari kertaa parin viime vuoden aikana. Tuliaiset ovat jääneet hyvin kevyiksi (käsitöitä).
Myö aiemmin käytiin noin kerran vuodessa ja rahaa paloi ihan järjetön summa! Lautalle autolla, buffa/aamiainen laivalla, siihen minusta kului jo aika paljon. Hotelliin muutamaksi yöksi. Alkoholia rontattiin paksissa takaisin, syöminen ja juominen Tallinnassa, siihen päälle shoppailu ja mitä kaikkea piilokulua onkaan. Nyt tuntuu että sinne meni saman verran rahaa, mitä lentäen Eurooppaan.
Viime vuodet olemme jättäneet Tallinnan matkan väliin ja menneet Eurooppaan. Italia odottaa..
Olen käynyt kerran Virossa, olen 36-vuotias.
Tallinna on tosi hieno kaupunki,kuin keski-Eurooppaan menisi.Ehkä te kerran joskus 15 vuotta sitten ette tiedä millanen se nykyisin on.Suosittelen!
Pari kertaa vuodessa. Nautitaan hyvästä hotelliaamiaisesta ja puhtaista lakanoista, käydään syömässä aina jossain (meille) uudessa ravintolassa, polskitaan kylpylässä, ostetaan viiniä kotiin. Joulun alla käydään joulutorilla. Yhdellä reissulla käytiin Teletornissa.
Tallinnassa on hieno ja kepeä ilmapiiri, hyviä kauppoja ja kauppakeskuksia, mielenkiintoinen historia yhdistetty nykypäivään, upea käsityöläis-kirppiskeskus Telliskivessä, kaunis vanhakaupunki jota ei ole liikaa alistettu Mäkkärien tms markkinatoriksi, upeita erikoisoluita, kivoja ravintoloita....mitä vaan. Hop hop sinne jokainen kynnelle kykenevä, niin että huomaatte minkälaisen helmen vieressä asutaan.
Tosiaan,ihana kaupunki!Noussut nopeasti upeammaksi,kuin Helsinki josta myös pidän.Hieno,siisti ja laitettu hansakaupunki.Edullinen ja ihan lähellä.
Kerran 50 vuodessa tähänastisella tahdilla.
3 tai 4 kertaa vuodessa. Yleensä parin yön reissu. Ostan vaatteita, kosmetiikkaa ja muuta! Ja tietysti nautin hyvästä ruuasta :)
Vierailija kirjoitti:
Pari kertaa vuodessa. Nautitaan hyvästä hotelliaamiaisesta ja puhtaista lakanoista, käydään syömässä aina jossain (meille) uudessa ravintolassa, polskitaan kylpylässä, ostetaan viiniä kotiin. Joulun alla käydään joulutorilla. Yhdellä reissulla käytiin Teletornissa.
Teillä päin puhtaat lakanat ovat harvinaisuus, josta mennään nauttimaan Viroon?
Kaksi kertaa olen käynyt. Eka reissu oli 10 vuotta sitten ja toinen 5 v sitten. Tallinna on niin kaukana, muuten voisi käydä useammin.
Иоin kolmen vuoden välein, ostan lähinnä alkoholia.