James Blunt yritti pokata minua Ibizalla
En tietenkään lämmennyt hänen vokottelulleen, sillä tiesin hänen olevan ukkomies. Mimmiporukkamme ei myöskään lähtenyt hänen jahdilleen jatkoille, vaikka tulivat pöytäämme kutsun esittämään.
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Pöyhkeä persjalkainen finski käveli taas onnensa ohi.
...v*ttu... Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...v*ttu... Ap
Hahhaa! Siinä menetit todella hyvän tilaisuuden olla julkkiksen laastaripilluna.
Ihan sama. James Bluntilla on huikean kaunis vaimo. Tuskin löytää parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta...
https://twitter.com/JamesBlunt/status/726830994943279105
"Feeling bad that I sold @MikePosner a dodgy pill in Ibiza last summer."
Tää James on joku nevöhööd tyyppi.googlekin tarjoaa James Bondia ekana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta...
Googlaa Mike Posnerin tunnetuin biisi, niin ymmärrät Jamesin läpän paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta...
Ei vittu tuo twitter. :D Laitoin soimaan You're Beautifulin taustalle ja aloin lukea. Ei oikein sovi nyt yhteen.
Vierailija kirjoitti:
En tiennyt mitään itsekään ko. tyypistä ennenkuin katsoin googlesta. Ei miestä ainakaan komeaksi tai edes hyvännäköiseksi voi kehua. Tihrusilmät ja kummallinen suu.
Eiköhän James silti taida olla melko haluttu ukkeli naisten keskuudessa, jostain kumman syystä.
"James Blunt has taken the No. 1 spot on People With Money’s top 10 highest-paid singers for 2016 with an estimated $82 million in combined earnings."
http://en.mediamass.net/people/james-blunt/highest-paid.html
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se tarkoita automaattisesti pettämistä, jos menee jahdille vaikka drinkeille. En nyt James Bluntista perusta mutta voisin vannoa, että jos joku oma "idolini"tulisi pyytämään jahdilleen niin menisin kyllä silmääkään räpäyttämättä. Niitä muistoja voisi sitten kiikkustuolissa käydä läpi.
Hän ei ole idolini, enkä olisi tiennyt hänestä tai hänen parisuhdetilanteestaan mitään, elleivät seurassani olleet kaverini olisi minulle kertoneet. Ap
En tarkoittanut tätä tapausta, vaan jos minua ja kavereiteni tuultaisiin kysymään ihailemani maailmantähden jahdille, niin voisin sanoa että siinä kohtaa olisin aika o
itsekäs sitten, enkä todellakaan miettisi tähden mahdollisia parisuhdekuvioita. Enkä muutenkaan menisi sillä ajatuksella, että "iiih, julkkis!! Nyt saa hyvän tarinan seiskaan" Vaan mielestäni monet tähdet voivat oikeasti olla kiinnostavia persoonia ja olisi todella mielenkiintoista istua iltaa ja kuunnella tarinoita. Toki jos tähdellä olisi vähän muunlaiset jahtibileet mielessä niin ehkä sieltä voisi sitten poistua.
Kuulostaa jotenkin siltä, että kaipaat jotain pyhimyksen viittaa yllesi, kun et tietenkään lämmennyt ukkomiehelle, vaikka kerroit ettet edes tiennyt kuka hän oli.
Minua huvittaa nämä julkkis yritti iskeä jutut. Tosiasiassa 90 % naisista menisi innokkaasti punkkaan julkkiksen, etenkin jos on nuorehko julkkis ja siedettävän näköinen.
Suomalaisnainen sanoo ei eronneelle James Bluntille mutta levittää lettunsa heti Ibrahim Irakilaiselle jolla on neljä vaimoa ja tusina kakaraa kotona Bagd... SODAN keskellä.
Mut james blunthan on ällöttävä. En kehtaisi ääneen tuommoisia puhua, että vedän puoleeni ällötyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se tarkoita automaattisesti pettämistä, jos menee jahdille vaikka drinkeille. En nyt James Bluntista perusta mutta voisin vannoa, että jos joku oma "idolini"tulisi pyytämään jahdilleen niin menisin kyllä silmääkään räpäyttämättä. Niitä muistoja voisi sitten kiikkustuolissa käydä läpi.
