Mitä tekisit jos heräisit aamulla ja lähtisit töihin, mentäessäsi huomaisit autosi vaihtuneen ökyluksus autoksi mikä olisi lahjakäärössä ja se olisi sinulle paketoitu?
Kommentit (18)
Miettisin, missä mun aurinkolasit nyt on.
Olipa taas kirjoitusvirheitä otsikossa.
En osaa kuvitella että semmoista tapahtuisi :D Sitä paitsi tykkään autostani niin, että alkaisin varmaan parkua siinä ökyauton vierellä, että missä MUN AUTO on?
Tarkistaisin onko minulla kullin sijaan pillu, koska eihän kukaan mies tuollaisia lahjoja saa.
Ajattelisin että hitto meni siinäkin taas paljon rahaa hukkaan! Mulla on uusi auto mutta kohtuuhintainen, jää rahaa muuhunkin
En haluaisi isoa autoa vaan pienen ns. Urheiluauton,vaikka bmw 1M.
Olisin vihainen ja soittaisin poliisille, että autoni on varastettu.
Tietysti toivoisin, että se oma auto olisi siinä kuitenkin käytettävissä ja saisin aikaa selvittää mikä on lahjan taustalla. Äkkiseltään on vaikea kuvitella hyviä syitä sille. No jos vaimo olisi oikeasti voittanut lotossa niin paljon että sijoittaminen autoon olisi mahdollista niin menköön. Muutoin en olisi kovin innoissani. Kaupan peruminen pitäisi selvittää ja kaikkea, ei ttu jaksais kyllä alkaa.
Myisin pois. Autoissa ei ole mitään jännää, olivat hienoja tai eivät.
Pistäisin sen heti myyntiin. En tee mitään ökyluksusautolla. Ostaisin halvan pickupin ja loput säästöön.
M
Myisin heti ja maksaisin kaikki laskut ja velat ja lyhentäisin lainoja
Minäkin itkisin verikyyneleitä menetettyäni rakkaan Oman Autoni 😁 Myisin mokoman hienostelu-pirssin veke ja ostaisin niillä rahoilla oman Nissanin takasin...
Olisiko siinä vetokoukku?
Sinkkumies
Almeristi.. kirjoitti:
Minäkin itkisin verikyyneleitä menetettyäni rakkaan Oman Autoni 😁 Myisin mokoman hienostelu-pirssin veke ja ostaisin niillä rahoilla oman Nissanin takasin...
Niinpä :D
Kerran tuli mulle parkkihallissa joku pappa juttelemaan omasta Almerastaan kun näki mun Micran ja kyseli että onko pelannut yms ja hölötettiin siinä sitten. Toisella parkkipaikalla tuli nainen kysymään että onko hyvä auto, kun hän on meinannut myös ostaa. Toki jollain ökyäutolla sais varmaan vielä enemmän huomiota, mut kyllä mun Micra on sen verta symppis että en vaihtais.
Vierailija kirjoitti:
Almeristi.. kirjoitti:
Niinpä :D
Kerran tuli mulle parkkihallissa joku pappa juttelemaan omasta Almerastaan kun näki mun Micran ja kyseli että onko pelannut yms ja hölötettiin siinä sitten. Toisella parkkipaikalla tuli nainen kysymään että onko hyvä auto, kun hän on meinannut myös ostaa. Toki jollain ökyäutolla sais varmaan vielä enemmän huomiota, mut kyllä mun Micra on sen verta symppis että en vaihtais.
Mulla -00 N16 Allu jolla paineltu 320tkm kohta. Uskollinen peli,vaikka alkaa ulkomuoto oleenkin "hiukan lommoilla" 😂
Miettisin, että mitä pirua tarkoittaa mentäessäsi.
Hahahahahahahahahah!!! Repesin täysin! 😂
Miettisin, että "voi p*rse, missä mun auto on? Onko toi mulle? Missä avaimet? Myöhästynköhän mä töistä? Kuka maksaa bensakulut ja vakuutusmaksut, mä en ainakaan. Jospa möisin tuon ja ostaisin mieleisemmän tilalle." En ole ihan varma, ilahtuisinko.