Mitä 67 tarkoittaa?
Olen 85 vuotias enkä ymmärrä. Lapsenlapseltani olen kysynyt mutta se ei ole vastannut. Menen nyt vanhainkotilounaalle.
Kommentit (15)
Kummelihokemat sentään tarkoitti jotain, tuo 67 ei.
Se on vaan sellainen numero, vähän pienempi kuin 70. Älä siitä huolehdi, kyllä maailmaan numeroita mahtuu.
Ei yhtään mitään. Aivoton meemi aivottomille lapsille.
Ei näytä kukaan muukaan tietävän, kaikki vaan hokee.
'Six seven' eli 67 ei varsinaisesti tarkoita mitään, minkä vuoksi sitä voi käyttää oikeastaan missä yhteydessä tahansa. Tipahditko jo kärryiltä? Alun perin hokema on peräisin artisti Skrillan kappaleesta Doot Doot, jossa räppäri lausuu kyseiset numerot.
Kai se on vähän niinkuin hyväntahtoinen tervehdys ilman senkummempaa merkitystä.
Eihän ne nuoret ittekään oikein tiedä mitä se tarkoittaa, se nyt vaan on sellainen trendikäs hokema. Vertaa esim. "kikkeliskokkelis"
Ei hemmetti tätä myötähäpeän määrää. Nykyajan kakaroilla on kyllä surkeita "meemejä". Ennen vanhaan meemeissä oli sentään joku idea ja järki. Näissä 67 ja skipididipi-wittujouou-toileteissa ei ole mitään järkeä.
Tarkoittiko 69:ää? Sen minäkin tiedän, mitä se tarkoittaa. 67 on minulle pelkkä luku, enkä tiedä, mitä se tarkoittaa.
Täältä löytyy vastaus 67:ään ja muihinkin nykyohokemiin:
Z- ja alfa.sukupolvi hokee nyt six seven - tästä siinä on kyse
tarkottaa samaa kuin sill' viissii