Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, jotka ette juo tai polta, onko teillä käsitystä vaikkapa puolen litran perusoluttölkin tai jonkun perustupakka-askin hinnoista?

Vierailija
30.06.2016 |

Itse kun en juo tai polta, niin tajusin juuri, ettei minulla ole mitään käsitystä, mitä tupakka-aski maksaa. Hintoja kun ei kassalla näe, kun niitä askejakaan ei näy.

Veikkaisin täysin googlaamatta, että tupakka-aski maksaa jotain 5€ ja joku perusoluttölkki (0,5 litraa) noin kolme euroa. Oluttölkkien hintoja sentään tulee joskus vilkaistua, kun ne on näkyvillä. Mutta että onko se 3 vai 2 vai 5, en tiedä. Kolme kuulostaa jotenkin realistiselta.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole. Juuri mietin asiaa, kun luin uutisen, että tupakka-askin hinta nousee kaksi euroa. Mutta jäin ihmettelemään, mitä se nyt sitten maksaa. Sitä ei uutisessa kerrottu.

Enkä tiedä oluttölkinkään hintaa. Ei vaan ole tullut koskaan vilkaistua.

Vierailija
2/14 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kun en juo tai polta, niin tajusin juuri, ettei minulla ole mitään käsitystä, mitä tupakka-aski maksaa. Hintoja kun ei kassalla näe, kun niitä askejakaan ei näy.

Veikkaisin täysin googlaamatta, että tupakka-aski maksaa jotain 5€ ja joku perusoluttölkki (0,5 litraa) noin kolme euroa. Oluttölkkien hintoja sentään tulee joskus vilkaistua, kun ne on näkyvillä. Mutta että onko se 3 vai 2 vai 5, en tiedä. Kolme kuulostaa jotenkin realistiselta.

Mä sanoisin kans että tupakka 5 ja kaljatölkki joku 2.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyllä suurtakaan hajua. Kaljan hinnasta ei minkäänlaista, mutta tupakan osto kassalla on nykyään sellainen show että siinä tulee joskus hinta kuultua edellä menevän asiakkaan toimesta, niin veikkaan jotain 5e jos muistan oikeaan suuntaan? Kaljasta ei kyllä tosiaan mitään hajua, eikä muustakaan alkoholista. 

Vierailija
4/14 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No alkoholissa lienee paljon vaihtelua.. vähän eri hinta ostaako halpaa euroshopperia tai pirkkaa, vähän kallimpaa karhua, olvia vai vielä kallimpaa erikoiskaljaa tai pienpanimo kamaa. Hintoja en tiedä, mutta lähtee varmaan n. 2€ sinne 5€

Vierailija
5/14 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakka 6 ja halvimmat markettikaljat 1e tölkki

Vierailija
6/14 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin  tupakka 7-8 e ja kalja 1,5 e. 

Vierailija
7/14 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tietoa koska töissä joka vuorossa joudun ko. tuotteita myymään vaikka en niitä käytä itse...

Vierailija
8/14 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toppari tupakkaa pyörii siinä 5e kieppeillä ja 0.5 oluttölkki lähikaupassa maksaa vähän vajaa 4e paitsi joskus tarjouksessa muutaman euron

Vierailija
9/14 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään hajua. Voisko röökiaski olla 7-8 € ja oluttölkki 2-5 €? Aikakauslehdissä on viinimainoksia hintoineen ja juuri ihmettelin, miten viinipullo voi maksaa alle kympin. Ei taideta noilla hinnoilla kattaa alkoholismin kuluja... Röökeistä kerätyt verotkin on vain pisara siinä summassa, joka tupakoinnista johtuviin sairauksiin menee.

Vierailija
10/14 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun mies poltti niin taisi olla 3,10 tai jotain. Taitaa olla hinta noussut. 

Vierailija
11/14 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toppari tupakkaa pyörii siinä 5e kieppeillä ja 0.5 oluttölkki lähikaupassa maksaa vähän vajaa 4e paitsi joskus tarjouksessa muutaman euron

Mikä on toppari?

Vierailija
12/14 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään tietoa. Onko tupakka tosiaan niin halpaa, että vitosella saa askin? Siinä olisi hinnan korotukselle varaa. Kymppi olisi sopiva hinta.

Vierailija
13/14 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En polta. Luulisin, että tupakka-asti maksaa 5 euroa. En juo olutta, mutta veikkaisin, että puolen litran perusolut maksaa noin 1,50 euroa.

Vierailija
14/14 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson aina kaupassa hintoja välillä, vaikken juo tai polta. Saan jotain mielihyvää siitä että tiedän säästäväni siinä missä muut tuhlaavat. Pikkutölkki kaljaa useimmiten alle 1e, siiderit ja oluet 0,5l 1,7-3,5, erikoisoluet kalliimpia. Ärrällä sikakallista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi