Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä alan nyt vähän kyllästyä tuohon Orpoon. Alkaako kukaan muu?

Vierailija
30.06.2016 |

Juuri kun totuin ulkoiseen olemukseensa, joka näyttää rusakolta ajovaloissa, ja kestin ministerivaihdoksetkin, niin nyt kaveri räkyttää joka ilta jostakin asiasta ja arvostelee muita. Tällä kertaa Timpan Englanninmatkasta. Eikö sitä nyt ihminen saa matkustella kesällä? Jos olisi vielä sisäministeri, varmaan jäädyttäisi meidän kaikkien passit.

http://www.hs.fi/politiikka/a1467261279856

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pikku-petellä nyt noussut vähän hattuun tää julkisuus. Pikkusen liikaa luuloja ittestään, kannattais nyt ottaa vähän rauhallisemmin. Muuten alkaa muistuttaa ihan Kimmo Tiilikaista.

Vierailija
2/8 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin kuvattu tuo ulkoinen habitus, pojot! Itse en ole alkuunkaan pitänyt koko miekkosesta. Jotain sellaista siinä on...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok

Vierailija
4/8 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut ärsyttävä mulkku jo pidemmän aikaa. En kyllä pitänyt Stubistakaan, vaikka kokoomuksen äänestäjä olen. Sauli Niinistö on hyvä.

Vierailija
5/8 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä nyt pahoitin mieleni rusakoiden puolesta.

Vierailija
6/8 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos ministereiden kerran pitää kaiken aikaa miettiä, miltä heidän toimintansa ties kenen (yleensä EU:n) silmissä näyttää, niin voisi Orpokin vähän hillitä tuota negatiivisuuttaan. Alkaa olla jo pms-tasoa.

Vierailija
7/8 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kyllästynyt jo vuosia. Siitä asti kun Orpo vain paikallispoliitikkotasolla Turussa vaikuttanut... Terveisin yksi kaikkien monien turkulaisten puolesta (kuten klassinen yleisöosastonimimerkki kuuluu, heh).

8/8 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri kun totuin ulkoiseen olemukseensa, joka näyttää rusakolta ajovaloissa, ja kestin ministerivaihdoksetkin, niin nyt kaveri räkyttää joka ilta jostakin asiasta ja arvostelee muita. Tällä kertaa Timpan Englanninmatkasta. Eikö sitä nyt ihminen saa matkustella kesällä? Jos olisi vielä sisäministeri, varmaan jäädyttäisi meidän kaikkien passit.

http://www.hs.fi/politiikka/a1467261279856

Kyseessä on työmatka koska puolue on maksanut Soinin matkan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän