Seksomniasta.
Minulle paljastui pari viikkoa sitten, että minulla on seksomnia. Erinäisten selvittelyjen kautta kävi ilmi, että seksomnia ilmenee ainoastaan humalassa. Onko palstalla mahdollisesti muita seksomniasta "kärsiviä?"
Asia tuli ilmi, kun nykyinen kumppanini alkoi kysellä minulta yöllisistä hiplailuista. Minä en muistanut mitään tapahtuneen. Niin humalassa en kuitenkaan koskaan ole, että muisti menisi. Hiplailuista puhuttaessa kävi ilmi, että olemme myös harrastaneet pari kertaa seksiä niin, että minä en niitä kertoja muista. Yöllisiä kertoja siis. Juomiseksi on riittänyt siis ihan muutama lasillinen ennen nukkumaan menoa.
Olisi kiva kuulla miten muilla?
Kommentit (69)
D[/quote]
Siinäpä naurat kun rakkaasi puskee päälle keskellä yötä ja kairaa sua perseeseen. Eikä itse oo edes tällä planeetalla kun herää! Suksi v..tuun, ja hanki omat ongelmat.[/quote]
Voi ei. Eikö rakkaasi siis lopeta vaikka tekisit mitä? Itse olen vielä selvinnyt ihan sanomalla hänelle, että lopeta tai muuta vastaavaa. Luuletko, että tilanne voi pahentua?
Vierailija kirjoitti:
D
Siinäpä naurat kun rakkaasi puskee päälle keskellä yötä ja kairaa sua perseeseen. Eikä itse oo edes tällä planeetalla kun herää! Suksi v..tuun, ja hanki omat ongelmat.
Voi ei. Eikö rakkaasi siis lopeta vaikka tekisit mitä? Itse olen vielä selvinnyt ihan sanomalla hänelle, että lopeta tai muuta vastaavaa. Luuletko, että tilanne voi pahentua?
Lopettamaan en saa, mutta pystyn nykyään sentään edes kontrolloimaan. Ei takuulla lopeta ennen kun on lauennut. Ja yrittää melkein aina anaaliin, mitä ei koskaan valveilla edes halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
D
Siinäpä naurat kun rakkaasi puskee päälle keskellä yötä ja kairaa sua perseeseen. Eikä itse oo edes tällä planeetalla kun herää! Suksi v..tuun, ja hanki omat ongelmat.
Lopettamaan en saa, mutta pystyn nykyään sentään edes kontrolloimaan. Ei takuulla lopeta ennen kun on lauennut. Ja yrittää melkein aina anaaliin, mitä ei koskaan valveilla edes halua.
Onneksi pystyt sentään kontroloimaan häntä.
Voisiko joku sexsomniasta kärsivä tai pikemminkin heidän puolisonsa sanoa, että ilmeneekö se siis joka yö vai ainoastaa humalassa vai miten? miten kannattaa toimia, jos ilmenee kourimista vai muuta vastaavaa? Päteekö tässä vaivassa sama kuin unissakävelijöillä, että heitä ei saa herättää kesken kaiken?
Mulla tapahtuu harvoin ja se on yleensä silloin kun on vähän puutteessa. Kourin tissejä ja tuon itseni lähemmäksi ja saatan pökkiä ja olla muutenkin kiihkeenä. Joskus menee kiihkeäksi pikayhdynnäksi, jos vaimo käyttää tilaisuuden hyväkseen. Aamulla en tosiaan muista asiasta mitään, paitsi jos siitä mainitaan, niin sitten tulee hämäriä muistikuvia. Joskus saatan vähän herätä toimituksen aikana ja käydä pesemässä vehkeeni sen jälkeen. Mutta homman saa myös helposti lopetettua niin, että mut vain ohjaa kääntämään kylkeä tms. Saatan myös itse lopettaa sen aivan yhtäkkiä.
Hommaan ei vaikuta se, kenen vieressä nukkuu. Siksi on pitänyt jo nuorena olla tarkkana ettei ala nukkumaan kenenkään sellaisen vieressä kenen kanssa ei sekstailisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku sexsomniasta kärsivä tai pikemminkin heidän puolisonsa sanoa, että ilmeneekö se siis joka yö vai ainoastaa humalassa vai miten? miten kannattaa toimia, jos ilmenee kourimista vai muuta vastaavaa? Päteekö tässä vaivassa sama kuin unissakävelijöillä, että heitä ei saa herättää kesken kaiken?
