Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksomniasta.

Mies26v
30.06.2016 |

Minulle paljastui pari viikkoa sitten, että minulla on seksomnia. Erinäisten selvittelyjen kautta kävi ilmi, että seksomnia ilmenee ainoastaan humalassa. Onko palstalla mahdollisesti muita seksomniasta "kärsiviä?"

Asia tuli ilmi, kun nykyinen kumppanini alkoi kysellä minulta yöllisistä hiplailuista. Minä en muistanut mitään tapahtuneen. Niin humalassa en kuitenkaan koskaan ole, että muisti menisi. Hiplailuista puhuttaessa kävi ilmi, että olemme myös harrastaneet pari kertaa seksiä niin, että minä en niitä kertoja muista. Yöllisiä kertoja siis. Juomiseksi on riittänyt siis ihan muutama lasillinen ennen nukkumaan menoa.

Olisi kiva kuulla miten muilla?

https://en.wikipedia.org/wiki/Sleep_sex

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä, että kärsin siis muutenkin uniongelmista. 

Vierailija
2/69 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa erikoista! Eroaako seksi jotenkin normaalista silloin unessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma hieman eroaa. Itsehän en siis näitä seksikertoja muista lainkaan. Tyttöystäväni mukaan kuitenkin teen joitain asioita eri tavalla kuin valveilla. Kerran olin kuulemma jopa hieman robottimainen. Sen verran kuitenkin samanlainen olen kuin valveilla, että ennen kuin asia tuli ilmi, ei tyttöystävä ollut osannut ajatellakaan mitään tämmöistä.

AP

Vierailija
4/69 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla siis silmät auki vai kiinni? Puhutko? Äänteletkö? Vai mitä?

Vierailija
5/69 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmät ovat auki. Puhun välillä ihan kuin olisin hereillä, mutta joskus olen jotain outojakin asioita sanonut kuulemma. 

Vierailija
6/69 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silmät ovat auki. Puhun välillä ihan kuin olisin hereillä, mutta joskus olen jotain outojakin asioita sanonut kuulemma. 

Hyvä alibi, jatka samaa rataa niin joku vielä uskoo...

Vierailija
7/69 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alibinapa tuota tuskin tarvitsee koskaan käyttää. Ikinä en ole ketään väkisin ottanut, enkä aio ottaa jatkossakaan. En aio tulevaisuudessa edes mukkua kenenkään vieressä, ilman että tämä tietäisi seksomniastani.

Tyttöystäväni sanoi, että lopetin hiplailun ja muun kun hän pari kertaa asiasta sanoi.

Vierailija
8/69 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta ainakaan vielä vakavalta vaivalta.

Yli kymmenen vuoden kokemuksella suosittelen kuitenkin suhtautumaan asiaan todella vakavasti ja kuuntelemaan petikumppaniasi. Älä koskaan kyseenalaista petikumppanisi kertomuksia yöllisistä asioista. Itse sain mieheni uskomaan vasta kuvattuani hänen yölliset touhunsa videolle.

Vierailija
9/69 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies26v kirjoitti:

Minulle paljastui pari viikkoa sitten, että minulla on seksomnia.

Ihanko itse teit diagnoosin, vai DrPhil?

Vierailija kirjoitti:

Sen verran kuitenkin samanlainen olen kuin valveilla, että ennen kuin asia tuli ilmi, ei tyttöystävä ollut osannut ajatellakaan mitään tämmöistä.

Jaa että tyttöystäväsi on vaan maannut jalat levällään ja antanut sinun touhuta jalkovälissään tajuamatta, että olet unessa? Jepjep.

Vierailija kirjoitti:

Tyttöystäväni sanoi, että lopetin hiplailun ja muun kun hän pari kertaa asiasta sanoi.

No tottakai kilttinä poikana lopetit! Mutta siltikään tyttöystävä ei tajunnut, että olet unessa? Lieko tyttöystäväsi Barbara? Kenties pumpattavaa mallia?

Se että silloin tällöin hiplailee itseään tai vieruskumppaniaan unissaan ei ole mikään todiste seksomniasta.

Epäilenpä että AP:n diagnoosina on paremminkin "vilkas mielikuvitus".

Vierailija
10/69 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sitä itekkin joskus tullu sen verran hiplailtua unissaan, että vaimo on heränny tukka tahmeena :) Ja helvetin kiukkuisena!

