Kun menee röihin, saa rahaa
Kommentit (14)
No miksi et mene? Tuskin tuollainen ihminen töissä käy, joka ei osaa edes kirjoittaa.
Mitä ihmeen rahaa? Se on RAHULIA!!
Mä lopetin työt, kun arvostan omaa aikaani ja elämääni enemmän kuin se saamani 10€/h miinus verot.
Olen keksinyt vaihtoehtoisia tulonlähteitä, jotka eivät kuluta kallisarvoista elämääni.
Minä olen saanut mahaa, kun olen mennyt istumaröihin. Metri posahtaa rikki pian.
Vierailija kirjoitti:
Mä lopetin työt, kun arvostan omaa aikaani ja elämääni enemmän kuin se saamani 10€/h miinus verot.
Olen keksinyt vaihtoehtoisia tulonlähteitä, jotka eivät kuluta kallisarvoista elämääni.
10e/h voi eicä?? Täytyy olla kyllä täysin kyvytön amis ja hyödytön yksilö yhteiskunnalle jossei parempaan pysty, ei hitto kyllä tä on nyt Amisjuntti oma vikasi. Vai että 10e/h kaikkea sitä kuuleekin. :)))
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen keksinyt vaihtoehtoisia tulonlähteitä, jotka eivät kuluta kallisarvoista elämääni.10e/h voi eicä?? Täytyy olla kyllä täysin kyvytön amis ja hyödytön yksilö yhteiskunnalle jossei parempaan pysty, ei hitto kyllä tä on nyt Amisjuntti oma vikasi. Vai että 10e/h kaikkea sitä kuuleekin. :)))
Äläs nyt, fiksuhan se on, kun lopetti orjatyöt JA keksi parempia rahasampoja. 🤓
Onko susta esim. vammaisten avustajat 'yhteiskunnalle hyödyttömiä yksilöitä'? Mun kaveri on semmoinen ja saa tuon 10-11€.
Tiedoksi sulle, että tuolla etelämmässä EU:ssa ihmiset tienaa 2-3€/h. Tosi on. Ja nämä rupuhommat kelpaavat jopa koulutetuille, kun muutakaan ei ole tarjolla.
Ei tartte mennä, kun rahaa tuli perintönä ihan liikaakin.
Vierailija kirjoitti:
Ookko nää vartija?
Ekkönää päässy polliisikouluu?
Niin saa. Palkkani 68 e/h riittää hyvin pienen perheen elämiseen.
Mä saan jotain 100 €/h ja se riittää just mulle kaljarahoiksi
Vierailija kirjoitti:
Niin saa. Palkkani 68 e/h riittää hyvin pienen perheen elämiseen.
Hmm. Olet siis paperitehtaalla siivoojana.
Pyh, miksi mennä kun sitä rahaa tulee taikaseinästä vähemmällä vaivalla:)