Joskus on kausia, että ilmenee melkein joka yö. Joskus taas on pitkiä aikoja, ettei ilmene ollenkaan. Meillä alkoholinkäytöllä ei ole oleellista vaikutusta asiaan. Se miten pitää toimia kun yöllä heräät siihen että mies kourii rintoja, pökkii peppuun tai repii pikkareita jalasta, se on ihan jokaisen on asia. Voi miehen herättää jis saa hereille. Itse en kovin helposti miestäni saa hereille, enkä oikeastaan edes haluakaan. Touhutkoon hetken ihan rauhassa niin se on sillä kertaa sitten ohi.
Sama meillä: on pitkiä aikoja ettei tapahdu mitään ja sitten se yhtäkkiä vaan alkaa. Joskus se on yhden yön juttu, mutta useimmiten "aktiivisuusjakso" kestää muutamasta yöstä pariin kolmeen viikkoon. Se saattaa toistua joka yö tai parin yön välein, joskus jopa useita kertoja saman yön aikana. Ennakolta on täysin mahdotonta tietää koska se alkaa ja kauanko se kestää. Ei tiedä, oliko se vaan yhden yön juttu vai toistuuko esim. parin yön jälkeen. Kun on noin viikko aikaa edellisestä kerrasta, voi olettaa että tällä kertaa se on taas hetkeksi ohi. Vuosien kokemuksen perusteella olen varma ettei minun seksuaalisella aktiivisuudellani tai mieheni "puutostilalla" ole mitään vaikutusta asiaan. Alkoholilla on vaikutusta, mutta meidän tapauksessamme sillä on paljon suurempi vaikutus siihen mitä yöllä tapahtuu, kuin siihen tapahtuukö yöllä ylipäätänsä jotain vai ei. Yhteisesti olemme jo aikoja sitten sopineet, ettei mieheni käytä alkoholia ollenkaan silloin kun aktiivinen kausi on meneillään. Muutenkin hän käyttää alkoholia erittäin maltillisesti. Selkeästi humalassa hän on ihan muutaman kerran vuodessa. Vaikka todennäköisyys on todella pieni, minä varaudun aina ennakolta siihen että aktiivisuus alkaisi juuri sinä yönä kun hän on illalla nauttinut runsaasti alkoholia. Samoja asioita saattaa tapahtua muinakin öinä, mutta humalassa mieheni on paljon vaikeammin kontrolloitavissa.
Meillä yölliset tapahtuma vaihtelevat muutenkin todella paljon ja itse harkitse aina tapausohtasesti miten toimin. En osaisi neuvoa yleispätevästi edes sitä, miten oman mieheni kanssa tulisi toimia. Vielä vaikeampaa on neuvoa miten jonkun vieraan miehen (tai naisen) kanssa pitäisi toimia. Tässäkin keskustelussa on käynyt ilmi, että käyttäytyminen voi tapauskohtaisesti olla hyvin erilaista. Osa on helppo saada "tottelemaan" tai heräämään, ja osa taas on paljon vaikeammin kontrolloitavissa. Mikään tässä keskustelussa kuvattu tai kerrottu asia ei yllätä minua. Uskoisin, että oma mieheni on parhaimmillaan yksi helpoimmista tapauksista ja pahimmillaan yksi kaikkein vaikeimmista.
Meillä aika yleistä. Ei voi johtua alkoholista kun mies ei käytä sitä lainkaan. Alkaa samoin ja on muutenkin hyvin samanlaista joka kerta. Tunnustelee ensin vartaloani ihan kuin tutkisi onko se minun ja miten päin makaan. Joskus tuntuu kuin pienikin uusi tai normaalista poikkeava asia saisi hänet epäröimään onko oikean naisen kimpussa. Esimerkiksi jos vaikka nukun paita päällä kun normaalisti nukun alasti hän saattaa tutkia paitaani pitkään ihmeissään että mikä se on. Kun hän löytää rintani on ihan selvä että hän ymmärtää minun olevan oikea nainen. Mitään erikoista rinnoissani ei ole, mutta kai hän ne sitten tunnistaa minun rinnoikseni. Luulen että hän lopettaisi koko touhuamisen jos ei tietäisi olevansa minun kanssani. Hän ei ole koskaan pakottanut minua mihinkään. En tosin ole koskaan yrittänyt millään tavalla vastustaa häntä joten en tiedä mitä silloin tapahtuisi. Jos minun tekee mieli ohjaan hänet sisääni. Selinmakuulla se onnistuu yleensä ihan helposti, mutta erittäin harvoin hän laukeaa sisääni ja lauettuani itse annan hänen tehdä omia juttujaan. Silloinkin kun itse ei tee mieli, annan hänen touhuta ihan rauhassa omia juttujaan. Hän on erityisen kiinnostunut rinnoistani. Kun annan hänen touhuta ihan vapaasti, riittää että makaan "lahnana" hänen allaan. Ihan turha silloin levittää jalkoja koska hän ei varmasti tule sisääni vaan kipuaa hajareisin päälleni. Usein hän vaan runkkaa päälläni kunnes laukeaa rinnoilleni. Joskus hän työntelee penistään rintojeni väliin. Rintani tuntuvat olevan hänelle erityisjuttu. Mutta vain kun hän on unissaan. Hereillä ollessaan hän ei kiinnitä niihin mitään erityishuomiota. Tykkää hän niistä hereilläkin, mutta ei se ole sama asia. Hänellä ei ole koskaan mitään muistikuvia yöillisistä tapahtumista. Olen huomannut, että yöllisen touhuamisen jälkeen hän on seuraavana päivänä usein ärtyisä ja tosi väsynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoisitko miten saat kontrolloitua? Samoin kuin nuo muutkin (kalusta taluttamalla) vai miten? Millaisissa tilanteissa ja onnistuuko se aina?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus yläaste ikäisenä se oli helvetin noloa kun joskus äitini huomautti että voisinko voihkia öisin hiljempaa jottei koko talo heräisi.
Minä sain aikanaan kuulla teini-ikäisen tyttäreni kautta että poikani masturboi unissaan. Yh-äitinä ei ollut miestä tukena mutta ihmeen hyvin tällaisia nolojakin asioita pystyy käsittelemään kun on pakko. Minua siinä taisi silti enemmän nolostuttaa kuin teini-ikäisiä lapsiani.
Fiksu tytär sulla. Näistä asioista kannattaakin puhua. Nykynuoret on näissä asioissa paljon fiksumpia kuin me seitkytluvun teinit.
Vierailija kirjoitti:
Kertoisitko miten saat kontrolloitua? Samoin kuin nuo muutkin (kalusta taluttamalla) vai miten? Millaisissa tilanteissa ja onnistuuko se aina?
Ohjeita ja neuvoja kaipailtaisiin täälläkin.
Vierailija kirjoitti:
Hommaan ei vaikuta se, kenen vieressä nukkuu. Siksi on pitänyt jo nuorena olla tarkkana ettei ala nukkumaan kenenkään sellaisen vieressä kenen kanssa ei sekstailisikaan.
Olen eri mieltä tuosta. Olen melko varma ettei mieheni tekisi mitään muiden kuin minun kanssani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri mieltä tuosta. Olen melko varma ettei mieheni tekisi mitään muiden kuin minun kanssani.
Minä myös. Kerroinkin tuossa jo pari viestiä aiemmin miten mieheni aina tutkiskelee minua aivan kuin tutkisi olenko oikea nainen. Rintani tuntuvat olevan se mistä hän tunnistaa minut oikeaksi. Ei tosin ole kokemuksia mitä tapahtuisi jos paikallani olisikin joku muu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä myös. Kerroinkin tuossa jo pari viestiä aiemmin miten mieheni aina tutkiskelee minua aivan kuin tutkisi olenko oikea nainen. Rintani tuntuvat olevan se mistä hän tunnistaa minut oikeaksi. Ei tosin ole kokemuksia mitä tapahtuisi jos paikallani olisikin joku muu.
