Prinsessa näyttää millainen se X-vartalomalli on
http://www.iltalehti.fi/viihde/2016062921814609_vi.shtml
Eli Englannin prinsessa Beatrice. Tuossa on x-mallinen kroppa ja ihan ok kuosissa. Poikkis on kivan näköinen.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen samoin kun mun mies, eli vähän liikaa. Pikkasen kun tiputtais painoo nii olis iha jees. Ja toi on päärynä ehdottomasti ei X. Itekkin oon päärynä mut semmoset 10-15kg laihempi.
Toivottavasti sulla ei ole tyttäriä...
Miten niin? Tässä arvostellaan julkisuuden henkilön, kuninkaallisen vartaloa ja sen mallia. Luuletko, että jos mulla olisi tytär niin arvostelisin sitä tuolla tavalla? :D
Olen usein ihmetellyt minne monilla nykynaisilla on vyötärö kadonnut, laihoiltakin puuttuu. Kasvoiltaan nämä prinsessat ovat taviksia. Kuninkaallisissa on vähän kauniita, nimenomaan näissä, jotka ovat syntyneet kuninkaallisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä kroppa minusta, harmi kun naama on ku hevosella. Miten joku voi sanoa tuota kauniiksi?? No, makunsa kullakin.
No ei tietysti sellainen suuren luokan kaunotar kuin esim sinä punakoine ihoinesi ja perunaneninesi sekä haaleine ripsettömine silminesi, mutta englantilaiseksi ihan kaunis
Ainahan sian naama hevosta kauniimpi on, mutta kuten itsekin totesit, makunsa kullakin.
Mikä oletus tuo nyt on?
Esim. minulla, suomalaisella naisella on vihreään taittava ja helposti ruskettuva tasainen iho, suora ja virtaviivainen nenä sekä mustat kulma- ja ripsikarvat, joita on paljon.
Vierailija kirjoitti:
Hyvät on muodot. Kapea uuma, synnyttäjän kurvikas lantio ja mehevä rinnus. Kyllä tuo voittaa seksikkyydessä tasapaksun vyötäröttömän/ lantiottoman rimpulan 6-0.
LOL! Kukaan tasokas mies ei katsoisi tuon naisen perään jos hän ei olisi rikas prinsessa.
Beatricen vartalon ihailu kertoo kyllä hälyttävän paljon tämän palstan ylipainotilanteesta...
Huh huh!
Vierailija kirjoitti:
Beatricen vartalon ihailu kertoo kyllä hälyttävän paljon tämän palstan ylipainotilanteesta...
Huh huh!
Selitätkö vähän tuota outoa logiikkaasi. Hän on korkeintaan lievästi ylipainoinen. Itse olen hoikka ja pidän hänen vartaloaan silti kauniina.
Aivan kammottava. Näkee ettei koskaan ole mitään liikuntaa harrastettu.
Luulin ensiksi kuvia photoshopatuiksi - ovat kuin huvipuiston peilin kautta otettuja.
Miksi ihmisiä pitää arvostella ruumiinrakenteesta?? Minusta se on outoa ja jotenkin vähä-älyistä. Jokainen on sellainen kuin on, jos olet päärynä tai omena tai X, niin olet. Hyvin on miehiä riittänyt vaikka en ole mikään lanteikas, vaan siro, ja lapsikin on tullut pukattua maailmaan. En yhtään ymmärrä myöskään tätä nykyajan jatkuvaa peppu hypetystä. Siis perseestä pitää jauhaa ja jauhaa😂 ja kuvata niitä perseitä!!! Ei mulla muuta😅
Googlen mukaan pituutta 162cm joten paino varmaan yli 68kg?
Tuollainen tavallinen persjalka kai vetoaa AV-mammoihin, ihanan samaistuttava!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvät on muodot. Kapea uuma, synnyttäjän kurvikas lantio ja mehevä rinnus. Kyllä tuo voittaa seksikkyydessä tasapaksun vyötäröttömän/ lantiottoman rimpulan 6-0.
LOL! Kukaan tasokas mies ei katsoisi tuon naisen perään jos hän ei olisi rikas prinsessa.
