Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksomniasta.

Mies26v
30.06.2016 |

Minulle paljastui pari viikkoa sitten, että minulla on seksomnia. Erinäisten selvittelyjen kautta kävi ilmi, että seksomnia ilmenee ainoastaan humalassa. Onko palstalla mahdollisesti muita seksomniasta "kärsiviä?"

Asia tuli ilmi, kun nykyinen kumppanini alkoi kysellä minulta yöllisistä hiplailuista. Minä en muistanut mitään tapahtuneen. Niin humalassa en kuitenkaan koskaan ole, että muisti menisi. Hiplailuista puhuttaessa kävi ilmi, että olemme myös harrastaneet pari kertaa seksiä niin, että minä en niitä kertoja muista. Yöllisiä kertoja siis. Juomiseksi on riittänyt siis ihan muutama lasillinen ennen nukkumaan menoa.

Olisi kiva kuulla miten muilla?

https://en.wikipedia.org/wiki/Sleep_sex

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla taas vähän pidempi aktiivisuuskausi aluillaan. Kolmas peräkkäinen yö takana. Viime yönä sattui "hauska" juttu. Heräsin yöllä miehen jo kääntäessä minua selinmakuulle. Oli kuitenkin pakko tönäistä hänet pois. Oli nimittäin sen verran kova pissahätä että oli pakko käydä veskissä ennen kuin päästän hänet päälleni. Sain pöksyt nillkoihin ja ehdin istahtaa pytylle kun pelästyin aivan suunnattomasti. Mieheni seisoi kuin tyhjästä tulleenna suoraan edessäni. Ei ollut ongelmia pissata :D. Pelästyin niin sairaasti, että olisi lirahtanut  ilman hätääkin. Kaikki tapahtui äärimmäisen nopeasti. Ainoa "järkevä" ajatukseni oli, että hän aikoo pissata ja että minä istun siinä pytyllä ja että saan sitä päälleni. Ja sitten iski jo suoranainen pakokauhu kun lämmintä nestettä roiskahti rinnoilleni. Samassa mieheni olikin jo matkalla kohti makkaria ja minä tajusin "ilokseni" että pitkin etumustani valuva neste onkin spermaa. Makkariin päästyäni mies oli jo aivan rauhassa omalla paikallaan. Hän heräsi vasta aamulla ja lähti töihin, eikä ole edes tietoinen vielä viime yön tapahtumista. Ei tämä eka kerta ollut kun mieheni käveli unissaan, mutta ei niitä montaa kertaa ole. Ja nekin kaikki tässä ihan lähiaikoina.

Minä olisin varmaan saanut sydärin tuosta! Ei ole oma mies koskaan kävellyt sexsomnian aikana. On pari kertaa noussut istumaan sängyn laidalle ja kerran seisomaan mutta palannut joka kerta takaisin sänkyyn minua "pöyhimään". 

Vierailija
62/69 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeekö miehelle unissaan siis normaalista paljonkin poikkeavia asioita? Esim jotain sellaista mitä ei muuten tekisi?

Miun poikaystävä tekee asiat lähes samalla tavalla kuin normaalistikin, ihan vain todella pienesti poikkeavia asioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten paljon kerrotte yön tapahtumista omille puolisoillenne?

Minä kerron hänelle aina kaiken, koska hän haluaa tietää ja häntä aina pelottaa/nolottaa, että tekeekö hän jotain mistä en pidä. Hän ei ole koskaan tehnyt mitään muuta kuin ihania ja kiihottavia asioita.

N27

Vierailija
64/69 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekeekö miehelle unissaan siis normaalista paljonkin poikkeavia asioita? Esim jotain sellaista mitä ei muuten tekisi?

Miun poikaystävä tekee asiat lähes samalla tavalla kuin normaalistikin, ihan vain todella pienesti poikkeavia asioita.

Kyllä tekee. Todella erikoisiakin asioita. Sellaisikin, joita ei suostuisi tekemään hereillään.