Hän ei ole idolini, enkä olisi tiennyt hänestä tai hänen parisuhdetilanteestaan mitään, elleivät seurassani olleet kaverini olisi minulle kertoneet. Ap
En tarkoittanut tätä tapausta, vaan jos minua ja kavereiteni tuultaisiin kysymään ihailemani maailmantähden jahdille, niin voisin sanoa että siinä kohtaa olisin aika o
itsekäs sitten, enkä todellakaan miettisi tähden mahdollisia parisuhdekuvioita. Enkä muutenkaan menisi sillä ajatuksella, että "iiih, julkkis!! Nyt saa hyvän tarinan seiskaan" Vaan mielestäni monet tähdet voivat oikeasti olla kiinnostavia persoonia ja olisi todella mielenkiintoista istua iltaa ja kuunnella tarinoita. Toki jos tähdellä olisi vähän muunlaiset jahtibileet mielessä niin ehkä sieltä voisi sitten poistua.Kuulostaa jotenkin siltä, että kaipaat jotain pyhimyksen viittaa yllesi, kun et tietenkään lämmennyt ukkomiehelle, vaikka kerroit ettet edes tiennyt kuka hän oli.
Okei. No se homma meni niin, että James ensin lähestyi minua henkilökohtaisesti, mutta en heti suoraan lämmennyt, vaan homma jäi vähän niin kuin "roikkumaan", ja palasin pöytäämme ja hän oman seurueensa joukkoon. Kaverini näkivät tilanteen ja briiffasivat minulle kuka hän oli (ja että hän on naimisissa). Hetken kuluttua sitten pari hemmoa heidän seurueestaan tuli pöytäämme kutsumaan meidät sinne jahdille, mutta tässä vaiheessa ajattelimme hänen olevan nuorempaa metsästävä ukkomies, joten kieltäydyimme kutsusta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
itsekäs sitten, enkä todellakaan miettisi tähden mahdollisia parisuhdekuvioita. Enkä muutenkaan menisi sillä ajatuksella, että "iiih, julkkis!! Nyt saa hyvän tarinan seiskaan" Vaan mielestäni monet tähdet voivat oikeasti olla kiinnostavia persoonia ja olisi todella mielenkiintoista istua iltaa ja kuunnella tarinoita. Toki jos tähdellä olisi vähän muunlaiset jahtibileet mielessä niin ehkä sieltä voisi sitten poistua.Kuulostaa jotenkin siltä, että kaipaat jotain pyhimyksen viittaa yllesi, kun et tietenkään lämmennyt ukkomiehelle, vaikka kerroit ettet edes tiennyt kuka hän oli.
Okei. No se homma meni niin, että James ensin lähestyi minua henkilökohtaisesti, mutta en heti suoraan lämmennyt, vaan homma jäi vähän niin kuin "roikkumaan", ja palasin pöytäämme ja hän oman seurueensa joukkoon. Kaverini näkivät tilanteen ja briiffasivat minulle kuka hän oli (ja että hän on naimisissa). Hetken kuluttua sitten pari hemmoa heidän seurueestaan tuli pöytäämme kutsumaan meidät sinne jahdille, mutta tässä vaiheessa ajattelimme hänen olevan nuorempaa metsästävä ukkomies, joten kieltäydyimme kutsusta. Ap
Uteliaisuudesta vaan... Kuka Ibizalla sitten sai panna sinua?
Voi surkeus. Siinä meni tsäänssit Tseimsiin. Ota opiksesi, ap, ettei käy kuten laulussa.
"Give me reason but don't give me choice, cause I'll just make the same mistake again."
Toi mediamass-sivusto on parodiaa, jos joku ei vielä älynnyt. -ohis
Suomivalas on niin vahva ja itsenäinen ja mahtava saalis ettei James ole tarpeeksi kuuluisa ja rikas suomivalaalle.
Vierailija kirjoitti:
Toi mediamass-sivusto on parodiaa, jos joku ei vielä älynnyt. -ohis
Kuule, eiköhän tämä koko ketju taida olla yksi iso vitsi.
HAHAHAHAHAHAH!!!! Kyllä PIDÄN hänen musiikista sillä sattumoisin TUNNEN hänet hyvin! Ja SINÄ olet säälittävä kun valehtelet näin naurettavaa!!