Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Prinsessa näyttää millainen se X-vartalomalli on

Vierailija
29.06.2016 |

http://www.iltalehti.fi/viihde/2016062921814609_vi.shtml

Eli Englannin prinsessa Beatrice. Tuossa on x-mallinen kroppa ja ihan ok kuosissa. Poikkis on kivan näköinen.

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä aivan ihana asu! Sopii niiiin hyvin hänelle!

http://i.imgur.com/IG4RdRT.jpg

Vierailija
22/63 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päärynä toi on eikä X, niinkuin minäkin! Ei X:ssä olkapäät mitään merkitse vaan rinnat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päärynä toi on eikä X, niinkuin minäkin! Ei X:ssä olkapäät mitään merkitse vaan rinnat.

Väärin. Rinnanympärysmitta merkitsee. Ja kun katsot kuvaa takaapäin niin selkä ja lantio ovat samaa kokoa, vyötärö huimasti kapeampi. Pienirintainen voi olla x-kroppainen.

Vierailija
24/63 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tismalleen sama kroppa : ) ehkä aavistuksen nätimmät kasvot vaan mulla.

Sama kroppa? Hui.

Vierailija
25/63 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä kroppa minusta, harmi kun naama on ku hevosella. Miten joku voi sanoa tuota kauniiksi?? No, makunsa kullakin.

Vierailija
26/63 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tismalleen sama kroppa : ) ehkä aavistuksen nätimmät kasvot vaan mulla.

Saat olla onnellinen :)

Vierailija
27/63 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä kroppa minusta, harmi kun naama on ku hevosella. Miten joku voi sanoa tuota kauniiksi?? No, makunsa kullakin.

On hänellä nätit kasvot. Tosin leuan seutu on jotenkin häiritsevän massiivinen, ehkä hänellä on jotain purentavikaa, kun tuntuu, että suu on aina vähintäänkin raollaan. Mutta muuten on kauniit ja selkeät piirteet, nätti väritys ja hyvä iho.

Vierailija
28/63 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei tietysti sellainen suuren luokan kaunotar kuin esim sinä punakoine ihoinesi ja perunaneninesi sekä haaleine ripsettömine silminesi, mutta englantilaiseksi ihan kaunis

Ainahan sian naama hevosta kauniimpi on, mutta kuten itsekin totesit, makunsa kullakin.

Vierailija
29/63 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmät on ihan liian läjellä toisiaan ja suu aina auki kuin kalalla. Kuningatar Viktorian näköinen.

Vierailija
30/63 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

läski

Vierailija
31/63 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellyttävää ja lohduttavaa. Nuori nainen  joka saisi apua helposti laihtumiseen ja takareisien selluliittiin, vähät välittää.   Way to go girl.

Vierailija
32/63 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen vartalo on todella helppo pukea näyttävästi esim. nyt muodissa olevaan skater-mekkoon. Nuo bikinit korostavat takapuolta liikaakin, mutta vaatteet päällä ja oikein puettuna häntä kutsuisi läskiksi korkeintaan pinttynein pro-ana-fanaatikko.

Viskeraalista rasvaa on kapeasta vyötäröstä päätellen todella vähän. Lantion alueen rasva kielii kohdallaan olevasta hormonitasapainosta; tuolla vyötärö-lantiosuhteella hedelmällisyys on todennäköisesti huippuluokkaa. Lantiorasva lähtee sitten joskus, jos päättää imettää.

Eli kaunisvartaloinen ja todennäköisesti erittäin terve nuori nainen, jos ei sekoita aineenvaihduntaansa jojolaihdutuksella.

Vierailija
33/63 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveen, luonnollisenja onnellisen näköinen nainen. Voi olla vitsikäs ja puhelias, tykkääherkuista.

Vierailija
34/63 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen samoin kun mun mies, eli vähän liikaa. Pikkasen kun tiputtais painoo nii olis iha jees. Ja toi on päärynä ehdottomasti ei X. Itekkin oon päärynä mut semmoset 10-15kg laihempi.

Vierailija
35/63 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päärynä todellakin. Näkeehän sen niistä kuvista, joissa on laihempi, tissitön ja persevä niissä.

Vierailija
36/63 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen samoin kun mun mies, eli vähän liikaa. Pikkasen kun tiputtais painoo nii olis iha jees. Ja toi on päärynä ehdottomasti ei X. Itekkin oon päärynä mut semmoset 10-15kg laihempi.

Toivottavasti sulla ei ole tyttäriä...

Vierailija
37/63 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi mieshän murskaantuu alle...Luulen että moni mies perääntyy takavasemmalle peloissaan:( Justiinahan toi on ja just suomalaisten naisten mielestä todellinen ihannenainen.

Vierailija
38/63 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa nyt sitä hartia-lantiolinjaa. Selvä X.

39/63 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 vuotta keskustelupalstoilla, enkä vieläkään ole oppinut ymmärtämään heitä ketkä arvostelevat jonkun sellaisen vartaloa, joka ei vartaloaan ole halunnut arvosteltavaksi. Kehua toki saa, se saa positiivista energiaa aikaan, mutta miksi tuhlata aikaa senkään vertaa kun kirjoitatte nasevan, ylivertaisen vastauksenne: "Läski."

Ja sitten päivitellään kun nuoret epätoivoisesti haluavat olla kauniita ja laihoja. Me tämä aikaiseksi saadaan.

Vierailija
40/63 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin klassinen päärynä/A-linja kuin voi olla. Itselläni on rinnat paljon suuremmat kuin Beatricella ja lantio kapeampi ja molempien ympärysmitta on minulla 89 cm. Mutta miksi päärynävartaloa parjataan? Sehän on monesti naisellisempi ja mielestäni kauniimpi, sillä leveämpi lantio korostaa vyötärön kapeutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän