Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita joiden lapsi tosi hyvä "lahjakas" jossain harrastuksessa.

Vierailija
29.06.2016 |

Harrastuksella ei väliä :) kaikki käy ja siis lapsi joka on luonnonlahjakkuus jossain.

Miten päätätte kuinka paljon lajiin panostetaan. Itse kaipaisin kristallipallon.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööööö, mikä on tosi hyvä "lahjakas" ??

Vierailija
22/24 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni, kohta 13-v on kohtalaisen hyvä, mutta ennenkaikkea intohimoinen ja motivoitunut balettitanssija. Treenaa n. 6 krt viikossa viikossa (+leirit ja kurssit), lisäksi tekee itse tosi paljon lihaskunto- ja venytysjarjoituksia kotona. Haluaa ammattilaiseksi ja on siihen vievällä polulla. Itse toivoisin, ettei hänestä tule tanssijaa, mutta ei sitä voi oikein estääkään. Ymmärrän ap:ta, koko ajan tasapainoillaan ajankäytön kanssa. Yritän pitää huolen, että myös avalliseen arkeen jäisi aikaa, mutta kieltämättä se on välillä vaikeaa. Baletti on suhteellisen edullinen (verrattuna esim. luisteluun) harrastus korkeallakin tasolla, joten sen kanssa pystymme elämään. Tietynlaisen taiteellisuuden hänestä on nähnyt aina, samoin rytmitajun ja koreografioiden nopean hahmottamisen. Todelliset lahjakkuudet alkavat baletissa erottua kunnolla murrosiän jälkeen, kun fyysiset muutokset (ja niiden tuomat mahdolliset rajoitteet) on käyty läpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme lasta. Kaikki omassa lajissaan SM-tasolla. Kaksi maajoukkueessa. Kisamatkat ulkomaille on kalliita samoinleirit. Mutta satsaus kannattaa. Saavat harrastaa niin kauan kuin halua ja intoa riittää.

Vierailija
24/24 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja se on kauheaa. Lapsi itse valitsi väkisin harrastuksensa. Tiesin että se käy hankalaksi. Nyt ollaan ongelmissa, kun lajiin pitäisi panostaa ajallisesti ja taloudellisesti yli perheen varojen. Lapsi on ikäluokkansa parhaimpia. Hänellä ja valmentajilla on kauhea hinku jatkaa ja nosta valmennus ja koko harrastus seuraavalle tasolle, mutta minun on pakko jarrutella. Kauhea tunne kun torppaa lahjakkuuden, koska rahat ei riitä.