Minä alan nyt vähän kyllästyä tuohon Orpoon. Alkaako kukaan muu?
Juuri kun totuin ulkoiseen olemukseensa, joka näyttää rusakolta ajovaloissa, ja kestin ministerivaihdoksetkin, niin nyt kaveri räkyttää joka ilta jostakin asiasta ja arvostelee muita. Tällä kertaa Timpan Englanninmatkasta. Eikö sitä nyt ihminen saa matkustella kesällä? Jos olisi vielä sisäministeri, varmaan jäädyttäisi meidän kaikkien passit.
Kommentit (8)
Hyvin kuvattu tuo ulkoinen habitus, pojot! Itse en ole alkuunkaan pitänyt koko miekkosesta. Jotain sellaista siinä on...
Ollut ärsyttävä mulkku jo pidemmän aikaa. En kyllä pitänyt Stubistakaan, vaikka kokoomuksen äänestäjä olen. Sauli Niinistö on hyvä.
Mä kyllä nyt pahoitin mieleni rusakoiden puolesta.
Siis jos ministereiden kerran pitää kaiken aikaa miettiä, miltä heidän toimintansa ties kenen (yleensä EU:n) silmissä näyttää, niin voisi Orpokin vähän hillitä tuota negatiivisuuttaan. Alkaa olla jo pms-tasoa.
Olen ollut kyllästynyt jo vuosia. Siitä asti kun Orpo vain paikallispoliitikkotasolla Turussa vaikuttanut... Terveisin yksi kaikkien monien turkulaisten puolesta (kuten klassinen yleisöosastonimimerkki kuuluu, heh).
Vierailija kirjoitti:
Juuri kun totuin ulkoiseen olemukseensa, joka näyttää rusakolta ajovaloissa, ja kestin ministerivaihdoksetkin, niin nyt kaveri räkyttää joka ilta jostakin asiasta ja arvostelee muita. Tällä kertaa Timpan Englanninmatkasta. Eikö sitä nyt ihminen saa matkustella kesällä? Jos olisi vielä sisäministeri, varmaan jäädyttäisi meidän kaikkien passit.
Kyseessä on työmatka koska puolue on maksanut Soinin matkan.
On pikku-petellä nyt noussut vähän hattuun tää julkisuus. Pikkusen liikaa luuloja ittestään, kannattais nyt ottaa vähän rauhallisemmin. Muuten alkaa muistuttaa ihan Kimmo Tiilikaista.