Mistä tarjoilija 40v. juhliin kotiin?
Onko kenelläkään suositella yritystä, järjestöä tms, jonka kautta voisi tilata tarjoilija yhdeksi illaksi kotiin? Googletin ja täällä pk-seudulla tuolla saralla toimijoita paljon. Suurin osa tuntuu keskittyvän isoihin juhliin esim. häihin, eivät niinkään kotona tapahtuviin yhtä tarjoilija työllistäviin.
Kommentit (11)
Vinkki sinulle 😊 Opiskelin ravintola-alaa ja meidän koulun ilmoitustaululla haettiin säännöllisesti kotona järjestettäviin juhliin tarjoilijoita. Olin itse mm. valmistujaisjuhlissa töissä.
Ja mitenkä isot juhlat pidät ja mitä hommia kuuluu tehdä? Meinaan vaan, että yksi tarjoilija saattaa olla liian vähän.
Teetkö tarjottavat itse vai hankitko nekin pitopalvelusta?
Teen tarjoilut osaksi itse ja osan ostan. Juhlat ovat ns. Cocktail-henkiset (ei mitään perinteistä pitopöytää ja kakkukahvit päälle vaan pientä syötävää, mutta kuitenkin niin, että saa mahaansa täyteen), joten eniten tarvitaan apua tarjoulupöydän pitämisenä siistinä/houkuttelevana ja juomien tarjoilussa.
Vierailija kirjoitti:
Vinkki sinulle 😊 Opiskelin ravintola-alaa ja meidän koulun ilmoitustaululla haettiin säännöllisesti kotona järjestettäviin juhliin tarjoilijoita. Olin itse mm. valmistujaisjuhlissa töissä.
Ja mitenkä isot juhlat pidät ja mitä hommia kuuluu tehdä? Meinaan vaan, että yksi tarjoilija saattaa olla liian vähän.
Olen itse kokenut juhlien järjestäjä, joten alkuvalmistelut osaan tehdä niin, että yksi tarjoilija riittää. Juhlijoita tod.näk. muutama kymmen, mut kuten edellä kirjoitin ei ole istuvat juhlat vaan rennosti mennään. Haluan tällä kertaa itse oikeasti juhlia, enkä haluaisi hääriä keittiössä joka toinen minuutti.
Ota yhteys paikkakuntasi Marttoihin. He tekevät tällaistä keikkaa myös.
Vierailija kirjoitti:
Ota yhteys paikkakuntasi Marttoihin. He tekevät tällaistä keikkaa myös.
kiitos, tämä on hyvä vinkki.
T. Ap
Eikö tuollaiseen hommaan kelpaa joku ei-ammattilainen? Meillä töissä on apua kierrätetty niin että vuorollaan on oltu toistemme lasten rippijuhlissa, yo-juhlissa yms keittiöapuna. Hyvin on toiminut :)
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuollaiseen hommaan kelpaa joku ei-ammattilainen? Meillä töissä on apua kierrätetty niin että vuorollaan on oltu toistemme lasten rippijuhlissa, yo-juhlissa yms keittiöapuna. Hyvin on toiminut :)
Kelpaa toki. Nyt vaan on kyse juhlista, joissa kerrankin olen itse juhlittava, joten siksi en halua ystäviä tai itseäni rasittaa. Ym. juhlat meidänkin suvussa järkätään aina talkoohenkisesti eli autetaan toisiamme. Nyt vaan on kyse aikuisten juhlista, joissa tarjoilusta olisi mukavaa olla vastuussa muut kuin itse juhlaan osallistuvat.
Löytyy löytyy.... ja saa kotitalousvähennyksen. Meillä oli ristiäisissä kotona ja homma toimi hyvin. Tosin teillä oli/on kyseessä vähän eri tyyppiset juhlat.
Paljonko olet valmis maksamaan tunnilta?
No palstalta löytyy yh-mammoja numero tänne niin apua saat