Kohta palsta menee kiinni!
Kommentit (21)
En tiedä mitä teen. Tulen varmaan hulluksi.
Tindertreffit ois tiedossa pitkästä aikaa.
Selaan ampparit.com ja youtubea ja pelaan ja katson equalizer 3.
Menen jollekin toiselle palstalle. Niitä netissä riittää.
Hyvästit nyt sitten kaikille jos emme enää ikinä palaa :( voimmeko varakanavaksi sopia kaksplussan jos uudistus menee mönkään?
Elän ihan kuin ennenkin. Hyvää yötä rakkaat pelleilijät. Huomenna nähdään. Älkää repikö pelihousujanne ihan vielä.
Vierailija kirjoitti:
Oli kiva tuntea joitakin teistä 🥲
Vierailija kirjoitti:
Olisi hirveää jos uudistuksen myötä palstalle olisi tullut rekisteröintipakko ja jäsenmaksu.
Sovitaan, että nähdään kaksplussan aihe vapaa palstalla jos tämä tuhotaan.
Mä taas ihmettelen, että mikse me kaikki olla siirytty sinne muutenkin?
Kaikin tavoin täydellinen ja parempi palsta jossa saa rauhassa keskustella.
Ainoastaan keskustelijat puuttuvat eikä pääse peukuttamaan jos ei ole rekkarijäsen.
Moi moi murkulat! Huomenna tavataan taas, ehkä!
Vierailija kirjoitti:
Hyvästit nyt sitten kaikille jos emme enää ikinä palaa :( voimmeko varakanavaksi sopia kaksplussan jos uudistus menee mönkään?
Sovitaan vaan. Mä olen siellä sitten nimimerkillä Delffi (jos vaan löydän jostain mun tunnukset).
Kyllähän tässä alkaa tulla jo vähän ikävä, vaikka vielä on 7 minuuttia aikaa. Ehkä katson Yle Areenasta Ulkolinjan dokkarin Taistelu Israelista. Sitten laitan ruokaa, juon lasillisen punaviiniä ja menen peiton alle mököttämään.
Vierailija kirjoitti:
Oli kiva tuntea joitakin teistä 🥲
Hei nyt hei! Huomenna nähdään. Ei ole tämä mikään maailmanloppu.
Palsta on on pilalla ollut kohta 10 vuotta. Täällä ei saa enää sanoa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi hirveää jos uudistuksen myötä palstalle olisi tullut rekisteröintipakko ja jäsenmaksu.
Sovitaan, että nähdään kaksplussan aihe vapaa palstalla jos tämä tuhotaan.Mä taas ihmettelen, että mikse me kaikki olla siirytty sinne muutenkin?
Kaikin tavoin täydellinen ja parempi palsta jossa saa rauhassa keskustella.
Ainoastaan keskustelijat puuttuvat eikä pääse peukuttamaan jos ei ole rekkarijäsen.Suurin syypää noihin ketjujen katoamisiin on nämä sinun täältä kaipaamat keskustelijat. Jos saisit heidät sinne niin sama meno alkaisi siellä.
Automaatio poistaa viestin jos joku ilmiantaa useamman viestin ketjusta. Oli syytä tai ei.
Tulevaisuuden dystooppista maailma hallitsee muutama ihminen, joka hallitsee automaatiota ja koneita.
Wau, tännehän voi edelleenkin kirjoittaa ilman maksua.
Näyttää kömpelöltä ja rumalta. Toivottavasti ei jää tällaiseksi.
Mennä suihkuun ja katsoa telkkua.