Erikoisinta/hassuinta mitä olet nähnyt livenä, mitä vieras ihminen teki/sanoi julkisella paikalla?
Itse hämmästelin vuosia sitten, kun nuori nainen tarttui ja otti kiinni kunnolla käteensä piikkipuskan oksan?? Ei varmana sattunut yhtään.
Kommentit (1317)
Kaupan kassajonossa odotellessa vuoroani seurasin kassatädin touhuja. Jollain soi puhelin ja tämä kassatäti työnsä ohessa ajatuksissaan otti viivakoodin lukijan ja laittoi sen korvan ja olkapään väliin ja sanoi siihen "Haloo". Hetken aikaa hän vain rivakasti jatkoi tuotteiden lappamista kunnes huomasi erheensä. Totesi vain, ettei kuulostanut olevan mitään tärkeää ennen kuin laski viivakoodin lukijan paikalleen. Kyllä siinä ois suupielet nykinyt, mutta hän oli itse niin nolostuneen oloinen, että sain onneksi pidettyä pokkani.
Keski-ikäinen kännissä ollut nainen pysähtyi keskelle puistoa,huusi "PASKAAAA!" ja oikeasti paskansi housuun. Otti sitten farkut ja pikkuhousut pois,alapääkarvat ja kaikki näkyi kun alkoi pestä itseään puiston suihkulähteessa. Poliisi saapui ripeästi ja housuton naikkonen joutui maijaan.
Mun kehitysvammainen lapsi voisi puhua siihen tyylillä, mitä täällä on puhuttu jostain lapsesta joka kertoi vain laivan seinistä, lattioista yms. Enkä meinaa tätä pilkalla vaan tosijuttuna.
Junassa oli keski-ikäinen mies, joka näytti ihankuin hohto- elokuvan mieheltä, joka laittoi lyhyen matkan ajaksi kasvoihinsa unimaskin, ja niiden päälle aurinkolasit. Tuli kyllä oudot vibat miehestä muutenkin.
Viime kesänä olin menossa erääseen liikkeeseen Töölön torin varrella kaverini kanssa niin siihen kadun varteen oli pysäköitynä joku vanhempi kuntoinen auto missä oli ovet apposen avoinna ja 2-3 miestä sekä nainen mahdollisesti humalassakin yms. Se mikä meitä hätkähdytti niin se keski-ikäinen nainen oli alasti, vain pikkuhousut, tangat päällä ja veti valkoista hääpukua siinä keskellä katua. Nainen ei ollut mitenkään hoikka vaan tosi isorintainen joten kiskomista hänellä riitti. Ne miehet siinä tupakoiden hoputtivat rouvaa, mutta hitaasti se nainen laittoi sen mahdollisesti numeroa liian pienen puvun päälle. Emme tietenkään jääneet sitä pällistelemään. Totesimme vain että, on siinäkin pukeutumispaikka häihin.
Vuosia sitten tyttäreni kanssa menimme paikallisjunalla Pasilasta keskustaan ja juna oli melko tyhjä. Kun astuimme vaunuun niin vastaamme löyhähti hirveä haju: sisällä oli 4-henkinen perhe joka aivan estottomasti piereskeli minkä kerkesi ja tosiaan löyhkä oli sen mukainen. Käännyimme kannoiltamme ja he vain räkäisesti nauroi. Olimme kyllä tyrmistyneitä heidän käytöksestään. Varsinaista mallin näyttöä!
Helsingissä Esplanadin puistossa penkillä istui deegu housut kintuissa ja virtsasi. Ei siinä sinänsä, mutta häneltä puuttui nenä. Reikä keskellä naamaa. Oli melkoisen pysäyttävä näky.
Vierailija kirjoitti:
Helsingissä Esplanadin puistossa penkillä istui deegu housut kintuissa ja virtsasi. Ei siinä sinänsä, mutta häneltä puuttui nenä. Reikä keskellä naamaa. Oli melkoisen pysäyttävä näky.
Onneksi ei niistänyt.. hehheh
Vierailija kirjoitti:
Junassa oli keski-ikäinen mies, joka näytti ihankuin hohto- elokuvan mieheltä, joka laittoi lyhyen matkan ajaksi kasvoihinsa unimaskin, ja niiden päälle aurinkolasit. Tuli kyllä oudot vibat miehestä muutenkin.
Ei ehkä ollut ns terve..
Kas kuin tätä aloitusta ei oo poistettu. Täällähän oisi monelle loukkaantujalle ainesta siihen. Sivutolkulla peräti.
Nolointa ainakin oli, kun joku irvistelevä aasi huuteli "Punaliput liehuu, menkää töihin, menkää töihin!"
Vierailija kirjoitti:
Viime keväänä näin kun joku hysteerisesti huutava juopon näköinen irvistävä naamainen vaalea nainen huuteli mikrofoniin jotenkin näin. Punaliput liehuu menkää töihin menkää töihin. En tiedä mikä tämä erikoinen artisti oli mutta naama oli jostain tuttu? Olisko joku pubiruusu.
Artisti taisi olla Riikka-aasi.
Vierailija kirjoitti:
90-luvulla olin töissä siivoamassa busseja linja-autovarikolla Espoossa, niin yhdessä työvuorossa yksi työntekijöistä otti loparit niin että starttasi pihasta bussin ja ajoi sillä kotiinsa. Hänellä ei ollut edes bussikorttia.
Poliisit olivat sitten löytäneet sen bussin hänen pihastaan. Työhön kuului hakea bussit parkista ja ajaa ne sisälle halliin siivottaviksi ja pestäviksi, joten tuollainen oli mahdollista.
Tänä päivänäkin postilla töissä eräs entinen "työtoveri" joka teki samoin mutta ei ollut potkuja saanut. Eikä siis vielä tänä päivänäkään. Otti postiauton alle, ajoi sillä kotiinsa ja odotteli rauhassa työvuoron alkamista.
Kaks tuhatta luvun puolivälissä olin menossa dollarilla Oulussa QStockiin niin siinä matkalla oli kaks nättiä blondia pissalla. Tykkään shampanjasta niin kieltämättä oli kaunis ja kiinnostava näky.