Tässäkin on sitten varmaan selkeitä eroja eri ihmisten välillä. Itse tiedän vamuudella mieheni "lähennelleen" minun lisäkseni ainakin siskoani ja kahta ystävääni. Nämä siis sinä aikana kun me olemme olleet yhdessä ja vain ne tapaukset jotka olen itse päässyt näkemään. Näiden lisäksi epäilen vahvasti jotain tapahtuneen ainakin yhden ystäväni kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässäkin on sitten varmaan selkeitä eroja eri ihmisten välillä. Itse tiedän vamuudella mieheni "lähennelleen" minun lisäkseni ainakin siskoani ja kahta ystävääni. Nämä siis sinä aikana kun me olemme olleet yhdessä ja vain ne tapaukset jotka olen itse päässyt näkemään. Näiden lisäksi epäilen vahvasti jotain tapahtuneen ainakin yhden ystäväni kanssa.
Mitä miehesi teki noiden muiden naisten kanssa? Kerroit että "lähenteli". Tekikö muuta vai lopettiko itse? Käyttäytyikö samoin kuin sinun kanssasi? Onko miehelläsi jotain tiettyä "rituaalia" kun aloittaa? Siis tollasta samantapaista kun minun miehelläni on tuo minun tutkiminen ja rintojen "etsintä"?
Vierailija kirjoitti:
Mitä miehesi teki noiden muiden naisten kanssa? Kerroit että "lähenteli". Tekikö muuta vai lopettiko itse? Käyttäytyikö samoin kuin sinun kanssasi? Onko miehelläsi jotain tiettyä "rituaalia" kun aloittaa? Siis tollasta samantapaista kun minun miehelläni on tuo minun tutkiminen ja rintojen "etsintä"?
Ei ole mitään tiettyä rituaalia. Koskaan ei tiedä mitä hän milläkin kertaa haluaa. Ärsyyntyy aika helposti jos ei saa tehdä mitä haluaa. Yleensä annan hänen touhuta ja peuhata ihan rauhassa. Ei hän mitään pahaa koskaan tee. Alkoholilla ei ole oletettavasti suoranaista vaikutusta asiaan. Kaikki nuo muitten naisten lähentelyt on kyllä tapahtunut humalassa. Myös naiset olivat vahvassa humalassa. Hän ehti laukeamaan toisen ystäväni kanssa ennen kuin ehdin apuun. Ystäväni oli käytännössä sammunut eikä hän tai kukaan muukaan meistä tiedä mitä silloin tapahtui. Varmaa on vain se että jotain mieheni oli tehnyt. Toiselle ystävälleni hän ei ehtinyt tehdä paljon mitään. Olen silti vakuuttunut, ettei hän olisi sitä lopettanut ilman minun väliin tuloani. Siskoni sai mieheni "kimppuunsa" ihan omilla teoillaan ja siis oli itse syyllinen. Ainakaan tässä tapauksessa mieheni ei yhtään vierastanut "kohdettaan". Ei vaikka olin itse läsnä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitin kontroloinnilla lähinnä sitä että saan nykyään hänet tyytymään muuhunkin kuin anaaliin. Ei aina onnistu mutta useimmiten. Samaa tekniikkaa käytän. Ainoastaan penistä stimuloimalla saan hänet pysymään edes jotenkin rauhallisena. Anaalin sijaan hän tyytyisi varmaan joka kerta suihinottoon. Yritän kuitenkin saada hänet sisääni. Suihinotossa ei olisi muuten mitään vikaa mutta kun hän saattaa tarraa tukkaan ja työntyy liian syvälle.
Pyydän anteeksi aloitusviestini rumaa kielenkäyttöä. Ottaa vaan pannuun nuo asiasta mitään tietämättömät naureskelijat. Ja sattui just edellisyönä olemaan itsellä vaikea yö.
Vierailija kirjoitti:
Siskoni sai mieheni "kimppuunsa" ihan omilla teoillaan ja siis oli itse syyllinen. Ainakaan tässä tapauksessa mieheni ei yhtään vierastanut "kohdettaan". Ei vaikka olin itse läsnä.
Siskosi teki mitä ja oli syyllinen mihin? Olit itse läsnä ja teit mitä? Teitkö mitään? En ymmärrä miksi syyllistät siskoasi.
Puhuuko teidän puolisot sexsomnian aikana? Minun poikaystäväni puhuu joskus jopa aika normaaleja ihan omasta aloitteestaan, mutta toisinaan hän taas on aika hiljainen ja vastaa minun kysymyksiini aika hitaasti. Hän siis saattaa puhua ennen seksiä, hieman sen aikana (mitä nyt seksin aikana yleensä muutenkin sanotaan. Ei mitään keskusteluja silloin tietenkään) tai seksin jälkeen.