Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sano rehellisesti, ärsyttääkö sinua että miehet naisia fyysisesti vahvempina ajavat polkupyörällä kovempaa ja ohittelevat sinua pyöräteillä?

Vierailija
01.07.2016 |

Asia sinällään on siis fakta, mutta ärsyttääkö se kuitenkin. Niin?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajelen omaan tahtiini, ei ärsytä.

Vierailija
2/29 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa. Mummotkin ohittaa usein minut, ei purista sekään. Mulla oli viidentoista vuoden tauko pyöräilyssä, ja olen nyt vasta opetellut uudestaan ajamaan, Mulla ei ole kiire mihinkään ja nautin maisemista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaluisin tietää ketä ärsyttää? Jos joku ohittaa niin ohittaa aivan sama onko mies nainen lapsi tai eläkeläinen

Vierailija
4/29 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah hah. Ei vaikuta elämääni mitenkään. Myös autolla ajaessani minut saa ohittaa olipa mies tai mummo.

Vierailija
5/29 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ihailen vain älykkäitä ja lihaksikkaita minua ylempiä ihmisiä. Joskus huikkaan heidän perään, että ihanaa, kun te miehet osaatte rakentaa kerrostaloja ja pilvenpiirtäjiä. Toivottavasti ovat kuulleet, kukaan ei ole vielä kiitosta sanonut.

Vierailija
6/29 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä, tuppaavat kylläkin istumaan autoissaan läskeineen.

Vierailija
7/29 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä, jokainen omalla tahdillaan. Joskus kyllä pelottaa, tai säikähdän, kun kaikki eivät mitenkään ilmoita ohitusaikeistaan. Samoin pelottaa hieman pienet lapset ja nuoretkin, jotka ajelevat edestakaisin tiellä, reunasta toiseen siis.

Ja ap:n kannattanee keksiä jokin toinen keino siis ilmaista "fyysistä ylivoimaansa", jonka tarkoituksena siis jostain syystä olisi muiden (tai erityisesti naisten) ärsyttäminen.

Vierailija
8/29 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo! Yleensä alan sitkuttaa perässä kuin hullu, jotta voin Jopollani kiilata tuon alemman sukupuolen ojaan ja näyttää, että naisissa on voimaa! Sitten pakenen paikalta Converset savuten ja Kånken iloisesti selässä puolelta toiselle vauhdissa heiluen! Niih!

Olipa muuten TYHMÄ kysymys. Miksi ärsyttäisi?

Vierailija
9/29 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on eri asia olla urheilun vuoksi pyöräilemässä, kun ajaa mekko päällä ruokakauppaan. Luonnollisesti ihan eri vauhti. Itse harrastan vain jälkimmäistä.

Vierailija
10/29 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, mä pyöräilen mun Trekillä muiden ohi, on sitten kyseessä mies tai nainen 😊

Vierailija
11/29 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ärsyttää kun joutuu ohittelemaan sellaisia tyyppejä jotka eivät halua tulla ohitelluksi ja alkavat polkea kovempaa kun ohitan. Yksi tyyppi kerran polki ihan hulluna mun ohi kun ohitin sen, ja n. 10 metrin jälkeen hidasti taas, jolloin ohitin, jolloin sama toistui vielä kaksi kertaa...

Vierailija
12/29 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aärsytä se että minut ohitetaan, mutta se ärsyttää että jotkut ajelee niin holtittomasti ja ohittaessaan aiheuttaa toisille vaaratilanteita. Olen monta kertaa joutunut väistämään autotien tai jalkakäytävän puolelle tai jarruttamaan kun nämä oman elämänsä Lance Armstrongit ohittelevat toisia. Vaikka lihasta onkin niin järkeä valitettavasti ei.

Vierailija
13/29 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

What? Olen introvertti, en edes huomaa jos minua ohitetaan.. Saati mikä ikä ja sukupuoli sillä on.

Vierailija
14/29 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, keskityn omaan suoritukseeni ja tietenkin liikenteen yleiseen tarkkailuun. Jos sitä kaikesta ärsyyntyisi, saisi olla koko ajan äreä: "prkleen linnutkin lentelevät leuhkasti yli ja minä vain tässä poljen ja poljen..."

Vierailija
15/29 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää. Samoin nuo jo mainitut ohittelevat linnut. Ja autot.  Ja tuuli, se varsinkin. Oikeastaan myös se, että jos ei tietäisi, voisi luulla, että maa liikkuu, enkä minä. Kyllä, v**uttaa. Ja tänäänkin pitäisi lähteä ajamaan kauppaan. V**tu.

Vierailija
16/29 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aiheuta minkäänlaisia tuntemuksia. Ajan aina sunnuntaivauhtia, joten sieltä vetää niin lapset kuin aikuisetkin ohi, tytöt, pojat, naiset, miehet... Ihan mielenkiintoinen provo silti, annan 1,5/5.

Mikä muissa pyöräilijöissä sitten ärsyttää: ettei käytetä suuntamerkkiä, kun takana on pyöräilijä; jalkakäytävällä pyöräily; väistämisvelvollisuuden rikkominen; yksisuuntaisen pyörätien ajaminen väärään suuntaan...

Vierailija
17/29 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä erikoisemmin. Hyvällä kelillä en pysty kilpailemaan ollenkaan heidän kanssaan. Mutta äärimmäisen liukkaalla tai sohjoisella kelillä minä ajan kovempaa kun voima ei auta vaan taito ratkaisee. Olenkin paskojen kelien spesialisti.

Vierailija
18/29 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, samoin kuin se, että menevät talvella murtsikkaladulla nopeampaa ohi. Olin jo ostamassa luontaistuotekaupasta lisäravinnetta jonka luvattiin parantavan mieskuntoa, jotta olisin yhtä hyväkuntoinen ja nopea kuin miehet, mutta kassa hienovaraisesti vihjaisi etten välttämättä sillä saa haluamiani tuloksia. ...

Vierailija
19/29 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta ärsyttää kun itse pitää jatkuvasti ohitella näitä kotikylän rannan miehiä jotka ovat menossa kaljoittelemaan lähibaariin pyörällä. Vielä vetävät sellaista siksakkia pyörillään että heikommalle sukupuolelle tulee merisairaus pelkästä katsomisesta.

Vierailija
20/29 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää. Samoin nuo jo mainitut ohittelevat linnut. Ja autot.  Ja tuuli, se varsinkin. Oikeastaan myös se, että jos ei tietäisi, voisi luulla, että maa liikkuu, enkä minä. Kyllä, v**uttaa. Ja tänäänkin pitäisi lähteä ajamaan kauppaan. V**tu.

Hehe, tätä olenkin epäillyt jo pitkään: jotkut oikein nauttivat siitä, kun v*tuttaa. Mitä enemmän sen parempi :)))