Erikoisinta/hassuinta mitä olet nähnyt livenä, mitä vieras ihminen teki/sanoi julkisella paikalla?
Kommentit (1318)
Tapahtui kerran mökillämme keväällä:
Tulimme keväällä ekaa kertaa talven jälkeen, ehkä huhtikuussa, mökillä käymään. Äiti, isä, minäja koiramme Tessu. Mökkimme oli pienen kapean niemen päässä. Niemen ”juuresssa” oli soutuvene kettingillä kiinni rannan puussa ja varastokoppi vieressä. Tessulla oli tapana pulahtaa heti järveen niemen päästä, niin tälläkin kertaa.
Tessu siis pulahti uimaan jääkylmään veteen, mutta ei enää löytänytkään rantaan, koska sokeutensa oli talven aikana pahentunut. Huudettiin kaikki kolme Tessulle, että tänne päin, ui tänne, älä sinne!! Mutta Tessu ajautui ympyrää uiden aina vaan kauemmaksi rannasta 😱😱😱
Syntyi karmea paniikki. Huudettiin ja huudettiin, koira ui vaan syvemmälle. Pää alkoi näkyä entistä vähemmän.. Isä teki pikaratkaisun, että ui sen hurtan kiinni. Vaatteet isältä lenteli ja kohta äijä oli aatamin asussa. Pari askelta kalliolta järveen: ei perkele tonne voi mennä!!! Liian kylmää 😱😱😱
Pikaplan B: herra karjaisi meille muille: mä soudan sen piskin tuolta: ukko lähti juoksemaan _alasti_ kuin hirvi noin 100m matkan kinttupolkua pitkin niemen juureen vajalle, jossa hänellä oli _tallessa_ veneen kettingin lukon avain _ja_ veneen tulppa _ja_ airot. Kamat isä kahmaisi mukaansa ja juoksi vielä veneelle: s******n nopeasti lukko auki, tilipitappi paikalleen veneen pohjaan ja airot myöskkn paikalleen. Sen jälkeen pappa teki elämänsä pikasoutuennätyksen, nakuna tietenkin 😱😱😱 Sadan metrin pikasoudun jälkeen koirasta näkyi järvellä enää nenänpää. Koiran hän kahmaisi kourallaan yhdellä kiskaisulla niskanahkoista veneeseen, eipä Tessu yhtään pistänyt vastaan. Tämän episodin jälkeen nakkikeisari makasi viltin alla loppu illan tutisten ja haisten märälle koiralle ❤️
Huomautuksena, että jos joku neljästä olisi puuttunut: tieto avaimesta, tieto tapista, tieto airoista tai vaarin hyvä fyysinen kunto (oli/on pitkä urheilumies), olisi Tessu lähtenyt tuolloin taivaaseen. Moni ei olisi tuohon pelastusoperaatioon kyennyt.
Vierailija kirjoitti:
Muutama päivä sitten olin pikkupitäjämme aukiolla ensin yhdessä liikkeessä asioimassa, sitten astelin siitä aukion yli kohti kylän ainoaa pankkiautomaattia. Ihmisiähän siinä oli, kaksi nuorta, arvioilta 15 - 20 vuotiasta nojaili siihen automaattiin ja toisiinsa, kädet toistensa ympärillä ja toistensa silmiin uppoutuneina. Suudelmia vaihdettiin ja jotain he siinä puhuikin. Koska en ihan tiennyt oliko siinä mahdollisesti nostotapahtuma menossa ja ennen sitä keskustelu esim. kumman tililtä nostetaan, asetuin muutaman metrin päähän jonottamaan vuoroani. Katselin siinä nuortaparia, he nostivat pian katseensa ja katsoivat minua närkästyneenä. Minä tuijotin takaisin, koska muutakaan automaattia ei ollut, ja seuraavaksi halusin ostaa mansikoita (jotka piti ostaa käteisellä). Hetken he vielä suuteloitsivat, mutta kun jatkoin tuijottamista, ilmeisesti viimein ymmärsivät missä seisoivat. Alkoivat siitä sitten halausasennossa kävellä poispäin... mitään pahoittelematta, luonnollisesti. Mut mahdettiin olla kaikki kolme tyhmän näköisiä siin automaatin edessä.
Niin jykevää on rakkaus.