Kyllä heteromiehet tykkää kun on naisellinen vartalo. Se on naisten ja homojen oma ihanne se tosi hoikka poikamainen mallivartalo, naiset kun viehättyy enemmän poikamaisuudesta, niin ihannevartalonkin näkee helposti kauniina poikamaisena. Heteromiehet taas näkee naisissa sen naisellisemman, pojan vartalolle vastakohtaisen, vartalon upeana. Se on toki sitten yksilöllistä tykkääkö enemmän rinnoista vai pepusta vai molemmista.
Itse oon tasapaksu ja muodoton nainen, ei paljon miehet katsele. Tai no lähinnä saan ihmettelyä siitä että onpa mulla kapea lantio.
katsoin juuri että ompa oudon näköiset kasvot prinsessalla-, valtavat silmät lähellä toisian ja pikkuriikkinen nenä. voisi olla nätti mutta jotenkin vaan oudot piirteet
Anteeksi vain, haukkukaa läskidenialistiksi ja ihan mitä tahansa, mut tää nainen ei sitten millään muotoudu mun päässä lihavaksi. Liikuntaa ei ole harrastettu, mutta läski?! Ei todellakaan. Hänellä on lantion ja vyötärön suhde aivan ihanteellinen!
http://static.iltalehti.fi/viihde/juttu1beatrice296_vi.jpg
Vierailija kirjoitti:
Googlen mukaan pituutta 162cm joten paino varmaan yli 68kg?
Tuollainen tavallinen persjalka kai vetoaa AV-mammoihin, ihanan samaistuttava!
Oon itsekin 162cm päärynä. Luulen et toi sun painoarvio menee aikas nappiin, normaalipainon yläpäässä/ylipainon puolella mennään. Oon itse 48kg ja luulisin et ainakin sen 15kg-> enemmä painaa. Lähemmäs 20kg mahdollisesti.. ja mullakin löytyy kyllä peppua ja reisiä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä heteromiehet tykkää kun on naisellinen vartalo. Se on naisten ja homojen oma ihanne se tosi hoikka poikamainen mallivartalo, naiset kun viehättyy enemmän poikamaisuudesta, niin ihannevartalonkin näkee helposti kauniina poikamaisena. Heteromiehet taas näkee naisissa sen naisellisemman, pojan vartalolle vastakohtaisen, vartalon upeana. Se on toki sitten yksilöllistä tykkääkö enemmän rinnoista vai pepusta vai molemmista.
Itse oon tasapaksu ja muodoton nainen, ei paljon miehet katsele. Tai no lähinnä saan ihmettelyä siitä että onpa mulla kapea lantio.
Sun mielestä hoikka=muodoton? Oon tosi siro ja hoikka ja todellakib miehet tykkää. Saan liikaakin huomiota. Se et on pieni ja siro ei tarkoita etteikö olisi selvästi erottuva peppu ja rinnat. Mullakin on pyöreä peppu ja terhakat rinnat jotka istuu mun kroppaan hyvin. Kun se ry-vy-ly suhde vaan on sopiva. Itselläni 82-60-85. Eli muodot löytyy! 😊
Ainakin 5kg ylipainoinen.. Onneksi kaikki ylimääräinen ei ole vyötäröllä mutta aika kaukana tuo on mistään unelma-tiimalasikropasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun mielestä hoikka=muodoton? Oon tosi siro ja hoikka ja todellakib miehet tykkää. Saan liikaakin huomiota. Se et on pieni ja siro ei tarkoita etteikö olisi selvästi erottuva peppu ja rinnat. Mullakin on pyöreä peppu ja terhakat rinnat jotka istuu mun kroppaan hyvin. Kun se ry-vy-ly suhde vaan on sopiva. Itselläni 82-60-85. Eli muodot löytyy! 😊
Samaa mieltä!
Mulla mitat 83-59-88 ja olen saanut miehiltä vain kehuja kurveistani vaikka hoikka olenkin.
Ihan seksikäs, en edes tykkää kuikeloista mutta kyllähän jo kevyt treenaus muokkaisi kroppaa hyvin.
Minustakin päärynävartalo on kaunis. Mutta B:n vartalo on X. Se katsotaan hartioista, ei rinnanympäryksestä. Katso sitä takaapäin otettua kuvaa ja piirrä siihen se X jos et usko.