Hävettää!! Miehen kännipäivitykset NIIN noloja!!!
Muuten rauhallisen ja mukavan miesystäväni persoona muuttuu dokatessa idiootiksi. Kuvittelee olevansa maailman fiksuin ja älykkäin ja esiintyy maailmanomistaja-tyyliin. Päivittelee faceen jotain mukaälykkäitä ja luulee kaikkien rakastavan häntä.
Mua hävettää niin paljon tommonen käytös! Ja häntäkin jälkeenpäin hävettää.
Ollaan puhuttu aiheesta ja on sen jälkeen tosipaljon vähentäny juomista, juo nykyään vaan muutaman kerran vuodessa, mutta aina toi sama seuraus! :(
Pitääkö mun vaan sietää tota? Hävettää ihan helvetisti. Rajottaa aika paljon elämää, kun tuttavien luokse ei ton kanssa juurikin ton takia ole koskaan voinut mennä kyläilemään/iltaa viettämään. Facesta kuitenkin näkevät ne jutut, ennenkuin seuraavana päivänä ehtii ne poistamaan.
Neuvoja, mitä tämmöisessä tilanteessa pitäisi tehdä?
Kommentit (24)
Millaisia sun omat kännipäivitykset on?
Vierailija kirjoitti:
Ei pääsyä faceen kun humalassa
Joo hyvä idea, mutta kun ei siihen ole mitään alkolukkoa keksitty, enkä mä aina ole/halua olla vahtimassa.
Kasvakaa aikuisiksi ja lopettakaa humalahakuinen juominen.
Vierailija kirjoitti:
Millaisia sun omat kännipäivitykset on?
No en harrasta semmosia :D Enkä koskaan ole niin kännissä, ettenkö tietäis miten käyttäytyä.
Alkoholi vaikuttaa joidenkin ihmisten persoonaan todella voimakkaasti, joidenkin ei juurikaan.
Vierailija kirjoitti:
No tästä ollaan keskusteltu, ettei ole ihan aikuisen käytöstä tommonen noin kauheeseen humalaan juominen. Eikä se mun seurassa niin teekään, ihan sivistyneesti voidaan ottaa lasi viiniä ruuan kanssa tmv, mutta kyn en ole paikalla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo hyvä idea, mutta kun ei siihen ole mitään alkolukkoa keksitty, enkä mä aina ole/halua olla vahtimassa.
Eikös sellainen ole? Joku sovellus joka vaatii tekemään tarkkuutta vaativia tehtäviä ennen pääsyä facebookiin. Muistan jonkun tutun sitä käyttäneen. Itse juon niin vähän / osaan pitää baarista tullessa facen käytön kurissa etten muista tarkemmin. Todella hyödyllinen kommetti. :D
Kasva aikuiseksi ja tajua että ketään ei kiinnosta äijän typerät kännipäivitykset. Hauskojahan ne voi kyllä olla jos ovat tarpeeksi typeriä.
Vierailija kirjoitti:
Fiksumpaa olisi sulkea facebook tili.
Laita nyt joku esimerkki näistä kännipäivityksistä niin katsotaan onko ne edes niin pahoja kuin ajattelet... :) Ehkä vain mielessäsi suurentelet asiaa?
Mä olen jotenkin varmaan älyllisesti vajavainen ihminen kun en ole ymmärtänyt henkilökohtaisesti hävetä mun miehen pölvästipäivityksiä...
Taidat miettiä liikaa mitä muut ajattelee. Ei kannata.
Fb sovelluksen poisto joka ilta ennenku korkki aukeaa.
Jos niissä päivityksissä ei haukuta ketään tai mitään niin mitä väliä.
Vierailija kirjoitti:
Kasva aikuiseksi ja tajua että ketään ei kiinnosta äijän typerät kännipäivitykset. Hauskojahan ne voi kyllä olla jos ovat tarpeeksi typeriä.
Juurikin näin! Enintään niille saatetaan hymähtää ja kaikki kyllä tajuaa, että ne on kännipäivityksiä.
Turha edes miettiä tuollaista. Ja varsinkin, kun kyseessä ei selkeästikään ole mitkään "olisin onnellisempi kuin en olisi naimisissa tuon lehmän kanssa"- päivitykset. Tuollaiset oiskin pahoja.
Ai miksei voi mennä ystävien luo iltaa viettämään? Meinaatko että se sielläkin kesken yhteistä iltaa alkaa puhelimella tehdä kännipäivityksiä facebookiin vai häh? :D
No se alkaa niin helvetin viisaaks ja sekaantuu kaikkien parisuhdejuttuihin yrittäen kaivaa esiin niiden ongelmia ja alkaa "opettaa" niitä, miten rakastetaan ja on mielestään maailman hurmaavin tyyppi, josta kaikkien kannattais ottaa mallia. Not. Kuvitelkaa miten paljon hävettää tommosen kanssa liikkua missään tai seurata niitä sen "opettavaisia" statuspäivityksiä xP
Facea kuuluu käyttää vain kännissä. Sillain siitä on hupia. Kilari avautumisia, panohommista kertomisia ja mahtavia kuvia kännireissuilta. Niin parasta.
Vierailija kirjoitti:
No se alkaa niin helvetin viisaaks ja sekaantuu kaikkien parisuhdejuttuihin yrittäen kaivaa esiin niiden ongelmia ja alkaa "opettaa" niitä, miten rakastetaan ja on mielestään maailman hurmaavin tyyppi, josta kaikkien kannattais ottaa mallia. Not. Kuvitelkaa miten paljon hävettää tommosen kanssa liikkua missään tai seurata niitä sen "opettavaisia" statuspäivityksiä xP
Onko tuossa nyt hirveästi eroa näihin av:n päivityksiin, mitä ihmiset täällä tekevät ihan selvin päin? Näissä monesti kielenkäyttö on paljon roisimpaa ja tylympää mitä miehesi ilmeisesti harrastaa.
Mulle sinänsä olisi aivan sama, mitä tutut ajattelisivat miehen kännipäivityksistä.
Kynnyskysymys olisi se, että aikuinen mies ylipäätään joisi niin paljon alkoholia, että tulisi känniin. Tämä riittäisi mulla siihen, että miehestä tulisi saman tien ex.