Voiko miehen sanomisiin luottaa?
Meillä mies juopotteli (ihan sovitusti, siihen ei nyt takerruta) juhannuksena. La otti koko päivän ja lähti illalla käymään baarissa. Siinä ei mitään ongelmaa. Tuli yöllä kotiin ja aamulla kun vein riisuttua vaate kasaa pyykkiin, huomasin, ettei alushousuja ollut siinä ollenkaan. Kysyin mieheltä missä ne on, kommentoi jotain tyyliin, ettei ne varmaan ollut ollenkaan jalassa. Oli siis humalassa koko päivän, periaatteessa voisi pitää paikkaansa. Nyt silti jäi kaivelemaan, onko tehnyt typeryyksiä ja jäänyt housut matkalle. Ja sen tiedän varmaksi, ettei saunomassa ole ollut.
Mielipiteitä? Ja tämä ei oo provo, vaikka ihme tarina onkin.
Kommentit (20)
Miksei mies vie itse omia vaatteitaan pyykkiin? Arvaan, että sinä myös peset ne.
Luin vain otsikon.
Kyllä voi.
t. luotettavan sukupuolen edustaja
Eikä yhtään fiksua kommenttia kenelläkään? Ahistaa
Siis yksi selitys voi olla ihan hyvin myös se, että on tullut kännissä p-kat housuun...
Vierailija kirjoitti:
Miksei mies vie itse omia vaatteitaan pyykkiin? Arvaan, että sinä myös peset ne.
Joillekin naisille on kunnia-asia huolehtia perheestä ja pitää koti siistinä. Jos toinen ei edes huomaa, että lattialla on vaatteita niin silloin sen on vähän pakko olla se siisteyttä arvostava osapuoli, joka ne vie pyykkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillekin naisille on kunnia-asia huolehtia perheestä ja pitää koti siistinä. Jos toinen ei edes huomaa, että lattialla on vaatteita niin silloin sen on vähän pakko olla se siisteyttä arvostava osapuoli, joka ne vie pyykkiin.
Jos ei huomaa vaatteita lattialla, ei varmaan huomaa sitäkään että puoliso on pakannut tavaransa ja häipynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei huomaa vaatteita lattialla, ei varmaan huomaa sitäkään että puoliso on pakannut tavaransa ja häipynyt.
Huomaa sen siitä, että rahaa on pankkitilillä huomattavasti enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut naiset pitävät idioottimaisia juttuja kunnia-asioina. Tulee kyllä hieno muistokirjoitus hautakiveen: piti kunnia-asianaan olla nöyrä kyökkipiika.
Lattialla olevilla vaatteilla ei ole yhtään mitään väliä. Oikeasti. Ei mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt aloittaja pelkää kuollakseen, että jatkossa joku toinen nainen saa kunnian kerätä ja pyykätä laiskurin vaatteet.
No satuin keräämään, ku vieraita oli tulossa. Pesen pyykit kyllä ihan mielelläni, kotona oon lasten kanssa. Mies käy töissä ja rakentaa taloa sen päälle illat ja viikonloput. Meille tämä järjestely käy, tämähän ei ollut tämän keskustelun idea.
Onko kellään antaa ideaa siitä, mihin ne kalsarit on voinut jäädä, jos ei ole käynyt typeryyksiä tekemässä? Sen tiedän, että miehellä tolkku lähtee kun tarpeeksi juo (sen takia ei niinkään kuin 3-4krt/ vuosi). Ja kun itse tosiaan sanoo, ettei niitä ollut ollenkaan. Siihen en kyllä usko.
Ensi kerralla sitten parempi provoyritys... :D
Vierailija kirjoitti:
Aina sitä vain takerrutaan epäolennaisuuksiin 😂😂 Meidän taloudessa pyykit pesee se, joka sattuu olemaan hollilla kun pyykkikoppa on täynnä - sukupuolesta riippumatta.
No onko mies muuten ollut outo?
Voi toki olla mahdollista, että on hölmöillyt jotain. Tai sitten ei. Käynyt mahdollisesti uimassa tai vaikka sitten tullut pikku vahinko, ex-ukolle kävi joskus nuorena niin, että hävisi kesken baari-illan jonnekin ja tuli takaisin ihme selitysten kera ja kaverinsakin yrittivät vielä selitellä ties mitä...oma arvioni oli, että nyt on livahtanut kakkaa pöksyyn, vaikka sitä ei ikinä sitä ennen tai sen jälkeen tapahtunut ja niinhän se oli sitten käynytkin.
On ollu outo. Ja meillä ois vaan hyvä vitsi ja kertois varmasti, jos ois tullu köntsä housuun. Suuttu ma ihan mitättömästä asiasta ja pitäny mykkäkoulua siitä lähtien. Vastaillu vaan yksi sanaisesti mun kysymyksiin. Pettämistä oli noin 10 v sitten. Sen takia en varmaan yli nyt pääsekkään.
Niin ja uimassa /saunassa ei oo käynyt. Juttelin muuten yhen iltaa istuneen kaverin kanssa ja hän kertoo, että ei ollut lähtenyt saunaan mukaan.
Kulkeeko miehesi useinkin ilman alushousuja vai oliko tämä poikkeustapaus?
Osasiko tämä sun kaveris kertoa jotain muuta illan tapahtumista?
Jos on ennenkin pettänyt niin voi olla uudestaankin. Voitko sanoa miehelle suoraan, että asia vaivaa sinua? Tai jos t usko miehen kertovan itse, niin kurkkaa kännykkään?
Meinasinkin tänään ottaa asian puheeksi, jos suostuu puhumaan. Ja ei kulje ilman housuja normaalisti. Ja sen kuulin, että oli viihtynyt erään naisen kanssa tiiviisti jutellen illan, mutta kaveri ei ollut huomannut, että mitään olisi tapahtunut. Mutta tämä kaveri kävi kyllä muun porukan kanssa saunassa. Ettei koko aikaa ollut läsnä.
Mitä enemmän itse mietin, sitä varmempi oon et on jotain tehny.
Jos teidän talous kestää yksien kalsareitten tappion, niin unohda koko juttu.
Ei vaan, anna olla. Ei joka kantoa kannata kääntää.