Suomalainen tampio ei saa suutaan auki ja sitten haukkuu nuortaparia joka ei pahoittele. Miksi seisoit kahden metrin päässä automaatista? Ei siitä tajua että olit jonottamassa.
Muutama vuosi sitten näin samoilla tienoilla miehen joka käveli pyörätiellä ja pysähtyi koivun kohdalla käyden kiivasta keskustelua puun kanssa. Pari kertaa satuin näkemään. Lähellä on psykiatrinen sairaala , josta oletan hänen olleen kävelyllä.
Sisko oli baarissa musteekseni jossain Vantaalla. Olivat lähdössä pois, kun joku nainen tunki autoon ja halusi, että hänet heitettäisiin kotiin, ei vielä se, mutta nainen oli Tuksu
Kaupassa juoksee joku nainen ja huutaa miehelle, että mihin sä sen lapsen oikein jätit
Mies: saatto se jäädä jo edelliseen kauppaan
Hampurissa elokuussa 2014 Reeperbahnin alueella joku yllättäen humalassa ollut mies oksensi puun juurelle, joka sijaitsi ihan vieressä yhen klubin/baarin ulkoterassia jossa olin viettämässä iltaa mun isosiskon ja hänen paikallisten kavereiden kanssa.
Tästä on reilut parikymmentä vuotta. Tultiin kolmen ystäväni kanssa Raffaellosta syömästä, oli kesäinen perjantai-ilta, kello noin puoli 9. Käveltiin Aleksia Mannerheimintielle päin, kun kaukaa edestäpäin alkoi kuulua kovaäänistä miehen möykkää: "Sinä lupasit! Lupasit! Mutta kun sinä lupasit!" Tuota toisteli, väliin kuului jotakin naisen äänellä mutta sanoista ei saanut selvää. Hetken päästä näkyviin tuli laitapuolen kulkija pariskunta, joista tuo ääni lähti.
Ilmeisesti mies voitti kinan, koska yhtäkkiä nainen pudottautui polvilleen miehen eteen, avasi sepaluksen ja ryhtyi suikkarihommiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tuntematon nainen sattui näkemään kun kirjoitin allekirjoitusta ja samaan aikaan virkamies tarkisti ajokorttiani. Nainen kurottautui oikein katsomaan mitä kirjoitin ja sitten mitä luki ajokortissa ja sitten alkoi tivaamaan, että minkäs takia kirjoitan allekirjoitukseeni ihan eri nimen kuin ajokortissa. Oli kummallista selventää täysin ulkopuoliselle puhtaan uteliaalle ihmiselle mikä on kutsumanimen ja ajokortissa olevan nimen ero, että ne saattavat poiketa. Hän ei ollenkaan ymmärtänyt vaan ehdotti, että muutan nimeni vastaamaan ajokorttia tai allekirjoitustani. Ok. :D
Virallinen allekirjoitus, esim. passiin tai viisumiin, tai todistajaksi johonkin, kirjoitetaan aina omalla virallisella nimellä. Lempinimellä kirjoitettu allekirjoitus ei ole lainvoimainen eikä oikeudessa pätevä.
Tämän nyt luulisi tietävän jokaisen aikuisen ihmisen.
Mä en kyllä ymmärrä ollenkaan tätä case’a. Eihän allekirjoituksissa saa yleensä mistään nimistä edes selvää. Esim. mun omastani ei varmaan erota edes yhtään kirjainta kunnolla... mutta ihan täysin samanlainen ja siis tunnistettavissa on aina. 😀
Vierailija kirjoitti:
Olin ravintolassa syömässä ja luulin ensin, että viereisessä pöydässä oli meneillään kiusalliset ensitreffit, kunnes tilanne eteni. Kävi ilmi, että mies oli ehdottanut tätä tapaamista ja kyseessä oli ex-pariskunta. Ravintola oli pieni ja muut asiakkaat kuulivat yrittämättäkin ihan kaiken.
Koko ajan mies puhui vain itsestään, töistään, elämänfilosofiastaan, epäonnistuneista Tinder-treffeistä ja siitä, miten haluaa lapsia ja miten hänellä olisi niin paljon rakkautta kun hän on niiin hyvä mies. Kertaakaan mies ei kysellyt naisen kuulumisia. Nainen vastaili kyllästyneenä ja kiusaantuneena "joo" ja "mmm", ja minä pidättelin naurua kuunnellessani sen miehen juttuja ja säälin sitä naista.
