Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vihaan mesengeriä!

Vierailija
30.06.2016 |

Face pakotti asentamaan sen kun kännystä ei voi muuten lukea viestejä. En haluaisi käyttää sitäkään palvelua, mutta kaverit käyttää kun se on ilmainen. Vtutti niin kun huomasin sitten mesen imaisseen kaikki puhelu-ja tekstiviestitiedot itselleen, ja myös faceen sitten.

En eilen saanut facea suljettua ja suljin selaimen yläraksista. Silloin pitäisi kaikki tiedot hävitä (asentanut niin). Mutta nyt kun etsin tietoa, että saisin poistaa yhteystietoja mesestä, aukenikin faceniyhdestä linkistä ja siellä ** näkyi kaikki numerot, ne salatutkin. Ja jos haluaa pois jonkun pitää poistaa kaikki. Jos haluaa pois synkronoinnin poistuu kaikki samalla. OIkein vaikeaksi tehty, että ihmiset eivät alkaisi siihen. Että mä vihaan facea ja meseä!

Turha inistä foliohatuista, en halua levitellä tietojani. Aina on mahdollisuus, että joku idiootti hakkeroi ja levittää tiedot ympäri maailmaa ihan huvikseen. Ja kyllä teen tötä jossa jotkin tiedot pitää pysyä salassa.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomasin juuri, että kyllä minulla facebookin viestit pelaa normaalisti. Lataa firefox, asenna siihen lisäosa nimeltä "phony" ja laita asetukseksi firefox os. Toimii ihan normaalisti

Vierailija
22/23 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vendaze kirjoitti:

Ainakin vähän aikaa sitten pystyi käyttämään facen chattia ihan normaalisti kun avasi puhelimen nettiselaimella eikä facen sovelluksella. En enää käytä facen chättiä puhelimella joten en tiedä miten nykyään, mutta aina kannattaa kokeilla :D

Tuokin lakkasi toimimasta vähän aikaa sitten. Mutta onnistuu edelleen, kun kännykän selaimessa käyttää Facebookin PC-versiota eikä mobiiliversiota.

Eiii, oisko noin onnistunut? Miten se tehdään?

Olen varsin tumpelo kännykkäasioissa, mutta kun avaan (Android) kännykän selaimessa Facebookin, oletuksena aukeaa mobiiliversio. Osoiterivin kohdalla mulla on kohta "MUUT" ja siitä painamalla aukeaa valikko, jossa on mm "Pyydä PC-versio". Tuo PC-versio on kännykässä aika kökkö, koska se ei skaalaudu, mutta saa sillä luettua ja vastattua yksityisviesteihin. 

En tajua. Miten? Millä osoiterivillä?

Siinä missä sulla lukee se "m.facebook.com". Kännykästä riippuen sulla voi olla siinä oikealla puolella myös kolme pistettä tai jokin muu, mistä saat valikon auki. 

Kiitos ihana! 😙

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työnumerot facessa :) Mulla ne on puhelimessa ..

Krooh et sitten tajunnut...