Vierailija
65/69 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut kähmiväni kumppaniani joskus öisin unissani/puoliunissani, kuitenkin tiedostamattani ja tahtomattani. Kumppanini herää usein, toisinaan on puoliunessa - joskus rakastelemme ja joskus puuhastelut päättyvät univaiheeseen. Usein ainakin toisella meistä on muistikuvia tapahtuneesta, keskustelemme asiasta aktiivisesti, mutta yökähmintä ei ota loppuakseen. En osaa sanoa mistä johtuu,  tapaukset toistuvat epäsäännöllisesti. Alkoholin nauttiminen sekä työstressi liittynevät ainakin jotenkin tapauksiin. Kaikkinensa tämä seikka on varsin kiusallinen ja epämiellyttävä, sillä unissani minulla ei ole tapana kysellä onko seksin harrastaminen okei. Kumppanini ei ainakaan vielä koe tulleensa yöllisen raiskauksen kohteeksi, mutta koen että tässä on semmoiselle hurja riski. Mutta keneen raiskaus kohdistuu ja mistä on oikeasti kyse silloin jos kumpikaan osapuolista ei toivo seksiä?

Onko kenelläkään ideoita tai kokemuksia kuinka tuota yöllistä säätämistä voisi välttää?

Vierailija
66/69 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sama asia kuin laukeat unissasi. Terveen merkki. Jos sisältyy toinen osapuoli, niin kyllä se toinen osapuoli on se, joka siihen seksiin suostuu ja joka antaa vartalonsa sitä varten. Nimittäin Seksomnia on seksiuni, jonka aikana laukeat. Yksin tai kaksin tai sadan kanssa, ei merkitystä. Esiintyy vain hyperseksuaalivartalon (hormoniarvot normaaliin verrattuna kolminkertaiset ja ihan normaalia hyperseksuaalille ihmiselle) omaavalla ihmisellä. Nuorilla, alle 16-vuotiailla voimakkaimpina, mutta kun tottuvat "osaavat käskeä" vartalonsa pysymään peiton alla. Noin tarvitsee siis vain ajatella joka ilta, aikaa se kyllä vie, itselläni meni 8 vuotta ja sitten saan seksiuniorgasmini kyljellään peittoa vasten.

Milo (Psykiatrian opiskelija Wales)

Vierailija
67/69 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole seksiä ollut n. viikkoon, ja jostain syystä halut pinnalla muutenkin, niin silloin kuulemma runkkailen unissani. Itse joskus havahduin myös runkkailuuni.

Ja jokunen kerta olen hyväillyt unissaan vaimoa, josta onkin sitten tullut seksiä, johon olen herännyt. Ihan ok herääminen kun tajuaa mitä on tekemässä. 🙂

Vierailija
68/69 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ole koskaan tälläistä kuullutkaan. Mutta nyt kun alkaa miettimään, niin erään ex kumppanin kanssa kävi pari kertaa niin, että havahduttiin kumpikin harrastamasta seksiä keskenämme keskellä yötä. Ihan mies oli päälläni panemassa. Heräsin ensin, enkä ollut kaukana orgasmista. Mieheni havahtui puheeseeni, koska sanoin että wtf, sullahan ei ole kumia.

Lähinnä naurettiin asialle, mutta emme käyttäneet noina aikoina mitään kumia kummempaa ehkäisyä, ja se hieman huoletti koska kumpikaan meistä ei ollut tietoinen mitä tuolloin tapahtui.

Vierailija
69/69 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

65:nen, itselläni kähmintää ja muuta lähentelyä vähentää illalla seksin harrastelu. Vaikka omin käsin orkut. Tällöin en kuulemma harrastele unirunkkailuakaan.

Englanninkielinen Wikipedia antaa muuten hyvää tietoa ko. aiheesta.

Mm. Stressi, uniapnea, ja jotkin yleiset lääkkeet saattavat aiheuttaa ongelman.