Vierailija
11/69 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli kymmenen vuoden kokemuksella suosittelen kuitenkin suhtautumaan asiaan todella vakavasti ja kuuntelemaan petikumppaniasi. Älä koskaan kyseenalaista petikumppanisi kertomuksia yöllisistä asioista. Itse sain mieheni uskomaan vasta kuvattuani hänen yölliset touhunsa videolle.

Olen ottanut nämä yölliset touhuni kyllä hyvinkin vakavasti. Enkä todella kyseenalaista tyttöystäväni minulle kertomaa.

Saanko udella, millaisia miehesi yölliset seikkailut sitten ovat olleet? Vakavaakin?

Ap

Vierailija
12/69 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miun poikaystävällä on sexsomnia ja se on kyllä ollut tosi mukavaa! Hän yleensä säpsähtää ensiksi ja alkaa sitten hellästi hyväillä minua tai muuta vastaavaa. Joskus seksi on lähes samanlaista kuin hereilläkin ja joskus taas hieman erikoista. Mutta tuo johtuu yleensä siitä miten mukana minä olen. Joskus hän puhuu jotain ihan normaalisti, mutta yleensä en itse hirveästi juttele hänelle, koska ei poikaystävä tiedä niistä keskusteluista aamulla tai mistään muustakaan tapahtuneesta. Muutaman kerran hän on herännyt kesken, mutta yleensä ei. Onnekas tyttöystävä sinulla AP, ainakin jos olet lainkaan samanlainen sexsomnian aikana kuin minun hellä ja ihana poikaystäväni!

Vierailija
13/69 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ottanut nämä yölliset touhuni kyllä hyvinkin vakavasti. Enkä todella kyseenalaista tyttöystäväni minulle kertomaa.

Saanko udella, millaisia miehesi yölliset seikkailut sitten ovat olleet? Vakavaakin?

Ap

No riippuu vähän siitä mitä kukin vakavalla tarkoittaa. Vuosien mittaan on tullut koettua yhtä ja toista, mutta yhteiselomme jatkuu edelleen.

Välillä on pitkiä ajanjaksoja, ettei hän häiritse tai kohdista touhujaan minuun juurikaan. Tällaisen rauhallisen jakson aikana hän saattaa hieman lähennellä ja esimerkiksi puristella rintojani tai hieroa penistään vasten vartaloani, mutta lopettaa yleensä heti kun tönäisen hänet pois. Aika usein hän vaan tyydyttää syvässä unessa itsensä ihan omin käsin.

Sitten vaan yhtäkkiä jonakin yönä lähentely onkin hiukan erilaista, eikä lopukaan tönäisyllä. Tai saattaa se hetkeksi loppua, mutta alkaa kohta uudelleen. Miestä ei saa yleensä millään hereille. Ei muulla kuin suoranaisella väkivallalla. Alkuaikoina tuli muutaman kerran potkaistua rajusti munille, kun mikään muu ei auttanut. Se oli silloin kun ei ollut vielä mitään käsitystä mistä on kyse ja pelotti ihan sairaasti. Erään nolon tapahtuman kautta ja seurauksena tajusimme mistä on kyse ja saimme myös neuvoja asian suhteen. llman sitä olisimme melko varmasti eronneet. Olin oikeastaan silloin jo päättänyt jättää hänet, mutta näin jälkikäteen täytyy sanoa, että onneksi ei niin käynyt. Tämä "vaiva/poikkeavuus" poislukien meillä menee käsittääkseni ihan hyvin ja nautimme yhteisistä asiosta ja toistemme seurasta.

Mieheni yölliset touhut jatkuvat edelleen, mutta se ei ole meille enää varsinainen ongelma. Olemme tehneet asian suhteen selkeät pelisäännöt ja nyt se on tyydyttävällä tavalla hallinnassa. Pari asiaa minua itseäni kuitenkin häiritsee aina silloin tällöin. Eniten harmittaa silloin kun yöllinen touhuilu on erityisen aktiviista ja omat yöunet jäävät todella vähäisiksi. Toisekseen se on joskus todella ärsyttävää, kun mies ei itse tiedä mitään yöllisistä tapahtumista. Ei siis niistäkään kun olen itse nauttinut. Kuulostaa varmaan hullulta, mutta kyllä minä joskus nautin siitä itsekin kun olen sillä tuulella ja saan "taivuteltua" hänet haluamiini juttuihin. Joskus taas ei voisi vähempää kiinnostaa ja haluaisi vaan nukkua. Onneksi olen jo oppinut vähiten aikaa vievät ja vähiten sotkua aiheuttavat tavat jatkaa uniani.

Hyvää kesää kaikille! Nauttikaa toisistanne - toivottavasti hereillä ollessanne!

Vierailija
14/69 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on seksomnia ja se iskee jos olen ollut yli viikon puutteessa. Nainen olen ja yleensä vain masturboin unissani. Joskus yläaste ikäisenä se oli helvetin noloa kun joskus äitini huomautti että voisinko voihkia öisin hiljempaa jottei koko talo heräisi. Vasta ensimmäinen poikaystäväni huomasi että runkkaan ahkerasti unissani :D

Eipä nykyisin häiritse elämää kun asun avopuolison kanssa yhdessä ja en ole puutteessa. Parhaille ystävilleni olen kertonut jos olemme olleet esim vuokramökillä vaivastani jotteivät nolostuisi jos kuulevat yöllä jotain. Hyvät naurut ainakin saivat kun eivät aiemmin olleet kuulleet koko seksomniasta.

Vierailija
15/69 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen juurikin mökillä kuullut ensi kerran seksomniasta. Ja myös saanut elämäni ainoan kokemuksen asiasta. en tosin ihan omakohtaista, mutta melkein. Kyseessä oli siskoni mies. Aika kevyesti sisko asian minulle kyllä lähtökohtaisesti esitti. Siskonmies oli jo sammunu pikkuisen makuukammarin laverille kun me kömmittiin nukkumaan. Nukuttiin siskon kanssa oikeassa "siskon petissä" lattialla. Oltiin jo melkein unessa kun sisko yhtäkkiä tokaisi, että ei tartte välittää jos yöllä tapahtuu jotain. Kehtotti vaan pitämään suun kiinni ja pään tyynyssä. Kertoi vasta pitkän inttämien jälken, että hänen miehensä saattaa ainakin runkata unissaan kun on noin humalassa. Ja sanoi että voi se lähteä liikkeellekin. Minä nauroin koko asialla ja kehotin muistaakseni siskoani antamaan miehelleen vähän useammin ettei sen tarvi unissaan runkata. Taisin ehdottaa, että otetaan se valmiikse jo tähän meidän väliin niin voidaan sitten seurata tapahtumia oikein aitiopaikalta. Tajusin kyllä, että sisko ei selvästikään ollut näsäviisaista kommenteistani huvittunut.

Ennen nukahtamista päätin vielä (tyhmyyttäni?) riisua paitani kun oli niin hiivatun kuuma. Siskoni nosti siitä metelin, mutta minä vaahtosin hänelle että eiköhän se ole ihan sama jos paljastan pari pientä tisua huoneessa, jossa joku meinaa kuitenkin runkata yön aikana!

Yöllä sittten kävin veskissä ja sieltä palatessani pelästyin aivan tajuttomasti. Törmäsin makkarin ovella siskonmieheeni. Hän oli ilmeisesti poistumassa makkarista ja siis törmsimme ihan fyysisesti. Tajusin heti että hän on alasti ja se oli tosiaankin häne kalunsa joka minuun osui. Luulin ehkä hetken, että hän oli ottanut vaan tukea minusta ettei kaatuisi, mutta sitten minulle kyllä selvisi että hän ihan oikeasti puristelee rintojani. Huusin varmaan apua tai jotain sinne päin. Ainakin jokin sai siskoni liikkeelle. Hän oli pystyssä kuin kenguru ja jakoi ohjeita: älä liiku, älä tee mitään, seiso paikallasi, ole hiljaa. Olin kyllä ihan kauhusta jäykkänä, mutta ehdin silti jo vaistomaisesti riuhtaista hänen kätens rinnoiltani enne kuin tajusin siskoni komennot. Siskoni ohjeisti edelleen: Anna koskea. Se ei muista tästä mitään. Kun mies tarrasi uudestaan rintoihini oli siskoni jo paikalla ja tarrasi miehensä kaluun. Seurasi kuin hidastetun elokuvan kohtaus. Mies puristeli hetken rintojani, irrotti otteensa, tarrasi pakaroihini, veti minut vasten kaluaan, työnsi ehkä kerran ees taas, irrotti otteensa, kääntyi kohti siskoani ja rupesi hamuamaan hänen rintojaan. Siskoni veteli hänen kaluaan eestas ja samalla ikäänkuin "talutti" hänet takaisin laverille ja kaatoi selälleen. Mies ei vastustellut yhtään. Olit yllättynyt miten rauhallinen siskoni oli. Hän käänsi katseensa minuun ja kehotti menemään takaisin sänkyyn samalla vedelleen miehensä penistä rauhallisesti ees taas. sitten hän kertoi pääkohdat. mies saattaa herätä muutaman minuutin kuluttua laukeamisesta tai jatkaa uniaan aamuun asti. Mutta että hän ei muista tästä mitän. Vannotti myös minua etten ota asiaa koskaan puheeksi hänen miehensä kanssa. Ja lupasi selittää asian tarkemmin myöhemmin. Sanoi vielä että ottaa siltä nyt suihin, ettei jää edes mitään tahroja ihmeteltäväksi. Myöhemmin kävimme siskoni kanssa asiasta pitkän keskustelun. Onneksi kävimme. Olin aika järkyttynyt tuosta tapahtumasta. Siskoni ei muuten enää ole kyseisen miehen kanssa.

Vierailija
16/69 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen juurikin mökillä kuullut ensi kerran seksomniasta. Ja myös saanut elämäni ainoan kokemuksen asiasta. en tosin ihan omakohtaista, mutta melkein. Kyseessä oli siskoni mies. Aika kevyesti sisko asian minulle kyllä lähtökohtaisesti esitti. Siskonmies oli jo sammunu pikkuisen makuukammarin laverille kun me kömmittiin nukkumaan. Nukuttiin siskon kanssa oikeassa "siskon petissä" lattialla. Oltiin jo melkein unessa kun sisko yhtäkkiä tokaisi, että ei tartte välittää jos yöllä tapahtuu jotain. Kehtotti vaan pitämään suun kiinni ja pään tyynyssä. Kertoi vasta pitkän inttämien jälken, että hänen miehensä saattaa ainakin runkata unissaan kun on noin humalassa. Ja sanoi että voi se lähteä liikkeellekin. Minä nauroin koko asialla ja kehotin muistaakseni siskoani antamaan miehelleen vähän useammin ettei sen tarvi unissaan runkata. Taisin ehdottaa, että otetaan se valmiikse jo tähän meidän väliin niin voidaan sitten seurata tapahtumia oikein aitiopaikalta. Tajusin kyllä, että sisko ei selvästikään ollut näsäviisaista kommenteistani huvittunut.

Ennen nukahtamista päätin vielä (tyhmyyttäni?) riisua paitani kun oli niin hiivatun kuuma. Siskoni nosti siitä metelin, mutta minä vaahtosin hänelle että eiköhän se ole ihan sama jos paljastan pari pientä tisua huoneessa, jossa joku meinaa kuitenkin runkata yön aikana!

Yöllä sittten kävin veskissä ja sieltä palatessani pelästyin aivan tajuttomasti. Törmäsin makkarin ovella siskonmieheeni. Hän oli ilmeisesti poistumassa makkarista ja siis törmsimme ihan fyysisesti. Tajusin heti että hän on alasti ja se oli tosiaankin häne kalunsa joka minuun osui. Luulin ehkä hetken, että hän oli ottanut vaan tukea minusta ettei kaatuisi, mutta sitten minulle kyllä selvisi että hän ihan oikeasti puristelee rintojani. Huusin varmaan apua tai jotain sinne päin. Ainakin jokin sai siskoni liikkeelle. Hän oli pystyssä kuin kenguru ja jakoi ohjeita: älä liiku, älä tee mitään, seiso paikallasi, ole hiljaa. Olin kyllä ihan kauhusta jäykkänä, mutta ehdin silti jo vaistomaisesti riuhtaista hänen kätens rinnoiltani enne kuin tajusin siskoni komennot. Siskoni ohjeisti edelleen: Anna koskea. Se ei muista tästä mitään. Kun mies tarrasi uudestaan rintoihini oli siskoni jo paikalla ja tarrasi miehensä kaluun. Seurasi kuin hidastetun elokuvan kohtaus. Mies puristeli hetken rintojani, irrotti otteensa, tarrasi pakaroihini, veti minut vasten kaluaan, työnsi ehkä kerran ees taas, irrotti otteensa, kääntyi kohti siskoani ja rupesi hamuamaan hänen rintojaan. Siskoni veteli hänen kaluaan eestas ja samalla ikäänkuin "talutti" hänet takaisin laverille ja kaatoi selälleen. Mies ei vastustellut yhtään. Olit yllättynyt miten rauhallinen siskoni oli. Hän käänsi katseensa minuun ja kehotti menemään takaisin sänkyyn samalla vedelleen miehensä penistä rauhallisesti ees taas. sitten hän kertoi pääkohdat. mies saattaa herätä muutaman minuutin kuluttua laukeamisesta tai jatkaa uniaan aamuun asti. Mutta että hän ei muista tästä mitän. Vannotti myös minua etten ota asiaa koskaan puheeksi hänen miehensä kanssa. Ja lupasi selittää asian tarkemmin myöhemmin. Sanoi vielä että ottaa siltä nyt suihin, ettei jää edes mitään tahroja ihmeteltäväksi. Myöhemmin kävimme siskoni kanssa asiasta pitkän keskustelun. Onneksi kävimme. Olin aika järkyttynyt tuosta tapahtumasta. Siskoni ei muuten enää ole kyseisen miehen kanssa.

Hurja kokemus! Itselläni on sexsomniasta vain positiivisia kokemuksia, mutta uskon, että tuo on järkyttänyt ja kovasti. Itse olen siis harrastanut seksiä (tai hän on nuollut minua), kun poikaystäväni on sexsomnian vallassa ja olen nauttinut siitä usein jopa suunnattomasti. Hän myös rauhoittuu nopeasti, jos sanon hänelle ääneen, että ei tänään tai jotain muuta vastaavaa. Aika pelottavaa miten siskosi poikaystävää on pitänyt taluttaa ja muuta. Oman poikaystäväni kohdalla olen saanut tilanteen hallintaan suhteellisen helposti. Joskus jopa juttelen hänen kanssaan hieman, mutta en mitään erikoisia, koska tiedän ettei hän muista niistä seuraavana päivänä mitään. Ja usein hän kysyy myös usein mitä sanoin, jos puhumme jotain. Sexsomnia on kyllä todella erikoinen asia ja kokeilemme poikaystävämme kanssa sitä joskus aivan tarkoituksella. Hänen on nimittäin aina käytävä humalassa nukkamaan, että se toimii.

Vierailija
17/69 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus yläaste ikäisenä se oli helvetin noloa kun joskus äitini huomautti että voisinko voihkia öisin hiljempaa jottei koko talo heräisi.

Minä sain aikanaan kuulla teini-ikäisen tyttäreni kautta että poikani masturboi unissaan. Yh-äitinä ei ollut miestä tukena mutta ihmeen hyvin tällaisia nolojakin asioita pystyy käsittelemään kun on pakko. Minua siinä taisi silti enemmän nolostuttaa kuin teini-ikäisiä lapsiani.

Vierailija
18/69 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Festareilla viime kesänä kahden tyttökaverin kanssa teltassa yötä ja jostain siihen oli eksynyt yks poikakin mukaan. Yöllä sitten heräsin kun se tökki kalulla peppuun. Vähän aikaa kesti ennen kun tajusin että unessahan se on tai ainakin näyttelee olevansa. Tökin muut hereille ja "pikkuhiprakassa" siinä tyttöjen kanssa sitä sitten kukin vuorollamme auteltin. Lauettuaan se heräs ja oli (ainakin olevinaan) ihan pihalla koko jutusta. Sepitti just tästä seksomniasta. Jotenkin vaan luulen että jätkä näytteli että sai suihinoton. Ihan sama mulle, hauskaa se oli!

Vierailija
19/69 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkein kun lukisi omaa päiväkirjaa! Ihan samalla tavalla peniksestä kiinnipidellen olen omaa miestäni usein "talutellut". Epämiellyttävien ja nolojen kokemusten jälkeen vältämme yhteismajoituksia. Erityisesti jos hän on nauttinut alkoholia. Samassa talossa sentään voidaan läheisten ystävien kanssa yöpyä, mutta "siskonpetissä" tai samassa makkarissa nukkuminen ei tule kysymykseenkään kuin oman siskoni kanssa.

Vierailija
20/69 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon parhaat naurut tästä :D