Erikoisinta/hassuinta mitä olet nähnyt livenä, mitä vieras ihminen teki/sanoi julkisella paikalla?
Itse hämmästelin vuosia sitten, kun nuori nainen tarttui ja otti kiinni kunnolla käteensä piikkipuskan oksan?? Ei varmana sattunut yhtään.
Kommentit (1318)
Vierailija kirjoitti:
Juna-asemalla aasialaisnainen joi whiskasin kissanmaitoa suoraan pullosta
Töissä oli näitä ulkomaalaisia uusia jotka ei ymmärtäneet paikallista kulttuuria. Jotkin luuli ruokalassa hernekeittoa kastikkeeksi.
Viime keväänä näin kun joku hysteerisesti huutava juopon näköinen irvistävä naamainen vaalea nainen huuteli mikrofoniin jotenkin näin. Punaliput liehuu menkää töihin menkää töihin. En tiedä mikä tämä erikoinen artisti oli mutta naama oli jostain tuttu? Olisko joku pubiruusu.
Ulosti kauppakeskuksen miesten pisuaariin.
Vierailija kirjoitti:
Viime keväänä näin kun joku hysteerisesti huutava juopon näköinen irvistävä naamainen vaalea nainen huuteli mikrofoniin jotenkin näin. Punaliput liehuu menkää töihin menkää töihin. En tiedä mikä tämä erikoinen artisti oli mutta naama oli jostain tuttu? Olisko joku pubiruusu.
Se oli Itula Anderssonni. Se yritti saada omiansa viimeinkin töihin, ja ottamaan vastuuta elämästänsä. Mutta ei, ei sillä mitään vaikutusta meihin ollut. Kela/sossu järkkää meille hyvät olot, paremmat kun töissäkäyvillä. Minkäs takia sitä nyt turhaan itseänsä rasittaa, kun paremmat olot saa pleikkaa hakkaamalla ja tiellä istumalla. Orjat ne töitä tekee.
Aamuruuhkassa puliukko veti kunnon ripulit Elielin aukion bussipysäkin lasiseinään ja jatkoi matkaansa.
Pappi selitti satuja jeesuksesta. Lapsiakin nauratti.
Istuin pysäkillä linja-autossa ikkunapaikalla ja katselin ulkona kulkevia ihmisiä. Vettä oli tullut reippaasti ja maassa oli isoja lätäköitä. Eräs mies kaatui komeasti suoraan isoon lätäkköön kasvot edellä. Makasi siinä hetken ja alkoi sitten esittää uivansa rintauintia. Kyllä tämä irroitti naurut meiltä tilannetta todistaneilta.
Korkeasaaressa nuori pari oli puskan takana hommissa. Käytiin porukalla kattomassa, et mitä ne äänet on siellä puskan takana ja avara luontohan siellä oli meneillään :)
Kaupan pihalla näin, kun joku mies tuli kaupasta, laittoi ostoksensa auton takapenkille,avasi sitten takakontin luukun ja kömpi sinne konttiin sulkien luukun perässään.
Tultiin Linnanmäeltä keskellä kesäpäivää, siinä kolmosen ratikkapysäkin vieressä laitapuolen pariskunta yritti yhtyä housut kintuissa.
Vierailija kirjoitti:
Kymmenisen vuotta sitten raitiovaunussa yksi kundi ihan pokkana kaivoi meisselin esille ja alkoi virtsata sporan lattialle. Ihan seisoma-asennossa. Kyllä siinä oli ihmettelemistä.
Miten se meisseli tuohon liittyy? Avasiko hän sillä jonkun luukun sporan lattiasta ja lorotteli sinne vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kymmenisen vuotta sitten raitiovaunussa yksi kundi ihan pokkana kaivoi meisselin esille ja alkoi virtsata sporan lattialle. Ihan seisoma-asennossa. Kyllä siinä oli ihmettelemistä.
Miten se meisseli tuohon liittyy? Avasiko hän sillä jonkun luukun sporan lattiasta ja lorotteli sinne vai mitä?
Höpsö. Meisseli aka muna, kikkeli, vehje, mulkku, penis... Rakkaalla lapsella on monta nimeä.
En uskalla edes lukea ketjua.
Olen itse puhelias jännittäjä, eli uudet ihmiset ja paikat jännittävät, mutta kun osaisi olla vaan hiljaa sivustaseuraajana 🤦🏼
Puhua pälpätän hermostuksissani ummet ja lammet, ja jälkikäteen mietin, että ei helvetti tulipa taas kerrottua puolikas elämäntarina kassamyyjälle, koska tämä kysyi "ostatko paperikassin näille ostoksillesi?".
Siististi pukeutunut nuori mies salkun kädessä kaivoi esiin lusikan ja purkin kissojen tonnikalaa sekä aterioi puiston penkillä.
Lienenkö ollut n.17 ikäinen, kun kuljin jalkakäytävää. Pirtsakka mummo porhalsi ohitseni, jolloin häneltä pääsi äänekäs ja pitkä ns. vatsanpuhallus. Mummo katsahti minua hymyillen: "Poikakos se niin pieree?", ja jatkoi matkaansa ripein askelin. Kynis.mies
Joskus 2000 luvulla Helsingissä oli lukusali nimeltä Domma (Hietanimessä). Luku sali oli avoinna 1.30 yöllä.
Pänttäsin siellä useasti klo 9 jälkeen illalla.
Siellä oli usein eräs nainen joka n. klo 23.30 teki lähtöä paikaltaan ja käveli takasin. Lähti ja palasi. Teki tätä monta kertaa.
Ilm. joku fobia tai mielenterveys ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Joskus 2000 luvulla Helsingissä oli lukusali nimeltä Domma (Hietanimessä). Luku sali oli avoinna 1.30 yöllä.
Pänttäsin siellä useasti klo 9 jälkeen illalla.
Siellä oli usein eräs nainen joka n. klo 23.30 teki lähtöä paikaltaan ja käveli takasin. Lähti ja palasi. Teki tätä monta kertaa.
Ilm. joku fobia tai mielenterveys ongelma.
Kuulostaa OCD:lta...
No täällä on kaikkea mahdollista sähellystä usein ja tiuhaan. Omalle kohdalle sattunietamm: Olin rauhassa kahvilla ja eräs n.60 vuotias nainen lähestyi hitaasti kävellen ja tiiviisti katoen. Pysähtyi eteeni ja sanoi: "Nyt minä saavuin."
Ebnsinnäkin kuke hemmetti olet ja miksi luulet minun odotelleen sinun saapumistasi? En tiedä mitä leffakäsistä he mielessään elävät. Olisi oll.ut täysin eri tilanne, jos noin nelikymppinen komea mies olisi lähestynyt. Silloin olisiin saattanut jopa ilahtua ja ohittaa mielessäni omituisen lausahduksen.
2000-luvun alussa Jyväskylän Kauppakadulla kaksi miestä kuulutti megafoni kädessä, miten Saatana pitää ihmisiä otteessaan tupakan avulla!
Kerran ollessani puistossa joku mies huusi ihan yllättäen, että "Jokainen ihminen on vain oman elimistönsä raamit".