Nainen sai syötyä ja sanoi, että hänen pitää mennä. Nainen toivotti miehelle suunnilleen hyvää loppuelämää ja nousi. Tässä vaiheessa minun teki mieli sanoa miehelle, että päästä nyt se naisparka menemään. Hyvästien sijaan mies nimittäin alkoi jauhaa miten hyvä heidän suhteensa oli, ja muistella, mitä kaikkea hauskaa he olivat tehneet. Naisen ilmeestä päätellen hauskaa oli ollut lähinnä miehellä.
Kohtaaminen päättyi koko ravintolalle jettujen muisteloiden jälkeen kömpelöön halaukseen. Nainen juoksi suunnilleen pakoon ja mies vielä huuteli perään, että soitellaan. Oman seuralaisen kanssa keskusteleminen jäi vähiin, kun seurasimme tätä showta. Tuntui kuin olisin ollut jossain huonossa komediaelokuvassa.
Voi miten surullista sentään. Toivotaan että molemmat vielö löysivöt onnensa.
Olin yläasteella välitunnilla menossa vessaan. Ovesta sisään mentäessä oli yksi vessakoppi jolloin odotin vuoroani kun silloin vessasta kuuluu vessan vetämistä, sit heti ovi aukeaa jolloin ulos tulee joku tyttö avattu karkkipussi kädessä ja mulle ojentaen kysyy haluutsä karkkia? Itse samaan aikaan mussuttaen.
Öö, en mä, kiitos ..
Tulin kauppakeskuksen vessasta ulos takaisin käytävälle. Joku mies sanoi mulle että "Kävit paskalla senkin sika". Olen ihan normaalin näköinen nelikymppinen nainen. En osannut sanoa mitään, jälkeenpäin tuli montakin asiaa mieleen mitä olisi pitänyt täräyttää :D
Olin kiinalaisessa ravintolassa syömässä. Katsoin välillä keittön suuntaan, ja siellä kiinalainen mies tuijotti suoraan minua päin ja hymyili todella leveästi. Tyyliin "^___^". Pidin sitä hieman hassuna ja saatoin itsekin hymyillä tilanteelle, mutta käännyin pois päin ja juttelin seuralaiseni kanssa. Joka kerta, kun katsoin takaisin keittiöön päin, kiinalainen mies tuijotti minuun päin tuo sama hymy naamallaan. Koko ravintolassa olomme ajan. Kai se oli jotain huumoria.
Vierailija kirjoitti:
Viime kesän lopussa Tampereella joskus iltasella näin nuoren miehen, joka puhui ja mölisi itsekseen. Huuteli jotain tyyliin ”roplox! Blim blom ruiskis raiskis” päätöntä ölinää.
Tampereen Tero youtubessa :D nolaa itsensä suorassa lähetyksessä julkisella paikalla, koska saa siitä rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutama päivä sitten olin pikkupitäjämme aukiolla ensin yhdessä liikkeessä asioimassa, sitten astelin siitä aukion yli kohti kylän ainoaa pankkiautomaattia. Ihmisiähän siinä oli, kaksi nuorta, arvioilta 15 - 20 vuotiasta nojaili siihen automaattiin ja toisiinsa, kädet toistensa ympärillä ja toistensa silmiin uppoutuneina. Suudelmia vaihdettiin ja jotain he siinä puhuikin. Koska en ihan tiennyt oliko siinä mahdollisesti nostotapahtuma menossa ja ennen sitä keskustelu esim. kumman tililtä nostetaan, asetuin muutaman metrin päähän jonottamaan vuoroani. Katselin siinä nuortaparia, he nostivat pian katseensa ja katsoivat minua närkästyneenä. Minä tuijotin takaisin, koska muutakaan automaattia ei ollut, ja seuraavaksi halusin ostaa mansikoita (jotka piti ostaa käteisellä). Hetken he vielä suuteloitsivat, mutta kun jatkoin tuijottamista, ilmeisesti viimein ymmärsivät missä seisoivat. Alkoivat siitä sitten halausasennossa kävellä poispäin... mitään pahoittelematta, luonnollisesti. Mut mahdettiin olla kaikki kolme tyhmän näköisiä siin automaatin edessä.
Niin jykevää on rakkaus.
Suomalainen tampio ei saa suutaan auki ja sitten haukkuu nuortaparia joka ei pahoittele. Miksi seisoit kahden metrin päässä automaatista? Ei siitä tajua että olit jonottamassa.
Siksi että jos menet yhtään lähemmäksi aletaan syyttää karjuen että urkit tunnuslukua, minulle on käynyt kolme kertaa niin. Parempi seistä viiden metrin etäisyydellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin jykevää on rakkaus.
Siksi että jos menet yhtään lähemmäksi aletaan syyttää karjuen että urkit tunnuslukua, minulle on käynyt kolme kertaa niin. Parempi seistä viiden metrin etäisyydellä.
Koronaohjeet ovat vaoimassa myös pankkiautomaatilla.
Vierailija kirjoitti:
Ei ehkä erikoisin mut mielessä ku vasta kävi. Kaupassa noin 12v poika kuunteli kuulokkeilla musiikkia ja teki tanssiliikkeitä samalla ku kulki eteenpäin. Ihailin pojan heittäytymistä mut kyllä se hieman erikoistaki oli
Olin viime viikolla Helsingin keskustassa pitkästä aikaa. Vastaan kadulla tuli nuori mies, joka lauloi kuulokkeista kuulemansa musiikin tahtiin ja tanssi vähän siinä kävellessään. Huomasi, että ihan tietoisena ympäristöstään. Lauloi vielä oikein hyvinkin. Minua ilahdutti. Kiva että ihmiset nauttii hetkestä.
Tämä siis ohi ketjun otsikon, vain vastauksena yllä olevalle.
Olin aamulla aikaisin matkalla lentokentälle Helsingissä. Rautatieaseman pysäkillä oli hieman humalainen pari, jotka oli aivan täysillä toistensa kimpussa, suutelivat ja hieroivat itseään toisiaan vasten aivan muissa maailmoissa.
Vaikutti siltä, että olivat just tavanneet ja joutuneet toistensa lumoihin fyysisesti. Kummallakaan ei ollut matkalaukkuja, mutta kentälle asti menivät. Mies oli ulkomaalainen, ehkä vain yhden yön yöpymisellä ja laukut kentällä.
Bussissa ei ollut paljon muita matkustajia ja koko matkan pariskunta käytännössä harrasti seksiä pitkin takapenkkiä vaatteet päällä. Lopulta kyllästyin shownhun ja huusin heille edestä, että voisivat hieman rauhoittua, bussissa on muitakin. Eivät juurikaan rauhoittuneet.
Niin ovat, mutta tuo kohtaaminen tapahtuikin kesäkuussa 2016 joten ei huolta että silloin olisi tarttunut keneenkään muuta kuin ehkä pusutauti
Pakkasta -30 astetta ja keskellä autotietä oli mies kyykkykakalla. Eikö tosiaan parempaa paikkaa löytänyt? Vieressä oli paljon taloja ja lyhyen matkan päässä olisi ollut metsäkin.
Pori Jazz 1990 luvun lopulla: rantakadulla (?) ruokakojun jonossa tyttö veti poikaystävänsä (?) vetoketjun auki, peniksen esiin ja alkoi imemään.
Vuosia sitten pysähdyin syömään eräälle Päijät-hämäläiselle liikenneasemalle. Tilasin listalta annoksen ja menin pöytään odottamaan.
Viereisessä pöydässä odotti myös omaa ruokaansa toinen asiakas. Hän oli tilannut sipulipihvin. Aikain päästä tuli sitten nuori poika annoksen kanssa hänen luoksensa. Seurasin nurkkasilmällä ja kuuntelin kun asiakas kysyi tuijottaen lautastansa typertyneen näköisenä: "Noh, missäs ne sipulit on"? Poika osoitti sormellansa lautasen reunalla olevaa kahta pientä sipulirengasta: "Tuossa"!
Eli nähtävästi keittiössäkään ei tiedetty mikä on sipulipihvi, eikä tarjoilijapojalle ollut annettu minkäänlaista koulutusta tehtäväänsä!
Hän toi myös minun annokseni todeten samalla kun "kumautti" lautaseni pöytääni: "Siin on"!!